אמריקן קרפט-כיעל איכות לא מתפשרים!

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 18/1/2011 22:04 ● ערב ערב 2481
אמריקן קרפט-כיעל איכות לא מתפשרים!

יש אנשים שפשוט כובשים אותך, בחוכמה, בחביבות, במקצועיות, כזה הוא מאיר נקב (גיא נקב), בעל חברת 'אמריקן קרפט'. אצלו לא תשמעו את המילה 'טוב', אלא רק את הביטוי 'הטוב ביותר', כי פרפקציוניזם הוא שם המשחק אצלו. לפני 11 שנה, הגיע מאיר למיאמי ארה"ב, השתקע בה ופתח עסק לניקוי שטיחים וריפודים בשם – 'קרפט קלינינג'. במשך חמש שנים, עסק מאיר בתחום בהצלחה רבה כשהוא צובר ידע, נסיון, ותק, מכונות הכי טובות שיש וחומרים הכי איכותיים שיש. אפשר לומר שהוא הפך ממש לכימאי, שמייצר חומרים בעצמו, שיודע מה מתאים לכל בד, ומה יעשה הכי טוב לכל שטיח. הוא למד שיטות עבודה מיוחדות, ועם כל הרפרטואר הזה, הגיע ארצה לפני חמש שנים, או יותר נכון – חזר לאילת, שכן מאיר הוא אילתי ותיק, הוא אפילו למד בתיכון 'אלון' ושירת כאן בצבא במג"ב.

לפני שש שנים זה קרה. מאיר פתח באילת את העסק 'אמריקן קרפט', כשהוא מביא אליו כאמור את כל ה'גודיס' שלמד שם, המכשירים (כשאחד מהם, חדש חדש, הוא בלעדי, אין אותו בארץ), החומרים הייחודיים והבלעדיים של החברה ועוד.

העסק עוסק בניקוי וחידוש כל סוגי השטיחים, כל סוגי הריפודים, סלונים. מאיר מביא את הנ"ל להיראות כמו חדשים. "אנשים לא מאמינים שיש אפשרות להוציא מהרהיטים ומהשטיחים שלהם את המיטב, הם לא מאמינים שיש מכשור וידע שיודעים לעשות זאת. בדרך כלל הם מעדיפים לזרוק ולקנות חדש, אבל למה להוציא כל כך הרבה כסף, אם אפשר שהרהיט ייראה כמו חדש?", תוהה מאיר. תחום נוסף בו מתעסק מאיר הוא ניקוי וחיטוי מזרנים ומיטות בבית הלקוח עם חומרים שמבטלים את קרדית האבק, המזיקה בעיקר לחולי אסטמה, עם חומרים אנטיבקטריאלים ואף חומרים שמנטרלים ריחות רעים. והמזרן/מיטה? מיותר לציין – כמו חדשים! במסגרת זו, אפשר לקבל גם שירות ניקוי וחידוש – ריפודי כיסאות, ריפודי ושטיחי רכבים.
על שירותי ההצפות 24 שעות (לא בשבת) תשמחו בוודאי לשמוע, במיוחד עכשיו, לאחר הגשם שירד עלינו ועוד ירד (בתקווה). מאיר יגיע אליכם הביתה ויטפל לכם טיפול שורש במזרנים, בפוטונים ובכלל בכל מה שנרטב– הוא ינקה ויחטא והכל בביתכם.
מה עוד עושה האיש המקצועי והחרוץ הזה? אה כן, פוליש, ברמה הכי טובה שיש, פוליש קריסטל – שיש ובלטות, קרצוף – קרמיקה ופורצלן, ליטוש שיש וכן נקיונות לאחר בנייה ושיפוץ הבית ונקיונות כלליים, ניקוי ווילונות בבית הלקוח, ניקוי וחידוש דשא סינטטי. ברפרטואר העסקי שלו תמצאו גם – אחזקת מבנים – נקיונות שוטפים, משרדים, מוסדות, חדרי מדרגות, ועוד.

בין לקוחותיו הרבים נמנים בתי מלון: 'דן', 'הנסיכה', 'אורכידאה', 'נובה', 'רימונים', 'פתאל', 'ויסטה', 'קלאב הוטל', עסקים כמו: 'עיר המלכים', 'מכרות היהלומים', 'פילו אש', 'מנפאואר' והרבה לקוחות פרטיים שרובם באים מפה לאוזן.

ב'אמריקן קרפט' יש גם מבצעים לאורך כל השנה, שווה להתעניין.

לאחרונה, פתחה החברה סניפים נוספים בדרום ובמרכז.


057-5558488, 054-5516525.
americancarpet@walla.com

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש