זודיאק

מאת: או-מד מדיקל ● 17/8/2011 12:32 ● ערב ערב 2511
זודיאק

טלה

-
הקלפים מלמדים כי אתם חווים האטה בקצב החיים המסחרר שאתם שוחים בו היטב ואוהבים. דבר זה יצור אצל מרביתכם את הרצון לכבוש ולהצליח בעיקר בעבודה. רצון זה גובר על הצורך הנואש לצאת לחופש או לנסיעה קצרה ומהנה. בתחום הזוגי מסתמנת מגמה של צעידה על בהונות על מנת לשמר את הקיים ואת מה שהושג, גם זה אינו מאפיין את הטלאים אך יתברר בהמשך כמהלך נבון.

שור

-
הצעידה לאחור על מנת לקבל תנופה תוליד אצל השוורים את התחושה כי הנה שוב אתם מולכים בהנאה על חייכם. התוצאה תשיב נפש ותעצים את התדר הנהנתני שכה חסר לכם לאחרונה. האנרגיה בזרימה ושוב אתם ממגנטים אליכם את כולם. הפתעות נעימות במיוחד צפו מבני משפחה בקרבה ראשונה. הקלפים מבטיחים כי כבר היום תרגישו בתוצאות מעשיכם כך שתוכלו להתרווח.

תאומים

-
ההרגשה כי שוב ידכם על העליונה במערכת הזוגית יכולה להיות מוקדמת מדי. הקלפים ממליצים כי תשתדלו לא להוביל את הדברים בצעד פזיז ונמהר. תנו לזרימה הטבעית להתרחש. נראה מוטיב חיובי במיוחד לכל אלו שטרם נישאו. הצעות נישואין ושותפויות מכל סוג בפתח.

סרטן

-
הקלפים מורים על מגמת בחירה לא פשוטה עבורכם בתחום העבודה. אתם נאלצים לוותר על מקום או תחום. מטבעכם אתם עדינים ומעדיפים ללכת על דרך האמצע. הנושא הכספי יעסיק את מחשבתכם ויסתמן פתרון. לאלו שאמורים להתמודד עם בעיות ממסד, צפויה הקלה ואולי רווח.

אריה

-
ישנה הרגשה של לבלוב ופריחה ובכלל זה התחלה חדשה. האנרגיה הזו מלווה את האריות בכל התחומים. לאלו שמתמודדים עם חוזים והסכמים קלפי הטארוט מתריעים מפני עיכוב אשר יתברר כמוצדק ולטובתכם.

בתולה

-
הקלף המאפיין בעוצמה את המוטיב שחוזר על עצמו אצל הבתולות הינו הצורך לשינוי מהיר. ישנה בהילות לתפוס כיוון וליצור שינוי. לרווקים, צורך במיסוד, לנשואים, אולי ילד נוסף, לעצמאים, עסק חדש. פעילות הנובעת על פי צו הנשמה וללא קשר לשכל או לרגש.

מאזניים

-
הקלף של מלך החרבות מלמד על אמביוולנטיות. התחום הזוגי עלול להיות די מעורפל ודו משמעי אצל בני המאזניים. התמודדות בנושא מגורים והחלטות שנדחו זה מכבר יצוצו וידרשו פתרון ומהלך מיידי. בעיה רפואית ובריאותית אצל אחד מבני הבית ימקד את הכוחות אליו.

עקרב

-
קלפים של אש ואנרגיה, למרות שלכאורה לא קורה דבר אצל העקרבים. מאחרי הקלעים ישנה מגמה מחתרתית כצפוי. אתם לקראת שינויים הקשורים לנושא העבודה והקריירה. תתכן אפילו בגידה, אבל בתחום הזוגי הקלפים מתאפיינים באנרגיה בהירה והתחדשות לשמה.

קשת

-
אי בהירות בתחום העבודה. דבר המגביל וכובל את ידכם בימים אלו. אין זה מתאים לקשתים להיות במקום כה מיצר. הקלפים מזהירים כי תיתכן התפוצצות שתיווצר ללא מחשבה וכמו הר געש תוביל אתכם בדיוק למקום שאתם רוצים להגיע אליו. עיכובים וביטולים יתכנו בתחילת השבוע בכל התחומים.

גדי

-
הקלפים מלמדים על חוסר סבלנות לאור התמודדות עם דברים פעוטים ולא חשובים. נראה כי לאחרונה בחרתם לעצום עין או להתעלם מסכסוך משפחתי. כעת זה הזמן להתעמת עם הגורמים ולשאת באחריות. דעתכם תיצור גל חדש שיסחף את האחריות לכיוון שונה. ישנה המלצה למנוחה ולשמירה על קנה הנשימה.

דלי

-
הקלפים ממליצים לכם לנוס מהמקום שרע לכם בו וליצור סביבה שקטה או לחפש קהילה תומכת בחיק המשפחה. העצבים שלכם מתוחים מאוד ומוטב לא לבחון את סף הרגישות. לקראת רביעי צפויות הפתעות מדהימות בתחום הרומנטי. תקופה בלתי מאוזנת.

דגים

-
אהבה וחיזורים, הנאות וטיולים מאפיינים את הימים האלו אצל הדגים. נראה כי אתם בשיא הרומנטיקה. חוזי עבודה נחתמים הצעות נישואין מתקבלות בברכה דרישה להעלאה בשכר מומלצת בימים אלו. קלפים שמבטיחים הגשמת משאלות. הקלפים מיטיבים עם הדגים בתקופה זו.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש