תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: או-מד מדיקל ● 5/1/2011 17:53 ● ערב ערב 2479
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל: 9661812-03, 2248626- 052
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע
בשבוע הקרוב, מומלץ לכם להיות ממוקדים יותר במטרה, כיוון שחשיבתכם עלולה להתפזר. במקרה שאתם מתלבטים וחייבים להגיע להחלטה - הקשיבו לאינטואיציה.

גדי


זוהי תקופה עמוסה בגלל העובדה שאתם בתקופת יום הולדת וגם בגלל העובדה שכוכבים רבים משפיעים בתקופה זו על מפת הלידה שלכם ודורשים מכם לעשות את השינויים ההכרחיים ביותר. נראה שלעיתים אתם נבהלים מכמות השינויים ואתם מנסים להימנע מכך, אך לא תהיה לכם ברירה. עליכם להשלים שזוהי תקופה סוערת במיוחד, בה אתם נדרשים לעשות שינויים מהפכניים בחייכם האישיים והמקצועיים.

דלי


פעמים רבות אתם נדרשים להגיע להחלטה, אך ברגע האחרון משהו מעכב ומשהה את החלטתכם. נראה שבתקופה זו, שהיא טרום יום ההולדת, הגיע הזמן שלכם לערוך חשבון נפש ולשאול את עצמכם כיצד אתם מצפים מעצמכם להמשיך את מהלך חייכם ומהי הדרך הנכונה. התחלות חדשות מחכות לכם, ואתם צריכים לפעול בזהירות ובשיקול דעת מתוך התחשבות בסביבה בזמן קבלת ההחלטות.

דגים


מבחינה חברתית, אתם נמצאים עכשיו באחת התקופות היותר טובות שלכם ונראה שיש לכם סיכוי להרחיב את מעגל החברים ועל ידי כך לשפר גם את המעמד החברתי שלכם. יש לכם הזדמנות להכניס אנשים חדשים אל תוך חייכם, ויהיו אלה אנשים שיישארו בחייכם לאורך שנים וישנו את תפיסת עולמכם בכל הנוגע לחברות אמת. זה הזמן להיפרד מחברויות ישנות שאינן מועילות לכם יותר.

טלה


בחודש זה, בית הקריירה שלכם עמוס בכוכבים ונותן לכם את הצורך וההבנה שאתם רוצים לשנות ולהשתנות בכל הנוגע לתחום. כוכב השפע עומד להיכנס אל המזל שלכם ואל בית המקושר עם שיפור הביטחון והאגו, כך שיעשה מהפך משמעותי בחייכם. זה הזמן גם להעז בכל הקשור לשינוי מקום ותדמית המקושר עם עבודתכם. הנושא היותר בעייתי עלול להיות הצורך לשמור על הגזרה בגלל נטייה להשמנה.

שור


בתקופה הקרובה, ייתכנו אצלכם הפתעות בכל הנוגע לקשר עם אנשים מעבר לים. צפויה לכם אפשרות לנסיעה רחוקה ומהנה שתעשיר את עולמכם הרוחני ותגרום לכם להתחלות חדשות. ייתכן שאתם נאלצים לעבוד קשה מהרגיל כדי להוכיח את עצמכם, אך כל זה רק יעזור לכם בהמשך לבנות את עתידכם. ייתכן שאפילו אינכם מבינים מדוע עליכם לעבוד קשה כל כך – אך בהמשך תכירו על כך תודה.

תאומים


בתקופה הקרובה, עליכם להתמקד בכל הקשור לטיפוח חייכם המקצועיים, וזאת כדי לעזור לעצמכם להתמקד במה ואיך אתם רוצים לבנות את עתידכם. ייתכן ותתייחסו ברצינות יתר לאנשים בחייכם האישיים ותעמיסו עליהם דרישות שאינן מקובלות וסבירות. היזהרו שלא להיכנס לנוקשות בכל הקשור ליחסיכם האישיים. הדבר אינו מתאים לכם ולא נראה שכדאי לכם לנתק מערכות יחסים בשל נוקשות.

סרטן


בימים שהם כל כך משמעותיים עבורכם בגלל שינויים אינטנסיביים במשפחה ובקריירה, אתם זקוקים לכל תמיכה אפשרית, ולכן העובדה שכוכבים רבים נמצאים בבית השותפויות שלכם, גורמת לכם לתהות מחדש ביחס לצורת חייכם המשותפת ומהי הדרך הנוחה יותר עבורכם כדי לשרוד את הקשיים. שינוי הבנה ותפיסה יעזרו לכם לקבל את השינויים החדשים ולטפל בהם בדרך הטובה ביותר.

אריה


השבוע, תהיו עסוקים גם בנושאי המשפחה הקרובה שלכם, ודרך ההתנהלות שלכם תהייה בקווים מקבילים אל האחרים, עובדה שתגרום לכם לאי נחת, אך גם להבנה שאתם חייבים להיות יותר קשובים לזולת במידה ואתם רוצים לזכות בשיתוף פעולה עם הקרובים לכם ביותר. נראה שיצרתם לעצמכם מכורח הנסיבות צורת חיים שיש בה גם נפרדות ואתם משלמים את המחיר על כך.

בתולה


בשבוע הקרוב ולמעשה למשך כל החודש הקרוב, נמצא כוכב מארס, המביא איתו עשייה, בבית המשפחה הקרובה שלכם וגורם לכם לפעולה מתוך מתח ועצבנות. נראה שיהיו לכם התלבטויות ביניכם לבין עצמכם כיצד לנהוג ולא תהיו מרוצים מדרך ההתנהלות הכללית. למעשה לא תהיה לכם ברירה ולא תוכלו לפעול בחופשיות, אלא בתיאום עם הסביבה ועם הנסיבות שבשטח.

מאזניים


נושאי משפחה יטרידו את מנוחתכם בשבוע הקרוב ולמעשה, גם במשך כל החודש הקרוב. עליכם להיזהר גם מהוצאות מיותרות, כיוון שאתם נמצאים במצב עדין כלכלית. מומלץ להימנע מחילוקי דעות עם הסביבה הקרובה כיוון שאתם זקוקים להם, אך נראה שהם כל כך מעמיסים עליכם את צרותיהם שלעיתים אתם מרגישים שנמאס לכם כל כך שאתם מוכנים לזרוק הכל – אך למעשה בכך אתם זורקים פרק חיים שלם.

עקרב


הימים שאתם עוברים עמוסים מאוד ובעיקר בכל הנוגע לסביבת המגורים הטבעית שלכם. מצד אחד אתם יודעים שזה המקום הבטוח והמכיל שלכם, אך בנושאים שונים כמו עבודה - עדיין אינכם מסופקים. בתקופה הקרובה, ייכנס כוכב השפע אל בית העבודה שלכם ויביא אליכם את ההצלחה לה אתם מייחלים מזה זמן רב. היו יותר קשובים לאני הפנימי שלכם בכל הפעמים בהן תהיו במקום של התלבטות.

קשת


גם השבוע, מרבית הכוכבים נמצאים בבית הכספים שלכם, כך שנראה שאתם עסוקים מאוד בכל הקשור לתחום זה. התעוררות של בית הכספים יכולה להביא אתכם לשתי צורות התנהגות. האחת, היא בדיקה של המצב וראייה אובייקטיבית של מה אתם יכולים לעשות על מנת לשפר את המצב. ואילו ראייה שנייה היא פסימית יותר ושאינה מועילה ובוודאי שאינה מקדמת במקומות בהם עליכם להיות פרקטיים לחלוטין. הבחירה בידיכם!

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש