זודיאק

מאת: או-מד מדיקל ● 22/6/2011 11:53 ● ערב ערב 2503
תחזית לתאריכים שבין ה- 22 עד ה- 29 ביוני 2011
זודיאק

טלה


הפופולאריות שממנה אתם נהנים לאחרונה קשורה בעיקר לתחום העבודה, מגיע לכם! עמלתם רבות כדי להשיג זאת. אתם נדרשים לגלות בגרות, אחריות והרבה יותר סמכות סביב הנושא. תנודות רבות אפיינו את התקופה האחרונה, עבורכם זוהי תקופה מצוינת ליחצ"ן את פועלכם בעצמכם וכמה שיותר. כך תוכלו להבטיח זריזות בתוכניות הממונים בנוגע לעתידכם.

שור


בעקבות הלחץ שאתם חווים, תחושו תחושת חובה ואשם בכל הקשור לתחום הרגשי. עליכם לזרוע זרעים לעתיד, ובכלל, ברמה המיסטית, מה שאתם עושים כעת, יש לו השפעה ארוכת טווח. בנושא הקריירה והעבודה אשר נמצאים במרכז הכובד, צפויים הטבות ושינוי גישה. נושאים אשר נראו מעורפלים בתקופה האחרונה יתבהרו ויהיה לכם קל יותר להתמודד איתם.

תאומים


עליכם לשלוט ברגשותיכם ולא להיסחף למידת הפרזה, כיוון שבדרך זו אתם עלולים לגרום לאנשים המקבילים אליכם במטרות המשותפות להשתתק לנוכח גישתכם. יתכנו נסיעות רבות סביב דמויות הורים ודמויות מבוגרות אחרות.
הישמרו ממצב של אולטימטום שתציבו כצורך שלכם להתחדשות רגשית ופיזית. אתם נסחפים בגלל הרגשנות שלכם, שימו לב לא לחרוג מגבולות ההיגיון.

סרטן


אתם יכולים לעזור מאוד לאנשים אחרים ואתם ולא נרתעים מליישם יכולת זאת בכול הזדמנות. התעוררות של כוחות מחודשים, שיסייעו לכם להתמודד עם כל מצב. ההוצאות רבות, שימו לב שאינכם מסכנים חסכונות או כספים חיוניים. נושא כספי שעלה לאחרונה, יהפוך חשוב יותר ודחוף במהלך הימים הקרובים. כספים יתבזבזו וייעלמו, וחשוב לעקוב ולהיות מעורבים במתרחש.

אריה


קיים בכם צורך עז לטפח את סביבת המגורים שלכם על מנת לעשותה נעימה ומושכת לכם ולבני ביתכם. השפע ימצא בבית המשפחה. תהיה לכם הזדמנות לפתור בעיות, חיכוכים ומשקעים ישנים. השקיעו במקביל ביחסי ציבור ובדרך זו תוכלו לשדרג את עצמכם בסולם החברתי וגם להגיע אל האנשים המתאימים. אתם נקלעים למרכז ההתרחשויות, צפויות הפתעות מהממות.

בתולה


יש כמה גורמים שמפריעים לכם להתקדם בקצב הרצוי לכם. אין צורך לעורר מהומה על כל דבר שלא נראה לכם, עשו זאת בשקט ובתקיפות. השקיעו בבריאות: אכלו נכון, צאו לפעילות פיזית וספורטיבית, וחזרו לעצמכם. הקשיים רק מחשלים אתכם. הסיפוק שלכם גדול, וחשוב שלא תשכחו את האנשים הקרובים אליכם, במיוחד בני הבית.

מאזניים


החיוך הקולקטיבי שלכם, והיכולת המדהימה להרחיב את המעגל החברתי, לפגוש ידידים חדשים, ולבלות יחד, ישרת את המאזניים. מוסיקה שקטה, שיחה רגועה, ו..מנוחה. הקלפים ממליצים לנהל שיחות עומק עם בני הזוג עד השעות הקטנות. זמן להשקעה ביתית, לאירוח ידידים לשעות יפות של ביחד, ולבילוי משפחתי.

עקרב


זה בדיוק הזמן לאקשן ומכל הסוגים. חשוב שתממשו את היכולות שלכם לא על חשבון אחרים אלא לצידם. אתם צריכים להיות זמינים יותר, ופתוחים יותר. סמכו על תחושות הבטן שלכם. מפגש מקרי, שאינו מקרה, מלמד שיהיה קל יותר עבורכם לתקן את המצריך שינוי ותיקון. תקופה משמעותית בנושאים זוגיים. הקלפים ממליצים: יותר זמן איכות.

קשת


המעורבות הרגשית מתחזקת בהדרגה ואיתה גם חוזרים הרגשות העדינים שבכם. ייתכן ובשלב הראשון תרגישו בהתנגדות, אך במידה ותהיו עקביים הרי שתצליחו ליישם את תוכניותיכם. ייתכן ותחליפו מישהו בעבודה, דבר המאפשר לראות אתכם כמתחרים ראויים מבחינה מקצועית.

גדי


אתם מעריכים מאוד את מה שעושים למענכם. אתם מתחילים להבין את הערך המוסף של פעילות ייחודית של האנשים שאוהבים אתכם מאוד. חלק מכם הנמצאים בבדידות, יוכלו להיאנח לרווחה, כיוון שאתם עומדים להכיר את האנשים שישנו את חייכם הרגשיים לטובה. ככל שתזרמו יותר עם הנסיבות, אל תפחדו להתחבר אל האני הפנימי הגבוה שלכם.

דלי


בירורים משפחתיים ומהומה תתעורר במקום העבודה או במשפחה המורחבת שאינה קשורה אליכם. חיוני שלא תביעו דעה ואל תמהרו לתת תשובות. ערכו ארוחת ערב מקרבת לבבות עם כולם ושלבו רומנטיקה עדינה לטובת חיזוק והידוק הקשר.
הקטע היצרי יעורר בכם תחושת פינוק ואף תשאפו להביע רעיונות אומנותיים. התוצאה תפתיע אפילו אתכם.

דגים


האנרגיה נמוכה אך שיחת טלפון קצרה בהחלט תעזור לכם לבצע את המעבר לקראת מצב רוח משופר. ישנן כמה נקודות הדורשות התייחסות מיוחדת, הדבר גורם לכם לעייפות נפשית. מומלץ השבוע לטפח ולהדק קשרים אישיים. אתם מחזירים לחייכם תחושה של יציבות וביטחון. חשוב שתפעלו בשיתוף פעולה עם האנשים הקרובים אליכם.





תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש