פורים שמח ב'כפר השעשועים'

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 22/2/2011 21:37 ● ערב ערב 2486
חודש לפני פורים, מסתבר שהאילתים, למודי ניסיון העבר, כבר לא מחכים לרגע האחרון. עובדה, באוהל התחפושות הענק שממוקם גם השנה בחזית 'כפר השעשועים' בחניית ה'ביג', כבר מורגשת תכונה ערה. וכשמדובר לא רק במבחר ענק של תחפושות ואביזרים במחירים אטרקטיביים, אלא גם בשלל מבצעים והנחות על תחפושות, אין ספק כי פורים הקרוב יהיה הכי שמח ב'כפר השעשועים'. אז למה אתם מחכים???
פורים שמח ב'כפר השעשועים'

תמונת כתבה


אם שאלתם את עצמכם מי יהיו גיבורי הפורים הזה בקרב הילדים, כדאי שתתכוננו לכוכבי הפסטיגל. מסתבר ששחרזדה, שלושת האמיגוס, האביר, ואפילו נפוליאון עושים את זה לילדים, גם אם עברו מאז המופע כבר למעלה משלושה חודשים...
גם כוכבי סדרת ערוץ הילדים החדשה - 'מה בכריש' מככבים בפורים הזה: גבי, נויה, אברם קדברם, טוסיה ונצח, ותאמינו או לא גם לכבאים שמור השנה מקום מרכזי על מדף התחפושות. לצד הלהיטים, גם השנה תמצאו כאן את כל מצעד המותגים הרגילים: הגורמיטים בשלל תחפושות מושקעות, הלו קיטי, דורה, סופרמן, ספיידרמן הנצחי ואפילו יובל המבולבל זכה השנה לכמה אפשרויות: יובל הרגיל, המציל והקוסם. תשאלו את אלה נוטס, זכיינית 'כפר השעשועים' באילת ששולטת כבר שנים ביד רמה בעולם התחפושות באילת. היתה זו אלה, שהשכילה להבין שלקראת הפורים, אין כמו להפריד בין התחפושות לשאר מוצרי החנות. זו הסיבה שכבר בשבוע שעבר חזר אוהל התחפושות הענק של 'כפר השעשועים' וכבש את רחבת חניית ה'ביג' מול החנות ממש. וכשמדובר באוהל ענק המשתרע על שטח של 50 ממ"ר והמכיל בתוכו מאות מינים של תחפושות ואת כל אביזרי החג הנלווים, אין פלא שאפילו האילתים לא נשארו אדישים. אפילו תא מדידה תמצאו כאן. או כמו שהיטיבה להגדיר את המקום אמא לשלושה ילדים:"לזה בדיוק קוראים- חוויית קניות". יש לקנות תחפושת כי צריך ויש לקנות תחפושת בהנאה מרובה.
ואין משהו נוח יותר להורים מאשר לרכז עבורם את כל קניות החג תחת קורת גג אחת. וכשאתם יכולים להסתובב בנוחות בינות למאות מיני התחפושות שבאוהל, למדוד, לבדוק, להתאים אביזרים נלווים על פי הצורך, ובעיקר לקבל את כל ההכוונה הנחוצה לכם, מה עוד אפשר לבקש? אפילו חיוך רחב תקבלו מקובי, מלך האוהל, האחראי הבלתי ניתן לערעור על המתרחש במקום.

תמונת כתבה


תחפושת לכל גיל


מגוון התחפושות הענק באוהל מתאים החל לקטנטנים מגיל שלושה חודשים ועד לצעירים ברוחם. לקטנטנים תמצאו כאן מגוון תחפושות פרוותיות של חיות ואפילו באטמן וסופרמן כבר נתפרו בגודל הזה. בני הנוער והמבוגרים יוכלו למצוא כאן מגוון עשיר של תחפושות במידות גדולות. לדברי קובי, מלך האוהל, בעוד שאצל הגברים ההעדפה הבולטת היא למפחידים למיניהם, הרי שאצל הנשים שולט ליין התחפושות הסקסיות, "כמה שיותר קצר וכמה שפחות בד כך ייטב", הוא מעדכן בחיוך. דבורות, אחיות רחמניות, מעודדות ואפילו כיפה אדומה לא ממש תמימה. קובי מעדכן כי בשם הגימיק כבר ישנם כמה גברברים שהעדיפו את תחפושת ליידי גאגא הסקסית...פורים או לא..
ומה על התחפושות המסורתיות משהו? אני מתעקשת לברר לשלומם של מרדכי היהודי, אסתר הלכה, כיפה אדומה, הליצן ושאר חברים. מסתבר שכולם כאן. ממש כמו שלכל סיר יש מכסה, גם לכל תחפושת שכזו יש דורש, באם מתוך הקהילה הדתית, המסורתית או בכלל. אגב, אפילו להיטי השנה שעברה, בקוגן, כוכבי הסרט 'צעצוע של סיפור' ושאר חברים לא יצאו השנה מהליין. גם אותם תוכלו למצוא על הקולבים כי כמו שאומר קובי- בתחפושות אין 'אאוט'.

אביזרים רבותי, אביזרים


השנה השכילה אלה לרכז באוהל התחפושות גם את כל אביזרי הפורים הנלווים. כך תמצאו כאן מגוון ענק של אמצעי לחימה לבנים: רובים, אקדחים, קשתות, סכינים, מכל וכל במגוון אפשרויות, צבעים ואפקטים. אביזרי קישוט לבנות: כתרים, כפפות, קישוטים, שרשראות, צמידים ועוד. לכל אלו תוסיפו מגוון רב של אביזרים נלווים למגוון רחב של תחפושות, מגוון ענק של מסכות, פאות כובעים, ערכות על פי נושאים כמו למשל ערכת שוטר, ערכת רופא, אביזרים לפנקיסטים, מיני צלקות, ספרי לשיער ושורה של מוצרי איפור המיועדים לילדים בעלי תו תקן של משרד הבריאות, ועוד, "כך שיש מי שמעדיף לעיתים להרכיב תחפושת מאוסף אביזרים נלווים ולאו דווקא לרכוש תחפושת מוכנה", מעדכן קובי.
התבלבלתם? אתם לא מצליחים לבחור? מנסים לעמוד בתקציב ולא יודעים מאיפה להתחיל? בדיוק לשם כך נמצא לרשותכם במקום צוות 'כפר השעשועים', מוכן וערוך באווירה פורימית מחויכת אך גם מקצועית, לתת לכם מענה והכוונה לכל בקשה. גם את התשלום תוכלו לבצע כאן באוהל, מבלי לעבור לחנות עצמה.

תחפושת לכל כיס


אחד הדברים שגרמו לי לצאת מאוהל התחפושות הענק של 'כפר השעשועים' בהרגשה נהדרת, היתה העובדה שאגב פשפוש בין מאות התחפושות, מצאתי כאן תחפושת לכל כיס, במלוא מובן המילה. החל משורה של תחפושות מלאות במחיר של 9.90 ₪ בסך הכל (כן, נשבעת) כדוגמת השפנפנה, אינדיאני ועוד, דרך שורה של תחפושות במחירים 19.90 ש"ח, 29.90 ש"ח 39.90 ש"ח, כל אלו במצעים לוהטים על תחפושות שמיובאות על ידי רשת 'כפר השעשועים', ושלא תטעו, לא מדובר באיכות ירודה. מגוון של תחפושות נינג'ה תמצאו כאן במחיר של 39 ₪, בקוגן ב- 49.90 ועוד. וכן, יש גם תחפושות מושקעות של חברות המותג בעולם התחפושות, 'שושי זוהר' ו'קליבר' במחירים שמגיעים ל- 150 ₪ ואפילו לסכום של כ -300 ₪. "הרעיון הוא שכל אחד יכול בפורים", מציינת נוטס.

בטיחות, לא פחות חשוב


בעידן בו נושא בטיחות התחפושות בפורים הפך זה מכבר לחלק בלתי נפרד מיופיה של התחפושת, מושם ב'כפר השעשועים' דגש על איכות, טיב ותו התקן הנדרש של כל התחפושות והאביזרים. בכל תחפושת תוכלו למצוא על התווית את ציון תו התקן הנדרש ואם לא די בזה, כדאי רק שתדעו כי בכל שנה נערכת גם כאן, ממש כמו בכל שאר מוקדי מכירת התחפושות בעיר, ביקורת של נציג משרד התעשייה יחד עם שוטר כי עם נושא הבטיחות לא משחקים.

עוד מבצעים


רוצים מבצעים נוספים לפורים? תרשמו לפניכם:
על כל קניית תחפושת אחת, תוכלו לרכוש תחפושת נוספת ממגוון תחפושות ישנות במחיר של 9.90 ₪ בלבד. תחפושות מצויינות לארגזי תחפושת.
רשת 'כפר השעשועים' וחברת 'ישרכארט' מאפשרים לכם לקנות תחפושת בסכום של 9.90 ₪ בלבד מכל מלאי התחפושות בחנות. את ייתרת הסכום ניתן להשלים בנקודות.
ולא רק מבצעים על תחפושות תמצאו ב'כפר השעשועים'. לרגל חגיגות פורים תמצאו כאן מגוון מבצעים על משחקים וצעצועים. כמו כן, מי שקונה תחפושת באוהל התחפושות ורוכש פריט בחנות- יקבל מתנה.
כדאי!

רגע לפני הפורים, אלה נוטס בכמה טיפים שיעשו לכם את החג:
1. הקפידו לבדוק היטב כי על תווית התחפושת מופיע תו התקן הנחוץ.
2. ילדים קטנים מפחדים ממסכות, לכן רצוי להימנע מלעשות בהן שימוש בגיל צעיר מידי.
3. בדיוק בשל אותו חשש של הקטנים, רצוי להכין אותם נפשית לקראת החג המתקרב והתחפושות שבדרך.
4. מודדים תחפושת? מומלץ לעשות זאת על הבגדים, שכן פורים נופל בדרך כלל על ימים קרים שמצריכים ללבוש משהו מתחת לתחפושת. תחפושת צמודה מידי תהווה בעיה, לכן מומלץ להעדיף תחפושת מעט גדולה.
5. בואו עם הילדים לבחור את התחפושת, אין כמו לקנות להם תחפושת שהם בוחרים.
6. מוגבלים בתקציב? נתבו את הילדים לתחפושות שמתאימות לתקציב שלכם. צוות 'כפר השעשועים' ישמח לסייע לכם.
7. אל תחכו לרגע האחרון. מומלץ לרכוש תחפושת כל עוד יש במלאי את כל האפשרויות. לא נעים לראות ילד מאוכזב כי לא נשארה במלאי התחפושת שהוא רוצה.
8. לא לשכוח להגיע לאוהל התחפושות עם הרבה סבלנות וחיוך על השפתיים. אחרי הכל פורים לא מגיע לביקור יותר מפעם בשנה...

חג שמח.