זודיאק- תחזית לתאריכים שבין 9-16 במאי 2012

מאת: או-מד מדיקל ● 9/5/2012 11:14 ● ערב ערב 2549
זודיאק- תחזית לתאריכים שבין 9-16 במאי 2012

טלה


יש לדבר על הדברים המעיקים. הרגישות הצפויה בזמן זה גובה מחיר. גישתכם והאופן שבו תציגו את עמדתכם עשויים להשפיע מאוד על המשך הדרך. עייפות מצטברת חייבת להילקח בחשבון.
חשוב שתפעלו בשיתוף פעולה עם האנשים הקרובים אליכם במקום העבודה.

שור


פגיעות ורגישות יתר לדעתם של אחרים יכולה לגרום לכם להגיב באופן לא אובייקטיבי. אין להזדרז ולבצע מהלך שגוי, חשוב למתן. התאזרו בסבלנות, ייתכנו עיכובים, אין דרך לקצר תהליכים. אתם מושפעים מאוד ממתחים סביבכם ומשינויים המתרחשים בחייכם והרגשות שלכם מבולבלים. יש לראות את המצב בפרופורציות הנכונות ולא להיות קיצוניים.

תאומים


יש להיעזר במישהו שיש לו ניסיון ויכול לסייע לכם בפתרון בעיות מטרידות במקום העבודה, באמצעותו תוכלו להתקדם. בתחום בו אתם מתעניינים, כדאי להעז ולהתנסות בגישות שונות. אתם יכולים להיווכח שיש לכם כישורים שלא הכרתם. אתם יצירתיים וטוב יהיה אם תמצאו לעצמכם את הזמן לעשות מה שאתם אוהבים.

סרטן


זה זמן לחוץ מאוד וחשוב לכם לפעול בכמה כיוונים בו זמנית. למרות שאתם עייפים ומתעוררת בכם כמיהה לברוח מהעולם ולהתבודד. הזדמנות חדשה לקדם את הקריירה תעלה על הפרק ותעורר מחדש את השאפתנות גם אם מדובר ברעיון בלבד, האנרגיה שתתעורר תהווה פתח חיובי להתחלה חדשה.

אריה


יש לרסן את תגובותיכם וחשוב לקבל גם את דעתם של אחרים. רצוי שתגלו גמישות ביחסים האינטימיים בחייכם, זה הזמן לתקן או להתקרב, להדק את היחסים או לשחררם. הקפידו על הדרך בה אתם מתקשרים, שמא תעבירו מסרים סותרים.
בעבודה אמצו גישה דיפלומטית היא תחלץ את האריות ממתן התחייבות לבצע מהלך שאין הם בטוחים לגביו.

בתולה


לעיתים חשוב להעלות נושאים הקשורים ביחסים עם בני הבית והמשפחה, אך יתכן שהתגובות לא תמיד תהינה אלו שציפיתם לקבל, ותיתקלו בהתנגדות דווקא במקום שחשבתם שאין בו שום בעיה. יחד עם זאת, תוכלו לפתור כל מצב באמצעות שתיקה. שמרו את הפה חתום. שקט זה יהיה עבורכם קלף מיקוח בעתיד.

מאזניים


חבל לבזבז זמן ואנרגיה בכעס על חוסר טאקט או על התנהגות לא ראויה של הצד השני. הקפידו על הדרך בה אתם מבטאים את עצמכם. צפוי שיפור בהרגשתכם ותחושה שהכוחות שבים אליכם. גם אם ישנם מצבים שעליכם להתמודד איתם, כבר לא תרגישו חסרי אונים מולם, אלא נכונים לפעולה.

עקרב


עצה או אמירה של אדם קרוב יכולה ליצור הבנה חדשה ואתם תצטרכו לערוך תוכניות לעתיד או לקבל החלטה אם לקבל התחייבות כלשהי. מוטב לדחות כל הסכם חתום לשבוע הבא. נסו להתבונן בתדר האנרגיה שאופף אתכם. נחישות וביטחון עצמי יזכו אתכם בהערכה גם אם אינכם חשים בטוחים לגמרי בעצמכם.

קשת


הניסיון לשנות משהו בגישה המקובלת במקום העבודה לא יתקבל באהדה. התנתקות מהכל תוכל לעזור לכם לראות דברים שלא הבחנתם בהם קודם. נסיעה קצרה יכולה לעשות לכם טוב.

גדי


חשוב שתציגו עמדה ברורה וחד משמעית במקום העבודה, היו קשובים יותר לשוחח בגילוי לב. מצאו קצת זמן לעצמכם ואל תתכננו לוח זמנים מהיר מדי. זהו זמן מצוין להתקדם בתחום בו אתם מתעניינים, הדבר יסייע לכם לשחרר חלק מהלחץ הנפשי שמלווה אתכם לאחרונה.

דלי


הזדמנות שתעלה בזמן הקרוב קשורה לעבודה שעשיתם בעבר ולניסיון חשוב שצברתם. כדאי להשתמש ביתרון זה ולדאוג לכך שאחרים יהיו מודעים ליכולתכם. כל מה שקשור לזוגיות וליחסים קרובים מודגש.

דגים


הפיתרון לבעיה שהעסיקה אתכם כבר זמן מה וגרמה למתח רב, יגיע בזכות עזרה מאנשים שאכפת להם מכם. צפוי מפגש נוסטלגי מרתק. תפגשו אנשים מעניינים. שווה לנסות לרסן ולשקול את תגובותיכם ולקבל גם את דעתם של אחרים. רצוי שתגלו גמישות, זה הזמן לתקן או להתקרב ולהדק את היחסים.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש