שי וליאור עיצוב שיער

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 22/6/2011 11:09 ● ערב ערב 2503
שי וליאור מביאים לכם את הצעקה האחרונה בתחום בשיער.מקצועיות ונסיון הם שם המשחק. בואו וקבלו הצצה מקרוב
שי וליאור עיצוב שיער

מספרת 'שי וליאור' נפתחה אי שם לפני כ- 20 שנה על ידי שי אזולאי, בהיותו עוד בצבא ולימים - ספר מקצועי. לפני 11 שנה, הצטרף למספרה ליאור פולק, והשילוב המנצח עושה לכם נפלאות בשיער.
שי וליאור לא שוקטים על השמרים ויוצאים חדשות לבקרים להשתלמויות הכי חמות בתחום בארץ ובחו"ל, כדי להישאר תמיד מעודכנים. כמו כן, הם משתתפים בתצוגות רבות. צוות מעצבי השיער של שי וליאור, צוות מנוסה שנבחר בקפידה על ידם, שעובר גם הוא השתלמויות, ייתן לכם את השירות הכי מקצועי ואדיב שיש.
אי אפשר שלא להתרשם מעיצוב המספרה, בצבעי ירוק, לבן וסגול, עם ריהוט באותם צבעים, פינת ישיבה נעימה ומרווחת עם פלזמה ועמדת טיפולים.
אצל 'שי וליאור עיצוב שיער' תוכלו לקבל את כל טיפולי השיער שחלמתם עליהם: תספורות נשים, גברים וילדים מגוונות, צבעים, גוונים, תסרוקות ערב לכלה ובכלל, תוספות שיער מהשיער הכי איכותי בשוק, החלקות למיניהן ועוד ועוד.
דגש רציני יש במספרה על תסרוקות, כלה בהן מגיע ליאור עד לבית המלון או לחילופין-כל מקום שהכלה חפצה בו ושם, בפרטיות מוחלטת, שוקד על שיערה עד לתוצאה המושלמת ביום חשוב זה.
במספרה תוכלו לקבל טיפולים נוספים כגון: כל סוגי הטיפולים הקוסמטיים: טיפולי פנים, שעוות, ציפורניים, איפור ועוד; והכל תחת קורת גג אחת.
יש לציין, כי אצל שי וליאור משתמשים במוצרים הכי טובים בשוק: 'לוריאל', 'שוורצקופ', 'אינדולה' ועוד חברות מובחרות.
שי וליאור מפנקים את האילתים במחירים נוחים.
בינינו, מה עוד אפשר לבקש?

מספרת 'שי וליאור עיצוב שיער' ממוקמת ברחוב שחורת
(ליד מרכז 'אופיר'). שעות פתיחה: א'-ה' 9:00-20:00,
יום ו' וערבי חג 9:00-15:00.
טלפון: 08-6374678.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש