זודיאק- תחזית לתאריכים שבין ה-21-28 בספטמבר

מאת: או-מד מדיקל ● 21/9/2011 08:50 ● ערב ערב 2516
מאת: רחל ארז
זודיאק- תחזית לתאריכים שבין ה-21-28  בספטמבר

טלה

-
גם כסף חשוב לכם. חשוב לכם לדעת שהוא ישנו בהישג יד מיידי
והקלפים שלכם מפנקים בתחום זה. השליטה בידכם שוב. זה מתאפיין במוטיב של רכישות מפנקות, בילוי במסעדות, אירוח והתארחות. לבנות מזל טלה ישנה אזהרה מפני בעיה בריאותית בכל הקשור לבטן התחתונה או לרחם. מומלץ לא להזניח ולו בעיה קטנה. המלצה נוספת ניתנת לכם בנוגע לזוגיות, אל תפילו על בני זוגכם את עייפותכם.

שור

-
מפגשים עם אנשים שונים מכם, משהו לא שגרתי עשוי לתרום לשינוי בתפיסת עולמכם וקיימת הזדמנות להרחיב את האפשרויות ולהיעזר בהם לקדם את המטרות וליישם מחשבות לגבי שינוי. ייתכן שזהו רעיון שאתם עסוקים בו כבר זמן מה, אבל עכשיו יהפוך פתאום דחוף וחשוב. מוטב כי תתחברו למי ולמה שאתם. אל לכם להתבלבל. תתבשמו מהרעיון ותיצמדו לנתיב חייכם. השינוי אצל השוורים נולד מתוך שקט פנימי ולא מתוך הישענות על האחר.


תאומים

-
התמודדות בריאותית של קרוב משפחה תשאב מעט ותלחיץ בתחילה אך לקראת סוף השבוע המתח יפסק ותשובו לעצמכם. קומו ולכו למקום או לאדם שאתם כה משוועים לו. עבורכם זה יכול להיות צעד מלא משמעות, אתם בנויים כך שאתם מוכרחים לדעת ולשלוט. מומלץ לכם לשחרר שליטה ולהתמסר לרעיונות שדרושה להם תעוזה. הפתעות נעימות ובלתי צפויות מצפות אם תפעלו מהלב ותותירו את הראש הגדול מחוץ למגרש.

סרטן

-
אינכם מרגישים נכון בנוגע למקום שבו אתם נמצאים בתקופה האחרונה. ישנו בלבול רב סביב פעולות שעליכם לבצע לאלתר. מומלץ לכם לשאת את עינכם מתוך הצער או הענן הרובץ בתחילת השבוע כי אז תגלו שישנם אפשרויות למכביר הן בתחום העבודה שהוא כרגע נושא מאוד מכביד והן בנושא הזוגי שאפוף כעת בערפול מסורבל. הניחו לאנרגיה לחלוף מאליה לקראת שלישי.

אריה

-
לכאורה נראה כי בחרתם להרפות, כיאה לאריה בטבע. דבר זה ישרת את כל הצדדים ואתם תקצרו פירות. יחד עם זאת, מתח ועצבנות עלולים ללוות אתכם בבית או במסגרת המשפחתית. אלה נובעים משינויים המתרחשים עכשיו סביבכם. ישנה תחושה שישנן עובדות שמסתירים מכם מידע חשוב במסגרת הבית.

בתולה

-
נראה שהבתולות יוצאים כעת ממצב אפור לחוויה שניתן להגדיר כ'לונה פארק' צבעוני, אבל אינכם יודעים להחליט על איזו קרוסלה אתם רוצים להשתולל. סופה אשלייתית מאפיינת את התקופה. הרעיון מהבהב ומבריק, אך הינו כשל ברק בשמיים חייו יכולים להיות קצרים. מוטב שתאפשרו לימים אלה לחלוף מבלי שתבצעו פעולות שלא ניתן יהיה לחזור בהם. הזוגיות המשעממת היא זו שאתם בורחים ממנה והיא זו שתתברר כראויה. שינוי מומלץ לבצע כעת רק בתחום העבודה.

מאזניים

-
שינוי מבורך בתחום העבודה מובטח לבני המאזניים. ישנו מוטיב ניהול ושליטה. הבמה שלכם. גם הנושא הזוגי נמצא אצלכם על המפה, בנוסף לזה שאתם שועטים קדימה עם רעיון חדש כיצד לייצר ולהרוויח כסף, אתם גם מובילים את הזוגיות לזווית שונה ומיטיבה. אזהרה לבעיות בריאות הקשורות לכלי הנשימה.

עקרב

-
התחושה האשלייתית של בדידות, שליוותה חלק מהעקרבים, מתרחקת ומפנה את מקומה לאנרגיה גדושה, אהבה וחיזור. גם התחום הכספי מבטיח שיפור משמעותי. ישנו רעיון לנסיעה או יציאה למסע מיוחד ויוצא דופן במהותו. זה הזמן בו אתם טורפים את קלפי חייכם ומבצעים שינויים ופריצת דרך משמעותית שתוביל לנתיב בו נוף חייכם מתגלה במלוא תפארתו ...

קשת

-
התמודדות הקשורה לתחום הזוגי מתאפיינת באי הבנות מרגיזות ותסכול. בימים אלו אתם חסרי סבלנות ויתכן שהלחץ המופנה כלפיכם להסברים ולתשובות שטרם החלטתם עליהם יכניס אתכם ללחץ מיותר ולרצון לברוח ממתן תשובות. לקראת סופשבוע התמונה מתבהרת והקלפים מלמדים שהכל בא על מקומו בשלום.

גדי

-
לגדיים מובטח שבוע רומנטי במיוחד. הצעות נישואין, אהבה וחיזורים. פעולות הנולדות מתוך אמיתות שצמחו בבטנכם מזה זמן רב. אתם מוציאים לפועל ולעשייה את מה ששמרתם כרעיון בלבד. הקלפים מלמדים על התלבטות בתחום העבודה בין שני נושאים שאתם עוסקים בהם בו זמנית ולמרבה ההפתעה תתכן היוולדות של נושא שלישי.

דלי

-
המוטיב המוביל את הדליים החוצה מתוך המסגרת הביתית בא מתוך צורך לחופש וחוסר רצון להתמודד עם בעיות פשוטות. הקלפים מספרים על בעיות הקשורות לצנרת, נזילות בבית או ברכב ולחלקכם אפילו תתכן נזלת מטרידה.
האנרגיה שלכם ירודה מפאת עייפות, מומלץ לכם בימים אלה לצאת להתבודד בטבע זה יכול לחסוך את כל ההתמודדות עם הדברים הקטנים ואתם בהחלט יכולים לפסוח על התקלות הללו.

דגים

-
בימים אלו מלווה את הדגים תחושה נהדרת הנובעת בעיקר מתוך התא המשפחתי. ישנו מוטיב חזק של שליטה בחיי היום יום ורצון מדויק לגבי תוכניות להמשך דרככם.
תמיכה מצד המשפחה פותחת עבורכם ערוץ חדש לקראת פעולות שילוו את חייכם שנים רבות. הקהילה המשפחתית התומכת תהווה קרקע פורייה להיערכות מחודשת ברוב התחומים. הקלפים אופטימיים ומורים כי ישנה תחנת ביניים מוארת לכל אלו שטרם מצאו את דרכם וייעודם גם בתחום העסקי.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש