תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: או-מד מדיקל ● 14/3/2012 20:48 ● ערב ערב 2541
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל: 2248626- 052
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע


השבוע, נמצא כוכב התקשורת מרקורי במזל שלכם ומאחר והוא גם בנסיגה, הרי שזוהי תקופה טובה עבורכם לטפל בנושאי יחסי האנוש שלכם.

דגים


בעוד כשבוע, השמש תעבור מהמזל שלכם למזל טלה, ואתם לאט לאט תתחילו להרגיש שאתם צוברים כוחות. מבחינה כספית, זהו הזמן המתאים לבדוק את ההתנהלות שלכם, ואתם חייבים לעמוד בתוך מסגרת שאתם קובעים לעצמכם על מנת שלא תחרגו מההוצאות שעומדות בפתח, בקשו עזרה מאנשים שאתם יכולים לסמוך עליהם.

טלה


בשבוע הקרוב, יבקר הכוכב וונוס בבית הכספים שלכם, כך שנראה שאתם יכולים להרוויח כספים דרך קשרים עם אנשים קרובים ולמצות את מקסימום האפשרויות להרוויח יותר, על ידי יחסי אנוש טובים. השילוב של הכוכבים וונוס המביא איתו רצון להתרחב וליהנות, ויופיטר המביא איתו מזל - יכול לגרום לכם להתחדשות כלכלית משמחת.

שור


בשבוע הקרוב, נכון עבורכם לאסוף נתונים, לחשוב ולהסיק את המסקנות הדרושות. לא נראה שיהיה לכם שותף לתחושות הפנימיות שלכם, ולכן עדיף לכם לשמור את דעותיכם לעצמכם. במשך החודש הקרוב, יתברר לכם מי האדם שאיתו אתם יכולים לשתף פעולה ומיהם האנשים שאינכם יכולים לבטוח בהם – ולכן עליכם לשמור מהם מרחק.

תאומים


הכוכב וונוס נמצא בבית תת המודע שלכם, שהוא המקום בו אתם יכולים להסתיר את הרגשות האמיתיים שלכם, ולכן נראה שבשבוע הקרוב יהיו פעמים בהם תפעלו לפי הפתגם: "אחד בפה ואחד בלב", בכל הנוגע לרגשות האישיים המאוד כמוסים שלכם. זה הזמן שלכם להקשיב לקול הפנימי שלכם בכל פעם שתיתקלו בבעיה שלא תדעו כיצד להתגבר עליה.

סרטן


מבחינה חברתית, אתם עוברים עכשיו שינויים ונראה שנוספו לכם אנשים חדשים לחיים שיכולים לקדם ולהעלות אתכם מבחינה מקצועית. הכוכב מרקורי, האחראי על התקשורת, יהיה אצלכם בבית הקריירה, כך שאתם צפויים לחוסר הבנה מצד הממונים, או אפילו מצד הכפופים לכם. עליכם לשמור על הגינות מרבית כדי שלא יבואו אליכם בטענות.

אריה


זוהי תקופה מצוינת עבורכם לבנות את עצמכם מחדש בעבודה, כיוון שאתם מקבלים את כל החיזוקים הנחוצים לכך מהסובבים אתכם. ייתכן ותאלצו לנסוע לחו"ל כדי להמשיך ולקדם את ענייניכם, אך עליכם לעשות זאת בתבונה, כיוון שאתם עלולים לטעות כתוצאה מהעובדה שכוכב התקשורת נמצא בנסיגה במקום המקושר עם שיחות ותקשורת עם חו"ל.

בתולה


כוכב התקשורת, הוא האחראי על המזל שלכם ומוכר בשמו מרקורי, נמצא בנסיגה ומשפיע גם עליכם. מומלץ לכם להשהות כל החלטה בפרק זמן זה של חייכם ובמיוחד בנושאי כספים ושותפויות. במידה והדבר אינו הכרחי – עדיף ומומלץ לכם לחכות עד לסיום הנסיגה ואז לקחת על עצמכם את האחריות הנדרשת לעניין.

מאזניים


הכוכב מארס נמצא בבית תת המודע שלכם ומחבר אתכם לאני הפנימי שלכם. עובדה זו יכולה להיות מצוינת ומועילה, אך מאחר וגם כוכב זה וגם כוכב התקשורת נמצאים בנסיגה, נראה שזהו אינו הזמן הנכון לפעול על מנת להגיע להחלטות משמעותיות, אלא יותר לזרום עם הקיים ולא לבוא לעצמכם בדרישות מיוחדות שאינן מעשיות בשלב הזה.

עקרב


יש לכם עכשיו את כל האנרגיות הדרושות על מנת להשקיע בחיי היום יום שלכם גם אם הם לעיתים נראים לכם מלאי קשיים, ואתם חייבים לבצע המון פעולות שמתישות אתכם, ואין לכם את האנרגיה הנפשית לעמוד בציפיות ולקחת אחריות. ייתכנו שינויים רבים במסגרת העבודה שלכם, ואתם חייבים ללמוד לזרום עם הנסיבות ולהיות פחות קשים עם עצמכם.

קשת


הכוכב מארס נמצא בבית הקריירה שלכם וגורם לכך שאתם משקיעים עבודה רבה, אך עדיין אינכם מרגישים את התמורה ביחס ישיר להשקעה. נראה שאתם חייבים להפסיק להלקות את עצמכם ביחס לתחומים בחיים שאינם זורמים לכם ולהבין, שלכל דבר יש את הקצב והדינאמיקה שלו. במעבר יופיטר כוכב השפע לתאומים, בעוד כשלושה חודשים, תרגישו הקלה מרובה.

גדי


האנשים הקרובים לכם במעגל המשפחתי הראשון זקוקים לכם, ואתם חייבים לתת להם את מלוא תשומת הלב. נראה, שלאחרונה, הייתם עסוקים מאוד עם עצמכם ועם הקשיים הרגשיים שאתם עוברים, ולכן הזנחתם במקצת את היקרים לכם. זה הזמן שלכם לפתור בעיות שקצת משכתם לאחרונה ולא טיפלתם בהם – תוכלו להצליח ולהחזיר לעצמכם את היחסים שאתם מעוניינים בהם.

דלי


בתקופה הקרובה, ייתכנו נסיעות רבות שלא תכננתם מראש, אך נראה שאתם חייבים לבצע אותן כדי למלא את ההתחייבויות התוך ביתיות שלכם. היכולת שלכם לקחת על עצמכם אחריות מגיעה עכשיו למלוא עוצמתה, ואתם יכולים להרגיש שהנה אתם עומדים בציפיות של עצמכם וגם של הסביבה. אין לכם מה לתכנן את העתיד. ההחלטות יגיעו בפתאומיות – כרגיל !

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש