זה לא חדש – זה 'טיטן'!!!

מאת: או-מד מדיקל ● 25/1/2011 20:40 ● ערב ערב 2482
מאת: אביבה דקל המטבח שלכם כבר לא חדשני? רוצים להחליף אבל לא רוצים לשלוח את היד עמוק מידי לכיס? ומה על חדר השינה שלכם, זקוק לרענון? והמזנון בסלון?. מה עושים? במצבעת 'טיטן' יצבעו לכם הכל מחדש. זה הלוק העדכני, איכות העבודה ולא פחות חשוב- המחיר, שיהפכו לכם את השדרוג לכדאי. אל תחשבו פעמיים
זה לא חדש – זה  'טיטן'!!!

הנה לכם הפיתרון האולטימטיבי לחידוש הבית- מצבעת 'טיטן'. כבר אין עוד צורך להחליף לחדש ולהיכנס להוצאות גדולות ומיותרות אם אפשר פשוט לצבוע ולהעניק טאצ' מחודש. רוצים להחליף מטבח? ואולי פשוט תלכו על חידוש מבלי שתצטרכו להיכנס להוצאות שלא תוכלו לעמוד בהן. צרו קשר עם 'טיטן', הראו להם את המטבח שלכם ותנו להם יד חופשית. למעט בחירת הצבע שבו אתם רוצים את המטבח החדש, ואם אתם רוצים אותו מבריק או לא, תנו לערן ולמאיר לעשות מה שהם יודעים לעשות הכי טוב ותקבלו מטבח חדש, תאווה לעיניים.

סניף 'טיטן' באילת נפתח לפני שלוש שנים על ידי ערן חבילו ומאיר - שניהם אומני צבע בעלי ניסיון של שלושים שנה בתחום, היודעים בדיוק מה הם עושים.

ב'טיטן' צובעים הכל: עץ, פלסטיק, זכוכית ומתכת. כל פריט נכנס לתנור אחרי שהוסרה מעליו שכבת הצבע הישן, ואחרי שנצבע מחדש, בצבע בו בחר הלקוח הוא יוצא מהתנור ממש כמו חדש.

תמונת כתבה


ואנחנו לא מדברים רק על מטבח. ומה עם חדרי ילדים, או המזנון בסלון? כל דבר וכל חפץ כדאי לבדוק היטב לפני שמחליטים להשליך לפח, למכור בפרוטות, או להחליפו בחדש. ערן יהפוך בצביעה את הישן לחדש ואתם חוסכים אלפי שקלים.

אתם מנסים למכור את הדירה והקונה הפוטנציאלי הראשון שנכנס מעיר שיהא עליו להחליף מטבח, ומבקש על סמך נתון זה הנחה במחיר? אל תיבהלו, פנו למצבעת 'טיטן' והם יחדשו לכם את המטבח. מטבח צבוע ב'טיטן' נראה כחדש ומקפיץ את מחיר הדירה.
במצבעת 'טיטן' צובעים ומחדשים פינות אוכל, שולחנות, שידות ומטבחים. מחירו של מטבח חדש, למשל, עשוי להגיע לעשרות אלפי שקלים – ב'טיטן' יחדשו לכם את המטבח הישן, בדיוק בצבע ובגוון שתרצו ותקבלו מטבח חדש בעשירית המחיר.

במצבעת 'טיטן' הצביעה נעשית בהתזה על מנת להגיע לשכבת צבע מושלמת וחלקה. הצביעה מתבצעת בחדר גדול וסטרילי שכולו למעשה תנור. אוויר חם ונקי מוזרם לחדר באמצעות מפוח גדול והצבע מתייבש בצורה אחידה וחלקה.

חיים מור יוסף, לקוח נלהב של מצבעת 'טיטן', אחד מיני רבים הגיע למצבעה כשביקרתי בה. באזני הוא הביע את שביעות רצונו המלאה מטיב העבודה, השירות, האמינות, היחס, הדייקנות והעמידה בלוח זמנים.
"הלוואי וירבו באילת בעלי מקצוע כמו צוות 'טיטן'", הוא אמר בחום. (תדמית)

מצבעת 'טיטן'
לפרטים: ערן 0577331818
כתובת: החרש 12 אזור התעשייה , אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש