אופטיקה רוטמן - יש על מי לסמוך

מאת: אביבה דקל ● 16/5/2012 09:27 ● ערב ערב 2550
עם הניסיון, המקצועיות והאמינות של 'אופטיקה רוטמן' לא מתווכחים. ויעידו על כך הלקוחות הותיקים הרבים שמלווים את 'אופטיקה רוטמן' מיום שנזקקו למשקפים. כמו גם לקוחות חדשים רבים שנוספו למאגר הלקוחות במרוצת השנים. יש מי שמעולם לא החליף אופטומטריסט, יש מי שניסו אחרים וחזרו 'הביתה' ויש חדשים שנכנסו פעם אחת ומאז הם כאן
אופטיקה רוטמן - יש על מי לסמוך

אין משהו טוב יותר כשמדובר בחנות אופטיקה מאשר להגיע למקום בו אתם מרגישים כמו בבית. מקום בו לא רק השירות אדיב והיחס הוגן, אלא גם המחירים והעיקר - כולם כאן יודעים מה אתם אוהבים, מה טוב לכם או במילים אחרות - מכירים את הראש שלכם. זה בדיוק הייחוד ב'אופטיקה רוטמן'. מקום שהוא לא רק עסק משפחתי אלא שכל אחד שמגיע אליו מרגיש חלק מהמשפחה.
בשנת 1976 פתחו האחים עמנואל ועוזי רוטמן את חנות האופטיקה הראשונה שלהם באילת. ברבות השנים עברה החנות גלגולים שונים - עוזי רוטמן עזב את אילת, שניים משלושת ילדיו של עמנואל הלכו בעקבות אביהם ולמדו אופטימטריה, בתו הבכורה עוסקת במקצוע ברעננה ואילו בנו יועד הצטרף לעמנואל אביו, בחנות החדשה והמפוארת בקניון משרדי הממשלה (מול הדואר המרכזי) לכאן עברה 'אופטיקה רוטמן' בשנת 2009. עוזרת לצדו של יועד חן, אשתו, המוסיפה צבע לאווירה הנינוחה של החנות.

רוח צעירה ורעננה נושבת ב'אופטיקה רוטמן'


חידושים רבים נעשו ב'אופטיקה רוטמן'. החנות החדשה עוצבה ברוח אילתית, כדי שכל אחד ירגיש בה בבית, ייקח את הזמן שלו, ישב בפינת הישיבה על כוס קפה או מים, ישוטט בין ארונות התצוגה, יעבור את הבדיקה המקצועית ביותר ויקבל משקפיים שבחר, עם העדשות המתאימות לו בדיוק במחיר שקבע לעצמו. מעל כל ארון תצוגה שבחנות המרווחת מסומן המחיר שיעלו לך המשקפים כולל המסגרת שבחרת, בדיקה מקצועית ביותר וזוג עדשות חד מוקדיות. המחירים נעים החל מ- 250 ₪ ומעלה בהתאם למחיר המסגרת והעדשות. במקום מעבדה משוכללת לליטוש עדשות המצוידת במילה האחרונה של הציוד בתחום מכשירי הראיה וכל העבודה נעשית במקום, כך שאת המשקפיים שבחרת תוכל לקבל כבר למחרת היום, ובמקרי חירום אפילו באותו יום.
לאחרונה חתמה 'אופטיקה רוטמן' הסכם עם קופת חולים 'מכבי' במסגרתו כל ילד עד גיל 18 זכאי לזוג משקפיים אחד בשנה חינם.

על משקפי שמש ועדשות מגע


בשל ריבוי העסקים באילת המוכרים משקפי שמש החליטו ב'אופטיקה רוטמן' להתמקד אך ורק במשקפי שמש של החברות הטובות בעולם:
VUARNET ,PERSOL, SERENGETI ,RAYBAN, POLAROID.
ב'אופטיקה רוטמן' מתעדכנים כל הזמן ובימים אלו הגיעו קולקציות חדשות של החברות המובילות המוזכרות.
בתחום עדשות המגע עובדים ב'אופטיקה רוטמן' עם כל סוגי עדשות המגע המובילות. המילה האחרונה בשוק עדשות המגע הן עדשות מגע מולטיפוקל (לראיה מקרוב ומרחוק) ב'אופטיקה רוטמן', שהם המומחים לעדשות מגע, יתאימו לכם עדשות כאלה במקצועיות, במומחיות ובאמינות המאפיינות את 'אופטיקה רוטמן' מאז נפתח העסק לפני שנים רבות.
מעת לעת אפשר למצוא ב'אופטיקה רוטמן' מבצעים משתנים: כמו אחד + אחד או זוג משקפיים אחד שבמבצע בהנחה ניכרת. אמרתם אופטיקה- אמרתם 'אופטיקה רוטמן' ועם מאות אילתים שכבר בחרו לא מתווכחים. (תדמית)

אופטיקה רוטמן
כתובת: מרכז עירוני משרדי הממשלה (מול בית הדואר המרכזי)
טלפון: 08-6334114
פתוח: ימים א'-ב' 09:00-14:00 ו 17:00-19:00 שישי וערבי חג 09:00-13:00

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש