תרבות

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 3/8/2011 08:46 ● ערב ערב 2509
תרבות

המלצת ספר


מה הסיפור?
נוסעים לסינגפור/
דנה דרילינגס


תמונת כתבה


"איזה כיף", קפצה מאיה, "סינגפור, לא סתם אילת או יוון, מתי נוסעים? בחופש הגדול? שמעת יונתן?". אמא אמרה: "זו בהחלט תהיה חוויה נהדרת- אנחנו נוסעים לשנתיים לגור בארץ אחרת".

בהוצאת 'אופיר ביכורים'

יום אחד, מודיעים אמא ואבא למאיה, יונתן ונדב, שבקיץ הם טסים לגור בארץ אחרת. איך מגיבים הילדים, כשלפתע עולמם מיטלטל? מי שמח ומתרגש לקראת ההרפתקה ומי חושש מפרידות ומהתחלות חדשות? כל זאת ועוד בספר הילדים של דרילינגס.
הסיפור עוסק במשפחה שנוסעת לשנתיים במסגרת עבודתו של האב, בהיערכות לקראת הנסיעה ובהתמודדות דרך עיניו של הבן יונתן. באופן רחב יותר, הסיפור מטפל במעברים ובפרידה, תוך העלאת הקשיים והקונפליקטים בדרך משעשעת וכואבת גם יחד, כשברור שלא לכל דבר יש פתרון, אך בהחלט יש מקום לאופטימיות: "זה לא קל, לא לך וגם לא לנו, אבל אף אחד לא נשאר, כולכם באים איתנו...בטח נתגעגע ויהיו רגעים לא קלים, אבל נהיה כולנו ביחד, וגם נצא להמון טיולים...".
איורי הספר, שנעשו בידי ניר קסוטו, בוגר המחלקה לעיצוב תעשייתי בבצלאל, מוסיפים רובד סיפורי ודרך הסתכלות הומוריסטית ולא שגרתית.
הסופרת, דנה דרילינגס, נשואה ואם, עיתונאית, עורכת ובעלת עיתונים מקומיים, עובדת סוציאלית וביבליותרפיסטית בהשכלתה. ספרה הראשון לילדים, 'על שריון וגלגלים', ראה אור ב- 2006 בהוצאת 'תמוז' והודפס בשתי מהדורות

חופש בערבה


הבהרה
המחירים עבור פעילות 'כוכבים בערבה' בתאריכים 4-6.8 בפארק תמנע, הם לא כפי שצוינו בגיליון הקודם. המחירים העדכניים לתושבי אילת הם: 49 ₪ דמי כניסה לבאים ברכב פרטי או 79 ₪ עבור כניסה + הסעה מאורגנת מאילת בהרשמה מראש:1-800-225-007

טיול שקיעה אל גבעת חצבה ודיונות החול האדמדמות וביקור בחוות קרוקולוקו להיכרות עם תניני היאור- 11.8


מה בתוכנית?
ביום חמישי, 11.8.2011, בשעה 18:30, יציאה לסיור מודרך המשלב מסלול הליכה קצר לעת שקיעה אל גבעת חצבה. טיפוס על הגבעה לתצפית מרהיבה על הערבה הישראלית והערבה הירדנית וירידה ב'גלגולים' על הדיונה האדומה והרכה במורד הגבעה. בשעה 20:30, ייערך סיור לילה בחוות קרוקולוקו – סיור בין בריכות המים התרמו-מינרליים והכרת תניני היאור, אורח חייהם של החיות הקדמוניות. יש לציין, כי חוות התנינים בלילה היא חוויה מפתיעה אפילו יותר מביקור ביום. סיום משוער בשעה 21:30
מחירים: 60 ₪ למשתתף תושב אילת. לפרטים והרשמה: 1-800-225-007.

קצרים


ג'אז, בשרים ויין - החל מה- 4.8, בכל יום חמישי, שלישיית ג'אז בהופעה חיה. אל גאוצ'ו – 08-6331549.

מופעי קיץ לילדי אילת ברשת 'פתאל' - במהלך הקיץ, יתקיימו ב'ארמונות הרודס' בהיכל הפאביליון מופעי קיץ לילדים. ברפרטואר: מופע של רינת גבאי וגרי המבורגרי ומופע של יובל המבולבל ורוני סופרסטאר. המופעים יתקיימו בשעה 17:00, פתיחת שערים - 16:00 (למעט מופע של ה- 27.8, מוצאי שבת, 18:00).
לבירור מועדים: 08-6380083, מחיר כרטיס: 55 ₪ למבוגר/ילד.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש