זודיאק

מאת: או-מד מדיקל ● 15/2/2011 22:19 ● ערב ערב 2485
תחזית אסטרולוגית לתאריכים 16.02.11 - 21.02.11 רחל ארז - יעוץ והכוונה על פי מסרים וידע רוחני דרך קלפי הטארוט 050-4242050 - 08-6334669
זודיאק

מזל טלה - מלך המטות


מזג האוויר משפיע על הטלאים לטובה והקלפים מבטיחים ניצני פריחה בכל הקשור לתוכניות לעתיד שבאות לאחר יום ההולדת. שינויים בכל הקשור למסגרות לילדים או להורים. העבודה תאלץ אתכם ללחוץ על בלמי חירום ולהתעקש לאזן ולא לעבוד בלי הרף.

מזל שור - מלכת המטבעות


כשכולם חוגגים אתם צריכים מנוחה ושלווה. אתם נחשפים לחברה חדשה ונפגשים עם אנשים מעניינים שנעים לכם בחברתם. למרות התפקוד העקבי והאמין של השוורים, הקלפים מתריעים מפני אנרגיה שזקוקה לטעינה. מצאו זמן לעצמכם וחפשו פינוקי גוף נפש.

מזל תאומים - נסיך החרבות


התחום הרומנטי מתעתע. אתם צפויים להשיג את מבוקשכם, אך אתם עלולים להכניס פחד שלא יותיר מקום להמשך. הצעות נישואין, חיזורים ופרגון, מאפיינים את השבוע הקרוב. אתם נראים במיטבכם. צפו לנסיעות וכיופים.

מזל סרטן - מלך הגביעים


פעולה חדה ומהירה מולידה תדר חדש ומיטיב במסגרת הבית, המשפחה והאהבה. הקלפים מבטיחים קירבה אינטימיות ורומנטיקה. אתם מצליחים למגנט אליכם את כולם ומארחים בעיקר חברים שחברתם קלילה עבורכם. ימים של תמצית אנרגטית ושמירה על ציר הכוח הפנימי שלכם.

מזל אריה - מלכת המטות


שבוע זה מאופיין בנסיעות ובילוי בחיק המשפחה. סכום כסף ממקור לא צפוי יופיע במפתיע ויסייע בידכם לשנות תוכניות ולהגביר את ההנאה הצרופה המובטחת. תתכן רגישות באזור הקיבה ומומלץ לבקר גם את מינון השתייה. הקלפים מתריעים מפני שיכרות.

מזל בתולה - נסיך המטבעות


מוטיב אנרגטי של חיבור לאמיתות ולהסרת מסכות. דרככם תתבהר ואתם לא תוכלו להתכחש לתובנה שתביא ימים אלה לבחירה זוגית שאת תוצאותיה תישאו זמן רב. חיבורים והתנתקויות ייוולדו מתוך האמת.

מזל מאזניים - מלך החרבות


האנרגיה המניעה מבטיחה הפתעות ושיבוש חיובי בלוח הזמנים והתוכניות. ספונטניות וזרימה לוקחים את המאזניים למחוזות והרפתקאות, שיזכרו כחיוביות לזמן רב. הקלפים ממליצים לאסוף את הכפפות המושטות וללכת על כל גחמה הבאה לקראתכם. שבוע נפלא.

מזל עקרב - מלכת הגביעים


שבוע עמוס ואינכם מוצאים בו רגע עבור עצמכם, ובכל זאת הקלפים מספרים על ניתוק רגשי ושקט פנימי. העבודה תדרוש את נוכחותכם עד לאפיסת כוחות, אך אתם תעמדו יפה בדרישות. דאגה צפויה לאחד מצעירי הבית מפאת התנהגות לא הולמת. גלו חמלה וסבלנות.

מזל קשת - נסיך המטות

חידוד היכולת לזהות עסקה או מצב לתועלתכם. מובטח רו
וח יפה כתוצאה מכך שאתם מזהים את האפשרות. התדר הקשתי ייקח אתכם בספונטניות לנסיעה קצרה כנראה מחוץ לגבולות המדינה. שבוע מתגמל והכוח האנרגטי בשיאו.

מזל גדי - מלך המטבעות


געגועים ונוסטלגיה ייצרו אצל הגדיים צורך עז להשיב מצב לקדמותו למרות שבלתי ניתן לגשר על פערי הזמן. הקלפים ממליצים להניח לישן ולבנות תדרים חדשים. תתכן תחושת מועקה כתוצאה מהעדרו של אדם אהוב. גם בתחום העבודה תחושו שהחברה מאוסה.
מזל דלי - מלכת החרבות
בריאותו של אחד מההורים יצריך שינוי בתוכניות. הקלפים מלמדים שדרך הפעולה הנעלה שמאפיין אתכם יביא לתוצאות מרחיקות לכת בענייני העבודה. בזמן זה אתם פותרים בעיות ומנקים את השטח כמעט בכל התחומים שקשורים אליכם גם אם באופן עקיף.

מזל דגים - נסיך הגביעים


ימים מפתיעים במהותם. אתם חשים נגררים ושעון הזמן מתעתע. אתם לא מספיקים לעמוד בקצב. האנרגיה זורמת וצפויים מפגשים מרעננים. הדמות הגברית בבית מביאה בשורות טובות בנוגע לתוכנית כלכלית שתבוא לידי מימוש וביצוע.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש