חשבת מחשבים - חשבת 'קונקט'

מאת: או-מד מדיקל ● 8/2/2011 21:32 ● ערב ערב 2484
/ אביבה דקל / ב'קונקט' מחשבים תמצאו עולם שלם של מחשבים ואביזרים נלווים. אבל גולת הכותרת כאן היא המקצועיות ואיכות השירות כי מי לא יודע שיחס טוב, פתרון בעיות ושירות צמוד הם שעושים את ההבדל
חשבת מחשבים - חשבת 'קונקט'

תמונת כתבה


את בני אפורקי פגשתי ערב אחד לפני שלוש עשרה שנה כשהמחשב שלי נתקע ואף אחד מהטכנאים שנשלחו אלי לא הצליח לפתור את הבעיה. אחרי שהתייאשו כולם אמרו לי: "נשלח את בני".
"מי זה בני?", שאלתי
"הוא יודע הכל", ענו.
בערב הגיע בני. התבוננתי בו - ילד צעיר ושחרחר שלא נראה בוגר מספיק לעסוק במחשבים, שלא לדבר על לתקן אותם (אני מדברת על השנים כשלא לכל ילד היה מחשב והרבה ילדים אף לא הורשו לגעת במחשב פן יקלקלו אותו).
בלית ברירה נתתי לילד לטפל במחשב שלי וכעבור שעה קלה פעל המחשב כמו חדש.
כשהגעתי השבוע, שתים עשרה שנה אחרי, לראיין את בני אפורקי, הבעלים של 'קונקט מחשבים', פגשתי שוב בילד שכמו נולד עם מחשב ביד. הילד התבגר בינתיים ופתח את 'קונקט', העסק שעושה הכל למען כולם בשטח המחשבים.

מקצועיות ושירות, זה שם המשחק


לצדו של בני ב'קונקט' עובד צוות טכנאים ברמה גבוהה ביותר. כל אחד מהם עבר הסמכה במיטב החברות המובילות בתחום המחשבים:DELL, HP וכו'. הצוות עומד לרשות הלקוחות ועושה פלאים בתחום המחשבים. כולם כאחד נותנים ללקוחות 'קונקט' שירות אישי צמוד, ליווי מלא ופתרון לכל בעיה, הן במגזר העסקי והן במגזר הפרטי.
'קונקט' היא מעבדה מורשית של ענק המחשביםDELL הנותנת שירות ואחריות מלאה למחשבים כולל סוללה של מחשב נייד ושנאי.
ב'קונקט' מספקים הכל - מחשבים נייחים, מחשבים ניידים ואת כל האביזרים הנלווים כמו עכברים, מקלדות, מדפסות ומסכים.
ב'קונקט' תמצאו גם אביזרים ייחודיים כמו למשל: משטחי קירור למחשבים ניידים - אביזר עזר חשוב מאד למקרה שהמחשב הנייד שלך עובד שעות רבות. במקרה כזה אתה זקוק למשטח קירור כדי שתוכל לעבוד על המחשב ככל שתידרש מבלי שיתחמם ויתקלקל.
או ראוטרים חזקים עם טווחי קליטה גדולים מהסטנדרט המקובל. ראוטר חזק הוא מודם אלחוטי, המאפשר לכל דיירי הבית או לכל עובדי העסק לגלוש הן בחיבור קווי והן בחיבור אלחוטי בעת ובעונה אחת באתרים שונים בלי תקלות.
אם תרכוש את המחשב שלך, או מכשיר אלקטרוני אחר ב'קונקט' תהיו סמוכים ובטוחים שתיהנו מהשירות. במקרה של תקלה תגלו כי השירות כאן הוא מהיר, אמין ומיידי, שלא כמו ברשתות השיווק או באינטרנט, שם אין למכשיר מעבדה לתיקונים ואין שרות באילת ואתה צריך להתמודד עם נותני שירות הנמצאים במרכז הארץ.

לא רק מחשבים


'קונקט' זה לא רק מחשבים. ב'קונקט' מתקנים גם מוצרי אלקטרוניקה אחרים. יש ב'קונקט' מעבדה לטיפול בטלוויזיות ומוצרי חשמל כגון: מגברים, פלייסטיישן, מסכים ועוד.
כל אביזר אלקטרוני שמתקלקל בבית, כדאי למהר ולהביא ל'קונקט', כאן יתקנו לך אותו אם הדבר אפשרי ובעיקר אם הדבר כדאי ומשתלם. אם עלות התיקון היא כמעט כמו זו של אביזר אלקטרוני חדש, יסבירו לכם שלא כדאי לתקן, אלא לקנות חדש עם שנה או יותר אחריות ושירות.
ואם ב'קונקט' מייעצים לכם משהו, זו בודאי העצה הטובה ביותר. (תדמית)

'קונקט'
מיקום: אזור התעשיה רח' הבנאי 5 (ליד הום סנטר)
שירות לקוחות ומעבדה טל:
08-6378949
חנות: 08-6343303
שעות וימי פעילות: א'-ה' 09:00-19:00 ו' 09:00-13:00

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש