אילי אודליה זכתה בתחרות הציורים לגיל הזהב

מאת: עומר כרמון ● 22/9/2011 18:14 ● ערב ערב 2516
בטקס חגיגי שהתקיים בבית האגודה למען הקשיש, נבחר הציור המצטיין של אזור אילת שיתמודד על תואר הציור הטוב בישראל. יו"ר הנציבות הארצית של ועדת הציורים של 'ליונס', שמארגנת את התחרות, אמר במהלך הערב, כי הוא ביקר בהרבה מקומות בארץ, ועוד לא נתקל באווירה נפלאה כמו באילת במקום השני: ברקל ישראל, ובמקום השלישי: חזיז מאיר
אילי אודליה זכתה בתחרות הציורים לגיל הזהב

בטקס חגיגי שנערך בבית האגודה למען הקשיש, נבחר הציור המצטיין של אזור אילת שיתמודד על תואר הציור הטוב בישראל. מתאמת פעילות האגודה למען הקשיש, שירה נבון, סיפרה ל'ערב ערב', כי יו"ר הנציבות הארצית של ועדת הציורים של 'ליונס', שמארגנת את התחרות, אמר במהלך הערב, כי הוא ביקר בהרבה מקומות בארץ ועוד לא נתקל באווירה נפלאה כמו באילת. אמרתי לו: 'האילתים הם מיוחדים", סיפרה נבון. "'ליונס' הוא ארגון התנדבות עולמי שיש לו סניף בישראל. הם מקדמים פרויקטים לנוער ולמבוגרים ולקחו על עצמם השנה לקדם את נושא הציור ולערוך תערוכות בכל מיני מקומות בארץ. מכל אזור נבחר ציור אחד, והוא עולה לתחרות שתתקיים בבית הנשיא. בבית האגודה למען הקשיש יש לנו חוג לציור. המורה הוא ויקטור שביט, שעושה זאת בהתנדבות כבר 8-9 שנים והכין את הציירים לקראת התחרות. כל המשתתפים קיבלו תעודות".

למקום הראשון הגיעה: אילי אודליה. הציור שלה נלקח לבית הנשיא ויופיע בקטלוג מהודר שיופץ בארץ ובעולם. במקום השני: ברקל ישראל, ובמקום השלישי: חזיז מאיר.