מגשימים חזון עם אורון

מאת: אסטר שטרית ● 7/12/2011 09:21 ● ערב ערב 2527
רוצים לפתוח מסעדה ולא יודעים לאיזה כיוון ללכת?. מרגישים שהעסק שלכם נתקע במקום?. חולמים להצליח בגדול בתחום המלונאות והמסעדנות?. חברת 'אורון ייעוץ והדרכה' , בראשותו של ד"ר רוני קליין, תדריך ותלווה אתכם כל הדרך עד להגשמת החלום.
מגשימים חזון עם אורון

אם אתם בתחום המלונאות או המסעדנות ואתם מרגישים שנתקעתם במקום, 'אורון ייעוץ והדרכה' הוא הפתרון עבורכם. החברה, חברת בת של חברת 'מזלג הזהב בע"מ' , קיימת מזה שנתיים באילת, בראשותו של ד"ר רוני קליין. זוהי החברה הראשונה מסוגה הקיימת באילת אשר מכווינה באופן מעשי ותיאורטי את לקוחותיה, כאשר המטרה העיקרית היא להגיע לתוצאות.
במפגשים אישיים או קבוצתיים, בהתאם ללקוח, מוצעים ללקוחות תחומי ייעוץ רחבים, החל מקואצ'ינג לבעלים ולמנהלים, הדרכת שירות הכוללת ניהול משמרת ותברואה, ועד לתמחור וניתוח התפריט. מי שטרם פתח עסק, יקבל הכוונה וחונכות מנהלית, ואף ייעוץ להקמת מסעדה, משלב הרעיון ועד להקמה עצמה.
"בעלי המסעדות ובתי המלון באילת צריכים להתייחס לצרכים של שתי אוכלוסיות - האילתים והתיירים, שכן לכל אוכלוסייה צרכים שונים לחלוטין", מסביר ד"ר קליין. "עסק צריך ליצור לעצמו מועדון לקוחות ולהיות קשוב לצרכיו, ובעיקר להבין כי הנחות לא עוזרות לטווח הרחוק. עדיף להביא ללקוחות משהו גדול לעיתים רחוקות מאשר משהו קטן באופן תמידי ".

'לצאת מהקופסה'


ד"ר קליין עלה מארה"ב לארץ לפני כ-12 שנים, אך את מקומו באילת מצא רק לפני שלוש שנים כשהכיר את אשתו, אסנת קליין, ילידת אילת. לאחר שהתאהב באשתו והתאהב בעיר, פתח את חברת 'אורון ייעוץ והדרכה'. ד"ר קליין, בעל תואר שלישי בניהול מסעדות, הינו יועץ לענף המסעדות ובתי המלון, מרצה פעמיים בשבוע במכללות מובילות בארץ, מתמחה בהקמה ופיתוח רשתות זכיינות, בעל ניסיון עשיר בהקמה , בניהול ותפעול מסעדות ורשתות בשירות מלא. יחד עם צוות מלווה המתמחה בשיווק וקידום מכירות, ייעוץ ארגוני ומחשוב ואף ניהול פרויקטים וגרפיקה, הוא כבר הספיק להכשיר מאות אנשים ולכוון אותם להגשמת חלומם, הן במישור האקדמי והן ברשתות בהן עבד כיועץ. "הרבה אנשים פותחים עסק, מצליחים לתקופה מסוימת ואז נתקעים", מסביר ד"ר קליין. "זה קורה בעיקר באילת, אנשים נוטים להשאר בתוך 'הקופסה' ולמחזר את עצמם. במקום בו אנשים מחפשים כל הזמן את החידוש אין פלא שהעסק נתקע".

"אין מקום רחוק מידי"


הדבר הבולט ביותר בחברת 'אורון' הינו הקואצ'ינג שמעביר ד"ר קליין ללקוחותיו. באימון אישי, כמו אימון עסקי, הוא מתמקד בראייה קדימה ודוגל בתוצאות ממשיות. תוך כדי למידה של לקיחת אחריות, יוזמה, עשייה ומחויבות למטרות, הוא מוביל את הלקוח להגשמת מטרותיו. "כיום, בעיקר בעיר אילת , אנשים נמצאים בפרשת דרכים", מסביר ד"ר קליין. "השאלות של 'האם זה יצליח? איך זה ישפיע? לפתוח או לא לפתוח?' לא פוסקות. מטרת ההדרכה היא לכוון את האדם , ובעזרת אימון קואצ'ינג לרכז עבורו את החלום ולהבין כי אין מקום רחוק מידי".

דבר נוסף עליו עובד ד"ר קליין עם לקוחותיו הינו הפיכת המסעדה לרשת זכיינית ברחבי הארץ. בליווי שוטף לזכיינות הוא בונה פרופיל זכיין יחד עם הלקוח, מעביר הדרכות צוות לפי הצורך, מבצע בקרת סטנדרטים ואחידות הרשת , ולמעשה מהווה ליווי צמוד ללקוח עד להצלחתו. "יש המון אילתים שיש להם פוטנציאל אדיר להצלחה במרכז", הוא מסביר. "זה חלום של כל אחד להגדיל את ההצלחה שלו, והרי זה ידוע כי ההצלחה במרכז היא גדולה יותר מעיר קטנה בה הלקוחות מחפשים באופן קבוע את החידוש" .

טיפ למי ש'נתקע' במקום


אלה שנתקעו שיעצרו לרגע ויחזרו אל נקודת ההתחלה שלהם. באמצעות חזרה אל החלום והחזון יצליחו להגיע להצלחה מחודשת".

לתיאום פגישת הכרות ללא תשלום:
ד"ר רוני קליין:
052-6700076.
www.oronrest.com
ronny.klein.52@gmail.com