מה כבר יכול להסתבך?

מאת: או-מד מדיקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 27/4/2020 19:53 ● ערב ערב 2964
סיבוכים בלידה עקב רשלנות רפואית שכיחים יותר ממה שהיינו רוצים להאמין ולחשוב הסיבוכים יכולים להיות מגוונים מאוד ובעלי דרגת מורכבות שונה. הסיבוכים יכולים להיות אצל האם היולדת או אצל התינוק הרך. הסיבוכים יכולים לגרום לנכות אצל האם והתינוק מבחינה שכלית, פיזית או רגשית. הנכות עצמה יכולה להיות בלתי הפיכה והיא יכולה לגרום לנזק רב מאוד גם אצל האם וגם אצל התינוק. נזק זה יכול להיות חמור ולשנות את כל מהלך החיים שלהם ולכן חשוב לקחת אותו ברצינות ולא לזלזל בו.
מה כבר יכול להסתבך?

סיבוכים בלידה עקב רשלנות רפואית אצל האם יכולים להיות עקרות, מוות או נכות בדרגת חומרה שונה. ככל שתוצאות הסיבוכים קשות יותר כך יש יותר הצדקה מצדה על האם לתבוע את הצוות הרפואי בתביעת רשלנות רפואית ונזקין. הבחירה לתבוע את הצוות הרפואי היא לפעמים האפשרות היחידה שעומדת בפנינו והיא מה שיכול לאפשר לאם לשקם את חיה ואת הבריאות שלה. אין דבר וחצי דבר בטענה שתביעות רשלנות רפואית הן נקמנות – כי למעשה הן הכלי היחיד העומד ברשות האם והמשפחה שלה להשיג צדק ולקבל פיצוי הולם על הסבל שנגרם לה ולתינוק שלה ולכל בני המשפחה שלה. 

 

סיבוכים בלידה עקב רשלנות רפואית – סיבוכים שפוגעים בתינוק


סיבוכים בלידה עקב רשלנות רפואית יכולים להיות גם סיבוכים שפוגעים בבריאות התינוק גם בימים שלאחר הלידה וגם לכל משך ימי חייו. כאשר למשל לא מגיע מספיק חמצן למוח של התינוק בגלל שחבל הטבור נכרך סביב הצוואר שלו המצוקה של העובר היא גדולה מאוד ויש לטפל בכך במהירות וכל שנייה היא קריטית. במצבים מסוג זה הילד יכול לסבול משיתוק מוחין כתוצאה מחוסר הגעה של חמצן למוח. ההתמודדות על התינוק והמשפחה שלו עם הנכות בהמשך החיים תהיה מאוד מורכבת ותכלול טיפולים רפואיים רבים מאוד. פנייה לעורך דין מומחה תוכל לסייע לנו לתבוע את הצוות הרפואי ולקבל פיצוי כספי שיאפשר לנו לממן את הטיפולים הרבים להם התינוק יזדקק בילדות ובבגרות. 


עו”ד רועי סגל
רשלנות רפואית ונזקי גוף
050-4388258


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש