אירובי ב'מים בששון' – דווקא כן בחורף!

מאת: או-מד מדיקל ● 19/1/2011 15:10 ● ערב ערב 2481
מאת: אביבה דקל שמעתם מים בחורף ומיד התכרבלתם מתחת לשמיכה? ההיפך הוא הנכון. אירובי מים בחורף, אין טוב ממנו לגוף ולנפש. ברגע שתכנסו למים לא תרצו לצאת, בעיקר כשמדובר בבריכה מחוממת ונעימה. תשאלו את דקלה ששון מ'מים בששון'. חוויה חורפית מהנה ובריאה.
אירובי ב'מים בששון' – דווקא כן בחורף!

דיקלה בחרה במקצועה מתוך אהבה גדולה למים. ב'מים בששון' היא מפעילה עולם שלם של חוויות מים לכל הגילאים. חמש שנים היא למדה ב'וינגייט' וב'בית איזי' והיום היא מדריכת שחיה מוסמכת, מדריכת אירובי מים וחברה בארגון העולמי להתעמלות במים - (Aquqtic Exersice Association) AEA.

אירובי חורפי ומהנה


אימון אירובי במים מתבצע בבריכה גדולה, מקורה וסגורה לקהל שאינו שייך לקבוצה המתאמנת.
"בעת פעילות בחדרי כושר ללא ליווי מקצועי מפעיל המתאמן שריר מסוים, עובד כנגד כוח המשיכה ולא תמיד עובד על השריר הנגדי – דבר הגורם לחוסר פרופורציה בגוף", אומרת דקלה אגב הבלטת יתרונות הספורט המבוצע במים. "במים עובדים כנגד כוח הציפה והגרר. צמיגות המים היא פי 800 מזו של האוויר ולכן כל תנועה שמבצעים במים עובדת על כל השרירים וההתנגדות תהיה לכל הכיוונים – דבר הגורם לאיזון שרירים נכון. התנגדות המים שווה בכוחה ובעצמתה לזו שאותם מפעיל המתאמן ולכן כל מתאמן עובד בדיוק לפי יכולתו האישית".
האימון מתבצע במים המגיעים למתאמן עד לגובה החזה, דבר המאפשר גם לאלו שאינם יודעים לשחות להשתתף באימון.
"75% ממשקל הגוף מתבטל במים ולכן התנועות אינן פוגעות במפרקים וברקמות הרכות והוא מתאים לכולם – גם לצעירים וגם למבוגרים, גם לבריאים וגם לסובלים מבעיות שונות כמו בעיות גב, סכרת, טרשת נפוצה, בעיות מפרקים, לסובלים ממשקל יתר ולקשישים פעילים והוא טוב במיוחד לנשים בהריון תקין", היא מוסיפה.
אימון האירובי בחורף מתקיים בבריכה מחוממת לטמפרטורה שבין 28-29 מעלות, "שהיא הטמפרטורה האידיאלית להעלאת הדופק ושריפת קלוריות – דבר העוזר ביותר לאיבוד משקל", מדגישה דקלה ומוסיפה, " אירובי המתבצע בטמפרטורה הגבוהה מ-30 מעלות הוא אימון המיועד בעיקר לתרפיה, שיקום וחיזוק שרירים..".
השיעורים מגוונים מאוד. בכל שיעור מתבצע אימון שונה. המוסיקה גם כן משתנה ומתחדשת והאימון הוא בסיוע ציוד נלווה הפועל כנגד כוח הגרר תוך כדי השגחה על יציבה נכונה וטכניקה טובה.

אירובי במים משפר את הדימוי העצמי, נותן חיות ואנרגיה, משחרר דיכאון, חרדות ולחץ ועוזר לשינה טובה. מובטח לכם שאחרי אימון אירובי במים תישנו שינה עמוקה כמו זו של הדובים בחורף.
ואם לא ציינו עדיין, הדובדבן שבקצפת אחרי אימון אירובי שכזה הוא האפשרות לצאת מהבריכה המחוממת ולטבול בג'קוזי חם ומהנה. אז מי בעצם צריך יותר?(תדמית)

אירובי חורף ב'מים בששון'-
השיעורים מתבצעים בימי ראשון ורביעי בשעה 20:00. משך האימון – שעה שלמה .
לנרשמים עד סוף החודש ניתנת הנחה של 20% לחוויית פינוק במים.
להרשמה נא התקשרו לדיקלה ששון בטל: 0523370297




תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש