זודיאק-תחזית אסטרולוגית לתאריכים 25.01.11 - 31.01.11

מאת: או-מד מדיקל ● 25/1/2011 20:45 ● ערב ערב 2482
רחל ארז - יעוץ והכוונה על פי מסרים וידע רוחני דרך קלפי הטארוט 050-4242050 - 08-6334669
זודיאק-תחזית אסטרולוגית לתאריכים  25.01.11 - 31.01.11

מזל טלה - מלך המטות


שמחה וזרימה מובטחת לבני מזל זה. הקלפים של הטלאים מפנקים בענייני בית, לימודים ומשפחה. הבנות יקרינו יופי מיוחד וההוצאות סביב המראה וההופעה החיצונית תצדיק את האנרגיה סביבן. בני המזל יוציאו כסף לטובת כל הקשור לנסיעות או כלי רכב.

מזל שור - מלכת המטבעות


חדשות טובות ובשורות משמחות מבטיחים הקלפים לבני מזל שור בכל הקשור לערכאות, לממסד, בתי משפט או גופים ממשלתיים רבי עוצמה. זה הזמן לפעול ולהסיר ענני תהייה. התחום הזוגי מבטיח שלווה ואינטימיות במסגרת הביתית.

מזל תאומים - נסיך החרבות


התעוררות לשמה ותחושת חיוניות מביאה את התאומים לחוסר בטחון אופייני מפאת העומס שרק אתם יודעים לקחת על עצמכם, הקלפים מציעים לספור עד שלוש כיוון שאתם עלולים להתפרץ על האדם הלא נכון.

מזל סרטן - מלך הגביעים


בתחילת השבוע הקלפים של הסרטנים מתריעים מפני מטח האשמות נגדכם מהמקורבים ואתם עלולים להשיב מלחמה ולומר דברים שלא תכננתם. לקראת שני בערב תוכלו להודות על התקרית שתוביל להבנות חדשות. חוזה עבודה מומלץ להיחתם בימים אלה.

מזל אריה - מלכת המטות


הקלפים של האריות מלמדים על ציר הכוח שבו אתם נמצאים בתקופה זו. הדברים פשוט זורמים כמו שצריך ברוב תחומי החיים. ישנו מוטיב של הולדה והיולדות כך שזהו זמן מתאים להביא לידי ביטוי את חלומותיכם.

מזל בתולה - נסיך המטבעות


נושא העבודה מתעתע ויוצר דיסהרמוניה בחייכם. עודף אפשרויות מוביל לעיכובים בהחלטות דבר שמקשה עליכם במיוחד את התפקוד היומיומי. הקלפים מבטיחים שתוך שבועיים דברים רבים יפתיעו לטובתכם.

מזל מאזניים - מלך החרבות


אצל בני המאזניים תתכן אנרגיה מעיקה של ביקורת עצמית תחושת קורבן וחולשה. אך לקראת חמישי הקלפים מבטיחים שיפור אנרגטי וההרמוניה שוב תשלוט בחייכם. בתחום הזוגי הרומנטי מובטחת הפתעה סוערת.

מזל עקרב - מלכת הגביעים


בני מזל זה עלולים להחליט לנטוש וללכת מבלי להביט לאחור. הקלפים מציעים להמתין עוד כשלושה שבועות בטרם תפעלו הן בתחום הזוגי והן בנושאי העבודה. להורים שביניכם הבעיה שמציקה לכם בנוגע לילדכם תתברר כשגויה אז מוטב שתירגעו בעניין זה.

מזל קשת - נסיך המטות


סופסוף הדברים מסתדרים לכם בימים אלה ושוב אתם בשליטה מלאה על הנעשה. הקלפים של הקשתים מספרים על רומן נסתר שמגיע לסיומו הצלחה בכל הקשור לזכיות והתעוררות אנרגטית ראשית דבר מתכננים נסיעה וחופשה.(איך לא!?).

מזל גדי - מלך המטבעות


בדיוק כאשר אתם בשיא החשש והדאגה לענייני כספים ובנקים מגיע כסף ממקור לא צפוי ופותר לכם התמודדות מאוד לא נעימה. עוד מבטיחים הקלפים תשומת לב מיוחדת אשר תגיע מההורים או מהילדים למי שיש.

מזל דלי - מלכת החרבות


מזל טוב אנו מאחלים לבני מזל זה אשר מתאפיינים ביכולת מדהימה להמציא את עצמם כל מתי שצריך מחדש שוב ושוב והפעם הקלפים מבטיחים לבנים חיזור גורלי לשמו. ולדליות מובטח בתקופה זו שהן עתידות להעמיד כל נושא בחייכן בסימן של אולטימאטום. או הטוב ביותר עבורכן או שאתן מוותרות.

מזל דגים - נסיך הגביעים


זה הזמן עבור אלו שטרם הרו. מוטיב ההורות נותן את הטון בתקופה זו. עוד מלמדים הקלפים שלכם על פינוק מיוחד שבא מהתחום המשפחתי המורחב. מעבר בית בפתח הסירו חשש וצאו להרפתקה שעיכבתם זה זמן רב.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש