'אולה' בטעם של עוד

מאת: אביבה דקל ● 27/9/2011 09:04 ● ערב ערב 2517
מי שאכל כבר במסעדת 'אולה' וישנם כאלו לא מעטים, יספר לכם שזה השילוב המנצח בין טעם מדהים, מנות מעניינות ועיצוב חווייתי. ארבע וחצי שנים לאחר הקמתה עברה לאחרונה 'אולה' שיפוץ ומתיחת פנים ולכם אסור לפספס את החוויה
'אולה' בטעם של עוד

מסעדת 'אולה' השוכנת בחזית מלון 'בל' בעיר היא אחת ממסעדות הרשת השייכת לאבי טנג'י. רשת מסעדות הכוללת גם את מסעדת 'רק דגים' ו'רק בשרים' שתיהן מול מלון 'לאונרדו'. כל שלושת המסעדות מעוצבות להפליא והאוכל המוגש בהן הוא לעילא ולעילא.

מי אמר טאפאס?


מסעדת 'אולה' שנפתחה במאי 2007 היא מסעדה בסגנון הגשה ספרדי - ה'טאפאס'.
כיום תופס סגנון זה מקום של כבוד בעולם הקולינריה הבינלאומי. מקורן של מנות ה'טאפאס' בחוק שחוקק המלך אלפונסו העשירי במאה ה- 16, לפיו חל איסור לשתות אלכוהול מבלי לאכול. כתוצאה מחוק זה הוגש כל קנקן יין בלווי מכסה TAPA עליו הונחו מנות מזון קטנות אותן אכלו לפני שתית האלכוהול. מנות ה'טאפאס' הן אחת התרומות העיקריות של התרבות הספרדית לעולם הגסטרונומי. 'טאפאס' הוא מבחר מנות במגוון טעמים וצבע היוצרים חוויה קולינרית מיוחדת ובלתי נשכחת.
ל'טאפאס' גם תפקיד חברתי שכן אין תענוג גדול יותר מיצירת ארוחה טעימה ממגוון המנות בתפריט בחברת הקרובים אליך.
לסועדים שאינם מתחברים לקונספט הספרדי יש בתפריט של מסעדת 'אולה' מבחר מנות ראשונות ועיקריות כמו בכל המסעדות,

בואו תתחדשו


לאחרונה עברה מסעדת 'אולה' שיפוץ כללי. אם קודם לכן היא הייתה יפה, היום היא יפה אפילו יותר והאווירה בה חמימה ונעימה. המסעדה מעוצבת בסגנון ניו יורקי עם נגיעות ספרדיות. הקשתות, תמונות המטאדורים ורקדניות הפלאמנקו שעל הקירות, צבעי הכתום, הירוק והחום, ועיטורי המתכת יגרמו לכם להרגיש בערב קסום שתבלו כאן שאתם בספרד או לפחות סועדים במסעדה ספרדית בניו יורק.
ב'אולה' שיפצו לא רק את המבנה אלא גם הצוות עבר שדרוג - השף ישעיהו צוקרמן, מי ששימש במשך שנתיים כשף הפרטי של דיוויד לואיס ז"ל, הבעלים של רשת מלונות 'ישרוטל', הצטרף לצוות 'אולה'.
ב'אולה' הפנימו את המחאה החברתית והחליטו להרים את הכפפה ולהוזיל מחירים - מחירי ה'טאפאס' בתפריט החדש המונה כארבעים מנות, מתחילים מ-6 ₪ בלבד למנה וגם מחירי האלכוהול זולים במיוחד.
הסועדים המזמינים מתפריט ה'טאפאס' נהנים גם ממחירי אלכוהול זולים במיוחד.
ב'אולה' מאמינים ששילוב אלכוהול עם 'טאפאס' מעצים את טעמם של ה'טאפאס'.
תרשמו לפניכם כמה מחירי אלכוהול לדוגמא: בירה מהחבית - 12 ₪, וודקה רדבול - 17 ₪, כוס שמפניה -14 ₪. המחירים הם לתושבי אילת בלבד.

מקשיבים ללקוחות


לפני כשנה צומצמה כמות ה'טאפאס' בתפריט. אלא שקהל הסועדים הקבוע מחה והפציר וביקש להחזיר לתפריט את המנות שהורדו. אבי טנג'י, בעל המסעדה, הקשיב לרחשי ליבם של הלקוחות והחליט להחזיר לתפריט את המנות המיתולוגיות שהוסרו ממנו. כך שתפריט ה'טאפאס' היום הוא בדיוק כמו זה שכבש את לב כל תושבי אילת בתחילת דרכה של 'אולה' - לרבות המחירים. גם המחירים חזרו למחירים שנהגו לגבות כאן בראשית הדרך.
חלק מהמנות המיתולוגיות שהוחזרו לתפריט הן:
פטריות ממולאות בגבינת צאן ברוטב שמנת פסטו, שרימפס בקדאיף ברוטב שמנת בניחוח לימון, סופלה תרד בגבינת מוצרלה, טאפאס רביולי, פטריות פורטובלו בסילאן ובבלסאמי.
איך אומרים ב'אולה'? אצלנו חיים את האגדה הספרדית. המנות בטעם של עוד, המגוון רחב והטעמים מפתיעים את החיך. אז תרגישו חופשי להזמין, לגלות את חווית ה'טאפאס' ולהתאהב.

בשעה 23:00 מתעממים האורות במסעדה, קצב המוסיקה עולה ואל המקום זורמים אורחים המתחילים את הסיבוב הלילי שלהם בבר שוקק החיים של 'אולה', שאין מקום מתאים ממנו להתחיל בו את הבילוי, הן בשל מחירי האלכוהול הנמוכים ולא פחות חשוב- ה'טאפאס' הנימוחים בפה.

'אולה' מסעדה - טאפאס בר
כתובת: חזית מלון 'בל' מול מלון 'לאונרדו'
טלפון: 08-6325566
ימים ושעות פתיחה:
א'-ה' 18:00 עד הסועד האחרון
שישי שבת:
מ-13:00 עד הסועד האחרון
www.olla-tapas.co.il

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש