ביתכם הוא אתם

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 14/3/2012 08:26 ● ערב ערב 2064
מינימליזם מודרני?. חם וכפרי?. רומנטי עתיק?. או מה שבתקציב. הראו לנו את מבצרכם ונדע מי אתם. ארבעה אילתים פותחים צוהר, אל משנת העיצוב שבה בחרו לעצב את חייהם
ביתכם הוא אתם

המודרנית

תמונת כתבה
הדירה: דופלקס שתי קומות בשחמון. ארבעה חדרים פלוס שלוש מרפסות. הדיירים: סימה ואמיר אלון, נשואים כמעט שלוש שנים פלוס אורי בן חמישה חודשים. גרים בדירה מזה כשנתיים. דבר הדיירת: "הבית מעוצב בסגנון מודרני, נקי כשהצבע השולט הוא לבן- כסוף. הדירה מבטאת את שילוב הטעמים של שנינו, הן מבחינת האבזור, הצבע והאווירה. בריהוט לא התפשרנו על איכות. שילמנו, לפעמים גם חיכינו, אבל קיבלנו את הטוב ביותר". ממליצים: על 'רהיטי איכות' בעיר, "משם רכשנו את מרבית הריהוט בבית". סך עלות הפריטים בחדר- כ – 26,900 שקל פירוט עלות הפריטים: שולחן 3000 שקל סלון 13,000 שקל כורסה 4500 שקל תמונה- 400 שקל פינת אוכל 6000 שקל האהוב: "כורסת 'לייזי בוי' שחורה ומפנקת, אותה קיבלתי מתנה מאמיר לאחר הלידה". החשוב: "האמת, אין עדיין משהו כזה. קנינו את כל הרהיטים חדשים עם הכניסה לבית ועדיין לא נקשרנו". הנוסטלגי: "כד קריסטל מסבתי ז"ל. אמנם הוא שמור בארון אבל הקשר הרגשי אליו גדול".

הצבעונית

תמונת כתבה
הדירה: יחידת דיור של חדר וסלון כ- 35 ממ"ר, ברח' ששת הימים בשחמון. הדיירת: ורד רודיטי, רווקה, שפית בקפה גרג, גרה ביחידה מזה שנתיים וחצי. דבר הדיירת: "כשנכנסתי ליחידה היה לי חשוב לקבל אותה כמה שיותר ריקה כדי להכניס אליה את האני שלי. אני אוהבת צבע בבית ואת זה הכנסתי ליחידה באמצעות התמונות הצבעוניות, השטיחים האדומים, הקופסות האדומות, כל אלו שוברים שגרה. אוהבת כשהצבעוניות מקדמת את פני בכניסה לבית, זה הופך מבחינתי את הבית לכייפי וחמים. קשה לי עם בנאליות. ממליצה: איקאה זו אני. סך עלות הפריטים בחדר- כ- 1630 שקל

פירוט עלות הפריטים:

תמונות- 150 שקל שולחן סלון 100שקל ספה 300 שקל (שמש היד השנייה) שטיח שאגי 500 שקל כורסת פוף 500 שקל מערכת סוני הבאתי מהבית אהיל 80 שקל האהוב: "התמונות הצבעוניות, כי הן עושות אותי מאושרת. כשאני חוזרת הביתה אחרי יום עבודה קשה הן מחייכות אלי, מוסיפות לי צבע ומעלות חיוך על השפתיים". החשוב: "תמונה של אבא שלי ז"ל שהולכת איתי תמיד לכל מקום". הנוסטלגי: "התמונה שלי. הדפס על בד קנבס בגודל טבעי. חברה שלי תמר הכינה אותה עבורי לפני חמש שנים והיא משהו משהו".

האמנותית

תמונת כתבה
הדירה: 3.5 חדרים פלוס מרפסת נהדרת שפונה אל נוף המפרץ, בבניין ברח' זהרון. הדיירת: דלאי פלאי, אמנית- ציירת שעוסקת בהדרכה ולימוד אמנות. גרה בדירה מזה 15 שנים. דבר הדיירת: "הקו שלי מונחה על ידי צבעים. מאז ומתמיד זה היה התחום שאני חזקה בו ואוהבת אותו. אני עיצבתי את כל הבית, החל מבחירת צבע הרצפה- צהובה עם אריחים בצבעי טורקיז ועד המטבח האיטלקי הקלאסי. עיצוב הבית משלב בין רהיטי 'אולדיז' (מרבית הריהוט בבית הוא ריהוט ישן ממקורות שונים), לבין אוסף ציורים גדול, מרביתם שלי. הפרחים שאני משלבת בבית מוסיפים לצבעוניות ולאווירה". ממליצה: "פה ושם". סך עלות הפריטים בחדר- כ- 1000 שקל פירוט עלות הפריטים: הספה העתיקה "קיבלתי מאמן יקר לי" הכורסה הצרפתית "מבית אבי" שולחן סלון פלוס ספה, פלוס כורסה "ריהוט פיליפיני, רכשתי את כולו ב – 1000 שקל", מחברה שעזבה את העיר. שולחן קפה קטן "יצרתי בעצמי" פינת אוכל "רכשתי לפני כ– 30 שנה, לא זוכרת את עלותה". האהוב: "שני פסלים שפיסל אבי. פסל המלאכית ופסל הציפור. הם מיוחדים ויקרים לליבי". החשוב: "המכחולים והצבעים שלי. החיים שלי הם האמנות והציור והם שנותנים לי אושר וסיפוק. החיים והאמנות חד הם. וישנה גם המצלמה האהובה שלי שהולכת איתי לכל מקום". הנוסטלגי: "שולחן פינת האוכל העגול שיש לי מזה 30 שנה. ישבתי סביבו לשיחות נפש עם עשרות חברים עוד בניו יורק, ארוחות משפחתיות ואפילו שיחות עם אחי שנהרג בצבא. שולחן שעבר איתי מדינות, ערים וכ- 15 דירות".

הוינטאג'

תמונת כתבה
הדירה: דו משפחתי בגנים א', 6 חדרים. הדיירים: סימה ויחיאל פרשט, בעלי 'מאפיית המשפחה'. מתגוררים בבית הזה מאז הגיעו לאילת לפני כ – 25 שנים. דבר הדיירת: "הבית מעוצב וינטאז', קו שמלווה אותי תמיד מתוך אהבה והערכה לעיצוב ולפריטים מעניינים. שאבתי השראה לעיצוב מפריז ומכל מקום יפה שראיתי. אוהבת פריטים קטנים, אוהבת עתיקות ודברים ישנים, אותם מעדיפה לרכוש כמציאות בשווקים שונים. אוהבת ליצור שילובים מעניינים ואוהבת ציורי קיר מיוחדים". ממליצה: לארגן קונטיינר של ריהוט מסין, או לחפש היטב בשווקים בארץ או בחו"ל. עלות סך הפריטים בחדר- כ- 6000 שקל פירוט עלות הפריטים: שולחן סלון פלוס שידה פלוס פינת אוכל 5000 שקל, ביבוא אישי לפני 30 שנה מסין. ספה בת 40, "לא זוכרת את מחירה". שטיח סיני מקורי "קניתי ברעננה מזמן ב- 2000 שקל בערך". פילים ממיאמי ושולחן קטן, "קניתי מהשכן שלי שהיה ימאי". המנורה "הכנתי בעצמי" שולחן תה סיני "קיבלתי מתנה מהחתן שלי". האהוב: "מנורת השולחן המוצבת בפינת הסלון אותה הכנתי במו ידי". החשוב: "קערת פונץ' עם כוסות, עשויה קריסטל אמיתי. קיבלתי אותה לפני כ-20 שנה מחמתי". הנוסטלגי: "רוב הריהוט אצלי ישן, אני מחוברת אליו ומן הסתם הוא נוסטלגי עבורי".


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

 

 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש