וואו בפעם התשיעית והפעם הגרסה הקפואה

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 6/6/2011 10:43 ● ערב ערב 2501
מי שחשב שיהיה קשה להפתיע את הצופים במופע וואו התשיעי, טעה. זו בדיוק הסיבה, שהפעם יזמין אתכם המופע עוצר הנשימה לעולם הקרח המרהיב והמרתק. ואם תשלבו את המופע יחד עם תפריט האוכל החדש של קפה 'בולבארד' בפאתי תיאטרון 'ישרוטל', תבינו כי תרבות באילת זה רק עניין של לדעת לאן ללכת. תגידו וואו. / צילום תמונת צד: ואוו-גדי דגון /
וואו בפעם התשיעית והפעם הגרסה הקפואה

מי אמר שאין בילוי איכותי באילת, בילוי שמשלב את בלוטות הטעם ומשביע את הרעב התרבותי, בכפיפה אחת. כעורכת וכותבת מדור תרבות, אני יכולה לומר בפה מלא (בקלצונה...), שיש גם יש. הרשו לי להתמקד במשהו שהוא וואו בריבוע- ואני כמובן מדברת על מופעWOW התשיעי במספר, שהפרמיירה שלו נערכה בחודש מרץ השנה, בתיאטרון 'ישרוטל' במלון 'רויאל גארדן'. ואם למישהו לא היה ברור איך משאירים את הקהל פעור פה בפעם התשיעית, ברשת 'ישרוטל' כמו ברשת 'ישרוטל', תמיד יודעים לשלוף שפנים מהכובע, הפעם הפתיעו- עם מופע שכולו על קרח. אך לפני שנפתח את המסך, והרקדנים המקצוענים יעלו על מחליקיים, ראוי לפצוח את הערב בארוחה קלילה.

כזו פיצה לא טעמתם


ברוכים הבאים למלון 'רויאל גארדן' מרשת 'ישרוטל'. כדאי מאוד להכין את הקיבה לחוויה הקולינרית הממתינה במקום. את קפה 'בולבארד' אין אילתי שלא מכיר. מודה, זה קפה הבית שלי, שמפנק את האילתים ובכלל.
לאחרונה, הושק במקום תפריט חדש מ ה מ ם! על ידי האחד והיחיד, שף המקום, נאשף מוחמד, עם הטאץ' המעודן.
וכמו בכל השקה של 'ישרוטל' גם הפעם הוזמנו אנחנו העיתונאים לטעום ולחוות דעה. האווירה נעימה, והמנות מתחילות לצאת אחת אחרי השניה. המסע המרתק מתחיל בטעימות סלטים מסלטי המקום: החל מסלט יווני, דרך סלט רוקפור ועד סלט טונה אדומה- הכולל עגבניות שרי, בצל, מלפפון, פלפל אדום, קולורבי, צנונית, גזר, נבטים, חסה וטונה אדומה צרובה בגריל. נפתח התיאבון? עכשיו אפשר לעבור לכריכים המיוחדים: כריך בלקני- טפנד זיתים, גבינת קשקבל, פלפל קלוי ורוקט, או אולי תרצו להתענג על כריך גבינת עזים וירקות קלויים- סנט מור, פלפל קלוי, זוקיני, חציל ועלי רוקט. אולי על שניהם, ואולי על האחרים? עכשיו הגענו לגולת הכותרת- הפיצה. כחובבת פיצות מושבעת, וכאחת שבעלה מכין את הפיצות הכי טובות בעולם (טפו טפו), על אבן ה'שמוט' המיוחדת, אני יכולה לומר- כי זו הפיצה המשובחת אם לא ה... וכשנוספות אליה תוספות כמו: חצילים ופלפל חריף, פטריות ואחרות, החגיגה כפולה ומכופלת. שאפו לשף נאשף! אחרי הפיצה, מגיע בהוד ובכבוד- הקלצונה- מאפה בצק מקופל המכיל בתוכו הפתעות כמו- ירקות קלויים, עם גבינה שנמסה. אררר.


רעבים? לכם במיוחד מחכה בקפה 'בולבארד' פינת ה'ממש אוכל'. מה יש שם? ובכן, מפיש אנד צ'יפס וגם פילה דג בורי בפלנצ'ה על מצע עגבניות ויוגורט (!) ועד פסטות שעשויות קמח דורום משובח להפליא בטעם איטליה אל- דנטה- לפי הספר. מה דעתכם על פטוצ'יני
פרימוורה- גזר, כרישה, זוקיני, אפונה ופטריות בתיבול מנצח? ידעתי שתאהב.
ואני בכלל רוצה להגיע למופע בזמן... אז עוד תמצאו במקום: ארוחות בוקר מדהימה, מהמושקעות והמפנקות המוגשות היום בעיר, מרקים, קינוחים
(מי אמר עוגיות 'מקרון' ולא קיבל?), גלידות, משקאות חמים מיוחדים, משקאות קלים, בירות יין ואלכוהול ולאילתים החגיגה גדולה- 15% הנחה על כל התפריט.

להיות באילת- ולהרגיש לאס וגאס


וואו, כמה אני מחכה בכל שנה לרגע הזה בו יצא מופע וואו חדש. בכל שנה אני אומרת לעצמי, הם כל הזמן מעלים את הרף, איך הם יפתיעו הפעם? הרי זה הופך קשה משנה לשנה.
והנה, הם מצליחים לעשות זאת בגדול. קבלו את המופע שבמופעים, קרם דה לה קרם, WOW מספר 9, WOW on Iceמופע שכולו על קרח בעיר בקיץ התמידית.
קבלו את המופע הבידורי התשיעי במספר בבימויו של חנוך רוזן ובהפקת 'טבת הפקות', ברמה ובסגנון התואם מופעים בלאס- וגאס ופריז, בו משתתפים 30 אמני החלקה על הקרח וירטואוזים מסין, ארה"ב ואוסטריה במופעי אקרובאטיקה וריקוד סוחפים המבצעים תרגילים עוצרי נשימה על הקרח. במופע משולבים הקרנות וידאו ייחודיות, תפאורה יוצאת דופן, תאורה מהממת, תלבושות עוצרות נשימה, אביזרים נלווים קסומים, להיטים מוזיקליים מוכרים ואהובים ואפקטים חזותיים כפי שטרם נראו בישראל.

הפעם צפו לחוויה בלתי נשכחת ומסע קסום לעולמות קרח רחוקים דרך כדור שלג, אותו מקבלת ילדה קטנה ליום הולדתה.
במפגש מופלא עם יצורים פלאיים החושפים יכולות וירטואוזיות על אנושיות, מרחפים הצופים יחד עם האמנים בגלקסיה בין כוכבים ויצורי אור שמימיים, מדלגים בין גיבורים ואלים אימתניים, מתרגשים עם זוגות אוהבים מכושפי רומנטיקה וצוללים אל עולם המים המופלא והצבעוני.
אקרובטים רוקדים ומעופפים על במת הקרח המרשימה והנוצצת אל תוך עולם מלהיב של קרקס ופנטזיה דמיונית ומרתקת שתגרום לכם לאורך כל המופע לומר שוב ושוב את המילה האחת והמוכרת- 'וואו'.
כמה עולה התענוג? 95 ₪ לכרטיס כניסה לתושב אילת.

אז הנה לכם בילוי איכותי קצת אחר שיפתח לכם את חוש הטעם ויסחרר לכם את החושים התרבותיים. מי אמר שאין תרבות באילת?

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש