MICHEL MAYER בית ספר בינלאומי למקצועות היופי

מאת: אביבה דקל ● 27/9/2011 09:03 ● ערב ערב 2517
בבית הספר 'מישל מאייר' באילת תוכלו ללמוד את כל מקצועות היופי תחת קורת גג אחת. לכאן הביאה איתה בעלת הבית, אווה מקצוענות, אמינות וידע רב אותו צברה במשך 22 שנות עבודה בתחום מקצועות היופי ובניהול בתי ספר בתחום
MICHEL MAYER בית ספר בינלאומי למקצועות היופי

בית הספר המקצועי 'מישל מאייר' משתרע על שטח רחב ידיים של 175 ממ"ר של חדרי לימוד מרווחים המאובזרים בציוד חדיש ומותאמים כל אחד למטרה לה הם מיועדים, בהתאם להוראות ולתקן של משרד העבודה.
כך למשל כיתת הקוסמטיקה המשתרעת על שטח של כ-70 ממ"ר, מאובזרת במיטות טיפולים, מכשור חשמלי, עגלות, לופות וכל הציוד החדיש ביותר ללימודי קוסמטיקה (על פי דרישות משרד העבודה).
גם כיתות האיפור המקצועי והספרות מרווחות מאוד ובהן עשר עמדות. התאורה במקום מותאמת לאיפור ערב ואיפור יום והכיסאות והשולחנות בגובה הנדרש על פי תקן משרד העבודה.
בחדר בנית הציפורניים יש מקום ל-6-8 בנות עם עמדות לימוד הנותנות מענה ללימוד מקצועי ובטיחותי.
כל האבזור, הנוחות והחדשנות עונים מצד אחד לדרישות הקפדניות של משרד העבודה ומצד שני מעניקות יחס אישי לכל תלמידה ותלמידה.
אווה, קוסמטיקאית ומאפרת מקצועית מזה כ- 22 שנה ובעלת ניסיון בניהול בתי ספר מזה 12 שנים, נחושה בדעתה להביא לאילת את טובי המורים ללא פשרות מקצועיות. כולם בעלי תעודת הוראה ללימוד המקצועות, מוכרים מטעם משרד העבודה ונחשבים לטובים בתחומם.
למרות ניסיונה הרב של אווה במגוון תחומי הקוסמטיקה היא בחרה להתמקד בניהול בית הספר ולא בהוראה, כך היא מפנה זמן לייעוץ מקצועי לתלמידות, יחס אישי ותוכניות לימודים עשירות.

מרכז שיווק ייחודי


ל'מישל מאייר' המשמש גם כמרכז שיווק לכל מקצועות היופי, בלעדיות באילת על חברות רבות. תחום האיפור תופס מחלקה חשובה הן בבית הספר והן במרכז השיווק של 'מישל מאייר' בשל אהבתה הרבה של אווה לאסתטיקה ויופי. גם פה אווה לא התפשרה על איכות והביאה לראשונה באילת בבלעדיות את חברתה KRYOLAN מגרמניה, המייצרת את 'דרמה קולור'- המייקאפ שמסתיר הכל. במקום ניתן למצוא את כל הטרנדים החדשים לאיפור, מוצרי קוסמטיקה שלCHRISTINA בבלעדיות, אנה לוטן, הולילנד, בלה דונה, ביופור ועוד.
גם בתחום בניית הציפורניים יש ב'מישל מאייר' בלעדיות על מוצרים שלYOUNG NAILS ארה"ב,SELECT לה פאם, מוצרי קארט, דפילב, ספירל מוצרי נייר ועוד.
רשימת הקורסים הארוכה והמגוונת המוצעת ב'מישל מאייר' כוללת בין השאר את התחומים הבאים: קוסמטיקה, פדיקור רפואי ומניקור, ספרות, אפור מקצועי, בניית ציפורניים, איפור קבוע, עיצוב גבות, שזירת ריסים, הסרת שיער בשעווה, סדנאות לימוד והעשרות רבות.

כי על איכות לא מתפשרים


לימודי הקוסמטיקה נמשכים שנה, 800 שעות לימוד. האחראית על תחום הקוסמטיקה בבית הספר 'מישל מאייר' היא מיכל זוארץ חזות, מורה מורשית מטעם משרד העבודה ללימודי קוסמטיקה, המגיעה לאילת פעמיים בשבוע. בסיום מקבלות התלמידות תעודה בינלאומית ותעודה מטעם משרד העבודה .
מומלץ לכל תלמידה בטרם היא נרשמת ללימודים בתחום היופי, לבדוק האם בית הספר מאושר על ידי משרד התמ"ת (תעשייה ומסחר), על מנת שתוכל לצאת לשוק העבודה בביטחון מלא.
הקורס לאיפור מקצועי PROMASTER BEAUTY נמשך שישה חדשים, אחת לשבוע. תחום זה מנוהל על ידי אווה שדואגת להוריד לאילת את מיטב המורים ללימודי האיפור בשיטות רבות ומגוונות. מבין המורים: קירה אהרונוביץ, עוסקת בהוראת האיפור המקצועי מזה כ- 25 שנה ומלמדת במיטב בתי הספר לאיפור מקצועי בארץ, אדר טובול ואיריס קדם מבית 'קריולן'.
כל תלמידה מקבלת מזוודת איפור בשווי 4000 ₪ ובסיום בוק צילומים מקצועי, תעודה בינלאומית, תעודה ממשרד העבודה וכרטיס מאפרת מקצועית המקנה הנחות משמעותיות.
קורס האיפור הקבוע נמשך חודשיים וחצי בפגישות שבועיות של ארבע שעות כל אחת. כל תלמידה מקבלת את המכונה הדיגיטלית, שהיא החידוש האחרון בשוק האיפור הקבוע. מכונה זו עם הצבעים והמחטים כלולה במחיר הקורס ונשארת רכוש התלמידה.
הקורס לפדיקור רפואי ולמניקור הוא בן 12 מפגשים. אם אווה מרגישה שהבנות לא בטוחות בעצמן מספיק היא מוסיפה שני שעורים כבונוס.
התלמידות בקורס זה מקבלות בונוס בלעדי ל'מישל מאייר' - לימוד טיפול 'ספירל' - ניקוז רעלים על ידי פדיקור. טיפול זה המסובסד על ידי 'מישל מאייר', מיועד הן לתלמידות והן לקוסמטיקאיות מקצועיות וותיקות.
קורס הספרות נמשך 7 חודשים. האחראיים עליו הם סמי וניקול קוט.
קורס זה הוא אחד הקורסים המוכרים על ידי משרד התמ"ת. הלימודים הינם על פי תוכנית משרד העבודה וכוללים בחינות של משרד התמ"ת. בהרשמה לקורס מקבלת כל תלמידה מזוודת עבודה.
כל המורים ב'מישל מאייר' בעלי תעודות הוראה במקצועות אותם הם מלמדים וכולם בעלי לפחות 15 שנות ניסיון בתחומם.
תעודות משרד התמ"ת ניתנות רק לקורסים לקוסמטיקה, לספרות, ציפורנים ואיפור מקצועי ואת כולם לומדים ב'מישל מאייר'.
קורס בניית ציפורניים נמשך 3 חודשים, פעמיים בשבוע, בו לומדות התלמידות בניית ציפורניים בכל השיטות החדישות. התלמידות נהנות מכיתה מאובזרת ובה כל הציוד והחומרים לשימוש וללימוד. בקורס זה, כמו בכל הקורסים ב'מישל מאייר' ניתן להגיע לבית הספר בכל שאלה ו/או בעיה וכן להצטרף לכיתות קיימות לחיזוק החומר הנלמד גם לאחר סיום הקורס.
כל תלמידה או תלמיד הבוחרים שנים מן הקורסים הרשומים מעלה מקבל חינם כבונוס חבילה של קורס עיצוב גבות, שזירת ריסים ושעווה.
בונוס נוסף שמקבלות התלמידות הן הפגישות עם נציגי חברות הקוסמטיקה המגיעים במיוחד לאילת לפגישה עם התלמידות. בהזדמנות זו לומדות התלמידות להכיר את החברות השונות ובוחרות באיזה חומרים להשתמש.
האקדמיה "מישל מאייר" מקיימת גם סדנאות והעשרות לבעלות מקצוע. סדנאות אלו נמשכות שש שעות כל אחת והן פתוחות לכל התלמידות של בית הספר 'מישל מאייר' ולכל הקוסמטיקאיות המקצועיות העובדות בתחום.
כמו כן ניתן להתייעץ במקום על מיתוג העסק שלך-
מיוחד לקוסמטיקאיות ובלעדי ל'מישל מאייר' מיתוג העסק בחסות חברת 'כרסטינה' ללא עלות וללא כל התחייבות.
הקוסמטיקה היא סם החיים של אווה. היא זורמת בעורקיה כמו ההקפדה על שלמות ועל איכות.
בשנת 1989 היא פתחה באילת את מכון היופי 'אווה קוסמטיקס' ושמה יצא לתהילה בקרב נשות אילת שהגיעו אליה לטיפולים קוסמטיים.
לאחר שיותר ויותר נשים בקשו ממנה כתובות בתל אביב כדי ללמוד את מקצועות הקוסמטיקה זיהתה אווה את הפוטנציאל הטמון בתחום והחליטה לפתוח באילת בית ספר למקצועות היופי. אחרי תשע שנים בהם ניהלה את 'אווה קוסמטיקס', נישאה אווה ומשקיבל בעלה הצעת עבודה בתל אביב החליטה ללכת בעקבותיו, מכרה את העסק המצליח שלה ועברה לתל אביב. אלא שעד מהרה החליטה אווה לחזור לאילת ולעשות כאן את מה שהיא אוהבת- לפני כשישה חדשים היא פתחה בעיר את האקדמיה ליופי 'מישל מאייר' והציעה לכל מי שנרשמה ל'אווה קוסמטיקס' (שלא בבעלותה) ולא סיימה את לימודיה, להשלים לימודים בעלות מינימאלית, הצעה שמבחינתה עדיין תקפה לכל תלמידות ספרות, איפור מקצועי וקוסמטיקה. יש אפשרות להגיע ולאחר ייעוץ להשתלב בקורסים בעלות יחסית וסמלית.
בהזדמנות זאת מאחלות אווה ואסנת לכל קהל לקוחותיהן, לתלמידות ולתושבי אילת - חג שמח ושנה טובה.
'מישל מאייר' - בית ספר בינלאומי למקצועות היופי
כתובת: שער העיר, בית הארז
טל: 08-6374442
אווה: 052-2562567

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש