אסטרולוגיה-תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: או-מד מדיקל ● 18/1/2011 21:53 ● ערב ערב 2481
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל: 9661812-03, 2248626- 052
אסטרולוגיה-תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע
בשבוע זה, תהיו חדים ומפוקסים בכל הנוגע לתוכניותיכם. אל תקשיבו לאחרים במידה ותחושו שהעצות שאתם מקבלים נוגדות את תחושות הבטן שלכם.

גדי


מהשבוע הקרוב, בית הכספים שלכם עומד להיות מופעל, ולכן זהו זמן מתאים לבדוק את תוכניותיכם הכלכליות מחדש. זהו זמן אידיאלי לבחון את תוכניות החיסכון שלכם ולבדוק האם יש לכם אפשרות למחזר כדי לפתוח תוכניות חדשות וטובות יותר. למעשה, כל הלוואה שיש לכם ואתם משלמים עליה ... זהו זמן אידיאלי לנסות ולמחזר חובות. היכולת שלכם לפתור בעיות כלכליות טובה מהרגיל ולכן השקיעו בכך אנרגיה ומחשבה.

דלי


הכוכב מארס, המביא איתו עשייה ופעולה, נכנס למזל שלכם ויגרום לכם לדינמיות ועשייה רבה בתחומי החיים המעניינים אתכם. זהו זמן של התחלה חדשה ומעניינת עבורכם. החיים אצלכם נמצאים עכשיו בתקופה של עלייה, וזאת לאחר תקופה ארוכה של קשיים ותחושה שהחיים אינם מחייכים אליכם. הקשיבו לקול הפנימי שלכם בכל פעם שאתם מתלבטים במה עליכם לבחור כדי לשפר את סגנון חייכם.

דגים


היכולת שלכם לפעול בצורה משוחררת לא תוכל להתממש בתקופה הקרובה, ואתם תהיו חייבים להסתגל לנסיבות הקיימות. העשייה שלכם תהיה ברובה מאחורי הקלעים, כיוון שהנסיבות לא יהיו כאלה שיאפשרו לכם לפעול בצורה חופשית. זהו זמן בו תצטרכו לפעול בשיתוף פעולה עם החברים הקרובים לכם, כיוון שהיכולת שלהם להקשיב לכם ולהכיל אתכם היא הדבר המתאים לכם ביותר בתקופה זו.

טלה


בשבוע הקרוב, תוכלו להפעיל את יחסי הציבור שלכם על מנת להצליח יותר מבחינה מקצועית. תצטרכו להפעיל את הקסמים האישיים שלכם כדי לעשות זאת, אך אין ספק שתצליחו. בדרך זו ייכנסו אנשים חדשים אל תוך חייכם. מומלץ לכם להשתתף באירועים מקצועיים שיעזרו לכם להתחדש בנעשה מסביב בתחומי התעניינותכם. הקשרים שלכם עם אנשים מרחוק יעזרו לכם במילוי המצברים הרגשיים.

שור


נושאי העבודה שלכם יהיו מאוד משמעותיים. יהיה בכם רצון לדחוף את העבודה שלכם קדימה כדי להגיע לקריירה שתשביע את רצונכם. למעשה, אתם עסוקים בנושאים אלה כבר תקופה ארוכה ואינכם שבעי רצון מהתוצאות. בחודש הקרוב, יהיו לכם הרבה רגעים של התלבטות בנוגע למה מתאים לכם לעשות ומה לא. הגיע הזמן שלכם לבדוק מהו הגבול שלכם עם עצמכם בנוגע לצורך שלכם להוכיח את יכולותיכם.

תאומים


בחודש הקרוב, יהיה הכוכב וונוס בבית השותפויות שלכם וייתן לכם תחושה של רגשות חמים ונעימים. האנשים בסביבה הקרובה יעשו אתכם שמחים בחלקכם, ואתם תיהנו מהאהבה שמרעיפים עליכם. ייתכן ויהיו פעמים שבהן תרגישו שלמרות שאתם מקבלים שפע של אהבה, היא עדיין לא באמת חודרת אל מעמקי ליבכם. הצורך שלכם להתקבע הוא זה אשר גורם לכם עכשיו לעיתים להתפשר על מה שלא באמת מתאים לכם.

סרטן


אתם נמצאים עכשיו באחת מתקופות המפנה בחייכם כיוון שאינכם בטוחים במתרחש, ואתם מתנועעים עם הנסיבות מבלי לקחת אחריות. עובדה זו מנוגדת לצרכים הטבעיים שלכם, כיוון שאתם מרגישים יותר בנוח עם אנשים בסביבה שלכם ומוכנים לתת מעצמכם מעל ומעבר. ואולם, נראה שהנסיבות הנוכחיות הן אלה שמכתיבות את הקצב בחייכם, ורק בשלב יותר מאוחר תצליחו להבין מדוע התנהלו הדברים בקצב שהתרחשו.

אריה


בתקופה הקרובה, תהיו אסרטיביים יותר בתגובותיכם, וזאת כתוצאה מהעובדה שאתם נמצאים כחצי שנה לאחר יום ההולדת שלכם וגם בגלל העובדה שהכוכב מארס, המקושר עם עשייה, נמצא בבית השותפויות שלכם. הרהורים אלה יגרמו לכם לחשבונות נפש ביחס לאנשים הקשורים איתכם בקשרי עבודה וגם בקשרים האישיים שלכם. חכו עד לחודש הבא עד אשר תגיעו להחלטות. שמרו על תזונה מאוזנת.

בתולה


בחודש הקרוב, יהיו לכם הרבה יותר אפשרויות להתחלות חדשות בנושאי עבודה. נראה שתתבקשו להשקיע קצת יותר זמן ואנרגיה בתחומי עניין חדשים, אך בהחלט יעזרו לכם כדי לחזק את מעמדכם המקצועי. כספים שאתם מצפים להם יגיעו בתקופה הקרובה, ונראה שאתם נמצאים בתקופה בה אתם מתחילים ליהנות מההשקעה שלכם בתקופה האחרונה בחיזוק מעמדכם האישי והכלכלי.

מאזניים


בשבוע הקרוב, ייכנסו שני כוכבים מאוד משמעותיים לבית היצירה שלכם, ואתם תרגישו שאתם מעוניינים להתחיל בעשייה של דברים חדשים שיגרמו לחייכם להיות יותר מוארים. זה הזמן להתחיל ביצירה של דברים חדשים ומעניינים שיעזרו לכם להרגיש שאתם מממשים את האני הפנימי שלכם. גם בנושאי עבודה אתם נמצאים בתחילתה של תקופה חדשה שתגרום לכם להתפתח בתחום המקצועי.

עקרב


העקשנות הטבעית שלכם מובילה אתכם פעמים רבות להפסיד במקומות אותם אתם מעוניינים לטפח ולקדם. מבחינה כלכלית, אתם נמצאים בתקופה שבה אתם יכולים לקדם את עצמכם מבחינה אישית דרך קשרים עם אחרים. אתם חייבים ללמוד להרפות ולא לומר את המילה האחרונה בכל פעם שאתם נתקלים בעימות אותו קשה לכם לפתור בדרכים המקובלות עליכם.

קשת


הכוכב וונוס נמצא במזל שלכם וייתן לכם ימים נעימים ונחמדים בהם תרגישו שהכול זורם לכם ואתם פופולאריים ומקובלים יותר מהרגיל. מבחינה כספית, אתם נמצאים באחת התקופות היותר אינטנסיביות בחייכם, ואתם יכולים עכשיו ליצור לעצמכם הזדמנויות חדשות מבחינה כלכלית. בחודש הקרוב, תוכלו לשפר את תנאי המחיה שלכם בסביבת המגורים הקרובה לכם ולעשותה נעימה יותר עבורכם.


* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש