רפאלו הבר שהחזיר את הטעם לאוכל

מאת: אביבה דקל ● 9/5/2012 11:11 ● ערב ערב 2549
רפאלו בר- הבר שהחזיר את הטעם לאוכל מהווה כיום אבן יסוד בסצינה הקולינארית וסצינת חיי הלילה בעיר אילת!
רפאלו הבר שהחזיר את הטעם לאוכל

רפאלו הוא פאב מסעדה אשר נבנה על ידי הבעלים ובהשראתו. המקום פרוס על שני מפלסים, בקומת הכניסה תוכלו לבחור לשבת ליד שולחנות ישיבה ססגוניים במיוחד או לחלופין ליהנות מישיבה על הבר העשיר והמעוצב של המקום,
 המפלס העליון אינטימי ושקט יותר ומשלב בתוכו שולחנות וגם ספות במטרה שתרגישו כמה שיותר בנוח, כמו בבית. לרוב משמש כחדר לאירועים פרטיים עד 25 איש.
 
כל העיר מדברת על הטעמים הייחודים הנוצרים במטבח של ה"רפאלו"
אחיעד לוי, הבעלים של המקום הוא גם השף שעיצב את התפריט ואת המנות על טהרת המטבח האיטלקי
אם תשאלו על מנות מומלצות תקבלו תשובה אחת ברורה- הכל מומלץ, ואכן כך!
בתפריט שילוב מפתה של מנות, מסלטים יחודיים,  מגוון רחב של פסטות וגם פירות ים,דגים ובשר מיושן עסיסי ועשיר.
מהתפריט המיוחד הזה אפשר להתחיל ליהנות עוד הערב ולרגל השקתו  מקבלים תושבי אילת הנחה של 30% על המנה העיקרית בהזמנת מנה ראשונה. מבצע ההנחות נמשך מדי ערב עד השעה 23:00.

תמונת כתבה


תמונת כתבה

 
 
הבר שמשלים את האווירה מארח בתוכו מגוון רחב של אלכוהול לכל סוגיו ובנוסף 25 סוגי בירות ועוד 5 סוגים שנמזגים  מהחבית ומבחר של 40 סוגי יינות זוכי פרסים מהארץ ומאיטליה
הבר הפך לסיפור הגדול של תרבות הבילוי החדשה של אילת ומתמלא באופן קבוע עוד בשעות המוקדמות של הערב.
 
בין השעות 18:30 עד 23:00 תיהנו מאווירה חמה ושקטה המשלבת בתוכה מוזיקה נעימה שתלטף לכם את האוזניים ומהשעה 23:00 האורות מתעמעמים המוזיקה מתגברת,הקצב משתנה והלילה מתחיל...
 
ה"רפאלו" משמש גם כבית להופעות החיות באילתף, ביניהן ערבי במה פתוחה מדי שבוע והופעות חיות של הרכב הבית.
לאחרונה התמקד ה"רפאלו" בהפקת מחוות לשלל אומנים מהשורה הראשונה בארץ ובעולם! בין היתר בוב מארלי, היהודים, מרסדס בנד, ג'ניס ג'ופלין, דודו טסה, התקווה 6 והרשימה עוד ארוכה!!!..
 
אחת לשבועיים במוצאי שבת מופיע ברפאלו  - החל משעה 22:00 ועד השעות הקטנות של הלילה - הרכב של קלידן, מתופף, שני גיטריסטים זמר וזמרת. זוהי  "רפאלו בנד" -להקת הבית של המקום שאילתים רבים כבר למדו להכיר ולהעריץ והם מגיעים שוב ושוב לשמוע אותם. במוצאי שבת הקרובה ה 12/5/12 תתקיים הופעת מחווה למוקי ו"שוטי הנבואה".(ניתן ומומלץ להזמין מקומות מראש)
 
מזה כשנה, מדי יום שלישי, מתקיים ב"רפאלו" ג'אם סשן בהשתתפות נגנים מקומיים המצטרפים להרכב הקבוע "רפאלו בנד" .  ערבים אלו אף הם מהווים מוקד משיכה לאוהבי מוסיקה טובה, אוכל משובח, ואווירה של פאב אירופאי. אם עוד לא הייתם בערב כזה כדאי מאד להגיע ביום שלישי הקרוב ומובטח לכם שתיהנו.
 
הוסיפו לכל אלה עוד שני דברים עיקריים שעליהם מתבסס המקום והם --לב ונשמה--, הצוות המקצועי, החייכן והמזמין יגרום לכם להבין שהגעתם למקום הנכון!
 
אז כשתרצו ליהנות מפאב מסעדה קסום במרכז התיירות החדש של אילת אתם יותר ממוזמנים!...:)

רפאלו פאב מסעדה
כתובת: מרכז תיירות אילת
פתוח: יום ב' עד שבת החל משעה 18:30 ועד ללקוח האחרון
טלפון: 08-6340033, 0545-635094 אחיעד לוי
 
 

 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש