זודיאק

מאת: או-מד מדיקל ● 22/2/2011 21:59 ● ערב ערב 2486
תחזית אסטרולוגית לתאריכים 23.02.11 - 02.03.11 רחל ארז - יעוץ והכוונה על פי מסרים וידע רוחני דרך קלפי הטארוט 050-4242050 - 08-6334669
זודיאק

מזל טלה - מלך המטות


עבודה מאומצת גם בבית, פעלתנות חסרת לאות. העולם סובב סביב צירכם כך שידכם בכל ואתם עסוקים מאוד. הקלפים מספרים שהטלאים מטפלים בכל מסמך או נושא ופותרים בעיות לשביעות רצונם. הנושא הכספי בא על פתרונות מעבר לציפיותיכם. שבוע טוב.

מזל שור - מלכת המטבעות


את השוורים מלווה הרגשה כי שמישהו קרוב מתעתע בהם. . רצוי ללמוד לשאול את השאלות בצורה ישירה ולמנוע מתח מיותר שמגיע עקב ניחושים. בילוי כבד בסביבה לא שגרתית תגרום לכם לומר דברים בהיסח הדעת. התשלום על כך יכול להיות יקר מאוד. שימרו על מוצא פיכם בימים אלה..

מזל תאומים - נסיך החרבות


האנרגיה שהקלפים מביאים לתאומים אינה מתאימה לבני מזל זה. אתם פעלתנים ולעיתים מכורים לעבודה והקלפים מספרים שאתם דווקא מבקשים פסק זמן והפוגה מבודדת. את התמיכה לכך תמצאו אצל בני הזוג. חשוב שתמצאו זמן להטען ולשוב אלינו בכוחות מחודשים.

מזל סרטן - מלך הגביעים


הקלפים שלכם מלאים אש, מרץ ובעיקר גאווה בכל האמור לעבודה. הרבה אהבה תגיע עליכם ואתם ממגנטים אליכם את כל הסביבה. כושר המנהיגות הטבעי יבוא לידי ביטוי ושוב תגלו שנועם הליכות צובר קהילה תומכת ומסייעת. בימים אלה אתם עשויים לסגור או לפתוח ערוץ עבודה.

מזל אריה - מלכת המטות


הנושא הזוגי רגיש בימים אלה והקלפים מציעים להתמקד בעבודה ככל שניתן ולהניח לדברים להסתדר מאליהם. צפו לקידום או להצעה ללימודים אשר יקדמו את מקומכם בעבודה. מוטב לאריות להתמקד במה שקיים. זכרו- אור קטן מגרש חושך גדול.

מזל בתולה - נסיך המטבעות


הקלפים של הבתולות מלמדים על תהליך המצוי בעיצומו. שינויים מהותיים שבני מזל זה חווים יניבו פירות בכל הרמות. צפוי בתקופה זו חיבור גוף – נפש, שכל ורגש גם בתחומים הארציים ביותר שלכם. הרהורים מתוך הרגש יביאו לסופם של מאבקים מתישים ואפילו לכדי סיומם של דברים שלא מתאימים לכם עוד.

מזל מאזניים - מלך החרבות


התחושה כי כל הנחלים זורמים אליכם תיצור רתיעה וחשש טבעיים, אך הקלפים מספרים על דלתות חדשות שנפתחות במסגרת חייכם. יחסים נועדו להתהדק ואתם תחוו זאת בתקופה הקרובה. הצעות למיסוד ותחושה של עשיית המעשה הנכון. אתם בימים אלה ממגנטים אליכם הרבה טוב שאכן זורם אליכם מעצם האנרגיה הנעימה והטובה שבכם. תתבוננו באנרגיה ותקבעו אותה.

מזל עקרב - מלכת הגביעים


הקלפים מספרים שלמרות התבונה הרוחנית הרבה שניחנתם בה אתם מתעקשים לזרז תהליך ולהביא דברים לידי סיום בלתי אפשרי. מומלץ לכם להימנע מכך. זה דבר שיוביל למבוכה מיותרת- אפשרו לתהליכים להתבצע בעיתם. בעיקר מומלץ להתחבר לאהבה.

מזל קשת - נסיך המטות


הצעה לשינוי שקשה לסרב לה. למרות המוטיב האנרגטי שמשרת את הקשתים והיכולת שלכם לנוע ולהחליט במהירות, אתם בוחרים להאט ולחשוב. ההתלבטויות בימים אלה לא פשוטות. מומלץ לקבל את השינוי. אתם עשויים לקצור פירות לקראת מאי.

מזל גדי - מלך המטבעות


נראה כי העולם סובב סביב צירכם ואתם עסוקים בלחלק הוראות ועצות בכל מקום. מרוב דאגה לרווחת המשפחה אתם עלולים לשכוח מהצרכים הבסיסיים ביותר שלכם. מוטב לשחרר מעט ולנוח. ישנם דברים ששעתם הגיעה והקלפים ממליצים לכם לוותר. הכניסו חדש ונקו את הישן בכל התחומים.

מזל דלי - מלכת החרבות


האכזבה מכך שהנוצץ אינו זהב תגרום לכם לסערה פנימית ולזעזוע. הבחירה שבחרתם לא תענה על הצפיות. אין זה הזמן לסדר ולשנות. יש לאפשר לאנרגיה להתנועע בגמישות ראויה ואז הדברים ינוחו על ציר כוחם. הקלפים מלמדים שאינכם במיטבכם, כך שלא רצוי לקבל החלטות.

מזל דגים - נסיך הגביעים


יצר נדודים והרפתקאות, זה המוטיב השולט בקלפים של הדגים. בא לכם לבצע מהלכים לא שגרתיים, בא לכם לרכוש ידע ולספק את הסקרנות. הקלפים מלמדים על תקופת זמן חיובית וכל דבר אשר תבחרו לעשותו יניב הצלחה. יש לשים לב לתזונה מבוקרת ומזינה. התחום הרומנטי מבטיח דמות מעברכם שתגיע באבירות רומנטית. תיהנו.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש