אסטרולוגיה

מאת: או-מד מדיקל ● 26/1/2011 14:49 ● ערב ערב 2482
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל: 9661812-03, 2248626- 052 תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
אסטרולוגיה

טיפ לילידי השבוע


הכוכב מארס נמצא במזל שלכם וייתן לכם את היכולות הנדרשות ליישומם של התחלות חדשות. זה גם הזמן להוציא לפועל תוכניות ישנות, לממש אותן ולהביאן להצלחה.

דלי
כדי להצליח בתוכניותיכם, מומלץ לכם להיעזר בחברים קרובים. ייתכן וצורת המחשבה שלהם שהיא שונה משלכם תגרום לכם לראות את הנסיבות בצורות נוספות ויעילות יותר. נראה שמרוב אפשרויות, לעיתים קשה לכם להתחבר אל הדבר הנכון, ואתם מרגישים שלמרות שהדרכים נפתחו לכם, עדיין אינכם יכולים לממש את תוכניותיכם, ואתם נתפסים למצבים של חוסר מצב רוח וחוסר בטחון בשל כך.

דגים
היכולת שלכם לפעול בצורה חופשית בתקופה הקרובה לא תהיה במיטבה כיוון שאתם תלויים באנשים נוספים הזקוקים לכם. השתדלו להיבלע קצת אל בן הצללים ולתת לאנשים הקרובים אליכם את התמיכה המלאה. מבחינה כלכלית, אתם צפויים להתחלות חדשות, וייתכן שאף תקבלו כספים ממקור בלתי צפוי. זה הזמן שלכם לקבל תמיכה מחברים כדי שגם האנרגיות האישיות שלכם יתחזקו.

טלה
אתם המזל שבחצי שנה הקרובה אמורים ליהנות ממעברו של הכוכב יופיטר (כוכב השפע) במזל שלכם. מאחר ואתם תמיד מהירים, הרי שגם מהלך הכוכב אצלכם מהיר במיוחד וישהה אצלכם רק למשך חצי השנה הקרובה. כדאי לנצל את האנרגיה הטובה שהוא מביא עליכם, להקשיב להזדמנויות שהיקום נותן לכם ולא לפחד לעשות שינויים. השקיעו את מלוא הזמן והמרץ ביישום מטרותיכם כדי שתוכלו גם לקצור את הפירות.

שור
בחודש הקרוב, תפעלו פעמים רבות מתוך לחצים פנימיים, שאלה כמובן יקרו בגלל נושאים שונים שיתרחשו ולא בהכרח יש לכם שליטה עליהם. נושאי עבודה ימשיכו להעסיק אתכם, ואתם אמורים לבדוק מהי הדרך הנכונה עבורכם ליישם את תוכניותיכם ולגרום לכך שאלה הקשורים איתכם בקשרי עבודה יראו אתכם ויכירו בכישורכם. אל תתנו לפחד לנהל אתכם, אלא מצאו דרכים כדי להתגבר עליו.

תאומים
בשבוע הקרוב, ייתכן ותרגישו קור רגשי בגלל העובדה שהכוכב סטורן, המביא איתו תחושה של כובד ורצינות, נמצא אצלכם בבית היצירה והרומנים. אלה מכם שנמצאים בקשר עלולים להתאכזב בגלל ציפיות יתר, ואילו אלה מכם הנמצאים בתוך מערכת יחסים עלולים לצפות מבן הזוג שיבין אתכם גם במקרים שאינכם צודקים. התנהלות כזו יכולה להוביל לחוסר וודאות ואכזבה שניתן למנוע אותה עם הערכות מוקדמת.

סרטן
הכוכב מרקורי נמצא בבית השותפויות והזוגיות שלכם, ולכן אתם יכולים למצוא את עצמכם בעיצומה של מריבה, ויכוח או חוסר הבנה עם הקרובים לכם או השותפים לכם בחיים. ייתכן והנסיבות יהיו כאלה שתרגישו שאתם חייבים לומר את דעתכם עד הסוף, אך אחרים לא יהיו מעוניינים לשמוע את דעתכם בגלל העובדה שזוהי דעה מנוגדת לדעתם. מצאו את שביל הזהב. נושאי עבודה יתחילו להניב את הפירות שאתם מחכים להם.

אריה
אתם נמצאים עכשיו במחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם. זה הזמן הנכון עבורכם לבדוק את ההתנהלות הכללית שלכם ולבחון האם נעשו טעויות והאם אתם מתנהגים בהתאם למה שנראה לכם נכון. במקרים בהם לקחתם החלטה פזיזה מדי, הרי שלא תהיה לכם ברירה אלא לשאת בתוצאות. היזהרו מהתנהגות אימפולסיבית שלא תאפשר לכם דרך חזרה. חשוב מאוד להשאיר לעצמכם תמיד רשת בטחון ובעיקר בתחום הכספי.

בתולה
מהשבוע הקרוב נושאי עבודה יהיו דומיננטיים ביותר בגלל העובדה שאתם נדרשים להתחלות חדשות. זהו זמן נכון מלווה באנרגיה המתאימה שיכולה להוביל למיקוד וייעול תוכניותיכם, כך שתוכלו לפעול רבות לקידום עצמכם. אל תרגישו מחויבים לבני הבית יותר מכפי שצריך. שהרי בסופו של דבר כל אחד צריך להיות עצמאי בתכונותיו ומעשיו, והפעם אתם מקבלים את ההזדמנות להיות אסרטיביים.

מאזניים
השבוע הקרוב הוא נקודת מפנה, כיוון שסוף סוף מתיישר הכוכב סטורן במזל שלכם ויגרום לכם לשינויים במידה ועדיין לא עשיתם אותם עד היום. זהו תהליך המתרחש אחת ל-27 שנה במזל שלכם, כך שלמרות שאתם חושבים שאתם נמצאים בתקופה שאינה פשוטה עבורכם, אתם למעשה נמצאים בשיאה של התחלה חדשה בחייכם. אל תפחדו מהשינויים, נסו לזרום איתם ולהקשיב למה שהיקום מבקש מכם.

עקרב
בשבוע הקרוב ולמשך כל החודש, אתם עלולים להימצא בתקופה שתכניס אתכם לקונפליקט רגשי עם עצמכם. נראה שחוסר שביעות הרצון שלכם מעצמכם יגרום לכם להתנהגות אימפולסיבית ואתם צריכים להשתדל להיות מפוקסים עם עצמכם ביחס לאיך אתם מנהלים את דרככם העתידית. מבחינה כספית, יש לכם הזדמנות להרוויח יותר כספים בתקופה הקרובה, ולכן מומלץ לכם לא להשתהות אלא לנצל את הנסיבות.

קשת
וונוס, מלכת היחסים והכספים, נמצאת אצלכם במזל ונותנת לכם חודש שלם של הזדמנויות חדשות. יש לכם אפשרות להתפתח גם מבחינה כלכלית דרך חברים משותפים. למעשה, כל צורת העבודה שלכם בחודש הקרוב תהיה על בסיס יותר אישי וחברי, כך שזו הדרך הנכונה עבורכם גם לפתח את מעמדכם המקצועי וגם את מעמדכם החברתי. זה הזמן לבדוק עם עצמכם אם לא הגיע הזמן לשיפור ושינוי מקום המגורים שלכם.

גדי
מבחינה כלכלית, אתם נמצאים בתקופה שבה אתם יכולים לעשות את הכסף שלו אתם מייחלים. היכולת השכלית שלכם עכשיו במיטבה, ואתם יכולים לעשות את השיקולים הכלכליים הנכונים והמתאימים לכם. אתם נמצאים באחת התקופות היותר קשות שלכם מצד אחד, אך מצד שני גם בונות במיוחד, וזאת בגלל העובדה שאתם נמצאים בהתחלת מחזוריות חדשה בחיים. הגיע הזמן שלכם להצלחה.


* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש