ענקים במזגנים

מאת: אביבה דקל ● 6/7/2011 14:43 ● ערב ערב 2505
הקיץ הגיע, והטמפרטורות עולות ועולות ומאיימות לבשל. עם ארבעים-חמישים מעלות בצל- הגיע הזמן לטפל במיזוג. אמרתם מיזוג, אמרתם- אמיר ושירה מ'ענק המזגנים' כי על איכות, אמינות ושירות לא מתפשרים
ענקים במזגנים

אמיר ושירה אלון הם בני זוג מקסימים, בעלי ניסיון רב במזגנים. הם הזכיינים של חברת 'ענק המזגנים' באילת ועם זה לא מתווכחים.
'ענק המזגנים' היא חברה בעלת ותק של 25 שנה בענף המיזוג ולה סניפים בכל הארץ.
השם הנרדף של אמיר הוא 'מזגנים' ולא בכדי. 17 שנה הוא כבר בענף, מקצוע אותו רכש גם בלימודים, ובעיקר תודות לשנות ניסיון רבות בעבודה בשטח. כבר בנערותו הוא עזר לאחיו בעסק המזגנים שלו באשקלון, ולמד כמעט כל מה שצריך ואפשר לדעת על מיזוג. כבר אז ידע אמיר שמיזוג יהיה השטח בו יעסוק. אחרי שרותו הצבאי עזב את אשקלון, ירד לאילת, ופתח כאן עסק משלו למיזוג אוויר כשלצידו, משמשת כיד ימינו, אשתו שירה.
מזה 9 שנים פועל העסק של אמיר ושירה באילת, וחוג הלקוחות שלהם הולך ומתרחב מיום ליום. שירה אחראית לניהול האדמיניסטרטיבי, מטפלת בניירת ומלווה כל לקוח בצורה מקצועית ואכפתית, ואילו אמיר, מתקין את המזגנים ומרכיב אותם בצורה מקצועית ובמומחיות רבה.

שירות וליווי


כשאמיר מתקין את המזגן, אין חורים בקיר ואין צינורות חשופים ומכוערים - המזגן נראה כמו תמונה בחדר ולא כמו מפגע באזור מלחמה. ומי שכבר חווה את המראה המכוער של קיר לאחר התקנה לא מוצלחת, יכול להעריך את ההבדל.
השניים מטפלים ומלווים כל לקוח, החל מרגע ההתלבטות על איזה מזגן להרכיב, המשך בהזמנה והתקנה וגם באחזקה ובאחריות. מבחינתם העסקה לא נגמרת גם אחרי שנמכר והותקן המזגן בבית הלקוח. הם ממשיכים ללוות אותו, לעזור לייעץ ולהיות שם בשבילו אם אירעה תקלה.
"מזגן זה לא משהו שהולכים לחנות לצרכי חשמל וקונים", אומר אמיר, "כדי שהמזגן יפעל כראוי, יש לקבל יעוץ מקצועי ומדויק".
אם התקשרתם ל'ענק המזגנים', אמיר ושירה יגיעו אליכם הביתה, יבחנו את השטח ויתאימו את המזגן לגודל החלל, כיווני השמש, גודל החלונות, סוג הבידוד הקיים במקום ובאיזו קומה נמצא החלל אותו רוצים לקרר - כל אלו הם גורמים המשפיעים על תפקודו של המזגן. בדיקה כזו, יכולה להיעשות אך ורק על ידי איש מקצוע בבית הלקוח.
תוחלת החיים של המזגן, ותפוקת העבודה ועוצמת הקירור שלו תלויה בהתאמתו לצרכים, ובאופן התקנתו, בין אם מדובר בהתקנת מזגנים מפוצלים, או במערכות מיני מרכזיות.

חיסכון, לא פחות חשוב


חיסכון בחשמל הוא דבר חשוב מאוד וב'ענק המזגנים' ידריכו אותך איך חוסכים בחשמל בעזרת התקנת מזגנים חדישים.
ב'ענק המזגנים' מתמחים במזגנים ובמערכות מיני מרכזיות חדישות, שהן מאוד חסכוניות בצריכת החשמל. מזגנים בני למעלה מ-10 שנים עובדים על טכנולוגיות גז ישנות (פראון 22) שהוא גז יקר מאוד, ובנוסף אינו ידידותי לסביבה. במזגנים של היום, גם המפוצלים וגם המיני מרכזיים, משתמשים בגז פראון 410 וחוסכים כמעט 50% מהחשמל שצורך מזגן ישן. ומאחר ומזגן הוא צרכן החשמל הכבד ביותר בבית, כדאי מאוד להחליפו אם הוא בן יותר מ-10 שנים.
'ענק המזגנים' מלווה פרויקטים, החל מוילות גדולות, מסעדות יוקרה ודירות בבתים משותפים. משלב הכנת הצנרת, ועד 10 שנים ויותר לאחר ביצוע העבודה - הלקוח נשאר במסגרת הייעוץ וההשגחה של 'ענק המזגנים'.
לאמיר ושירה יש לקוחות שהולכים אתם מרגע שפתחו את העסק. אלו עברו כבר שתיים או שלוש דירות ובכל פעם קונים את המזגנים רק אצל 'ענק המזגנים'. אלו נשארים לקוחות גם בשטח ההתקנה, האחזקה והאחריות, משום שהם יודעים שאמיר ושירה זמינים תמיד, קשובים ללקוחותיהם, יפתרו כל בעיה וימשיכו לטפל בהם בנאמנות גם הרבה אחרי שהמזגן הותקן והתשלום עבורו התקבל במלואו, וכן, גם אם תמה תקופת אחריות היצרן של המזגן שרכשו.

ב'ענק המזגנים' באים לקראתכם


ב'ענק המזגנים' מוכרים בעיקר מזגנים מתוצרת 'אלקטרה' ו'טורנדו', אבל מתקינים ומטפלים בנאמנות ובמסירות בכל סוגי המזגנים.
את התשלום עבור המזגן אפשר לחלק ל-10 תשלומים בכרטיס אשראי, ללא ריבית, או ל- 4-5 תשלומים בצ'קים ועל תשלום במזומן מקבלים הנחה יפה.
המחירים סבירים בהחלט. אמנם לא זולים כמו אצל 'חאפרים' שמגיעים לאילת בקיץ, או כאלה שעבדו בעסק למיזוג חודשיים שלושה ופתחו עסק משלהם כאילו הם מומחים בשטח. "אלו האנשים שמוכרים לכם מזגן לא מתאים במאה שקל פחות, מקצרים הליכים, מתקינים אותו בצורה לא מקצועית ואחר כך נעלמים, ויצרן המזגן שקניתם לא מוכן לתת לכם אחריות על המזגן משום שההתקנה לא בוצעה על ידי מתקין מוסמך", מזהיר אמיר.

'ענק המזגנים' הוא מתקין מוסמך וזמין לכל קריאה שלכם החל מ-8:00 בבוקר ועד 20:00 בערב. במקרי חירום גם מאוחר יותר. (תדמית)

'ענק המזגנים'-
שירה ואמיר אלון
טלפון: 0522-763936


תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש