אולמי החינה באילת

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 4/1/2011 22:33 ● ערב ערב 2479
בשעה טובה, בהשקעה אדירה, נפתח באילת לפני כחודש אולם החינה היפה ביותר בארץ. סוף סוף יש מענה באילת לחגיגות חינה אותנטיות מרהיבות ומרגשות והכל בניהולו של איש המזון והמשקאות – שמעון בן לולו.
אולמי החינה באילת

שמעון בן לולו, אילתי בדם, יודע דבר או שניים על אירועים, כי הוא מאז ומתמיד עוסק בתחום המזון והמשקאות, כשברזומה שלו תמצאו ניהול בתי מלון, ביצוע פרויקטי מזומ"ש (מזון ומשקאות), ולאחרונה ניהל אף את פרויקט C) חוף 'פפאיה' לשעבר) עד לפתיחתו. מצויד בניסיון ומקצועיות רבי שנים, ובשיתוף מנכ"ל מלון C 'שלום פלאז'ה לשעבר), שלום בן משה, נפתחו אולמי החינה באילת, במלון C, בו נמצא האולם המתאים ביותר אם מבחינת סדר גודל, מיקום, נוף ואם מבחינת מרפסת מרהיבה.

תמונת כתבה
צילום: שלומי דעי


"הבאנו את קונספט החינות לרמות ייחודיות ביותר", מספר שמעון, "אנו רוצים להביא לקהל את החינות במיטב המסורת, כמו שחינה אמיתית צריכה להיות, להיות באילת – ולהרגיש מרוקו (אם מדובר למשל בחינה מרוקאית). לשם כך התמקצענו ברמות עיצוב האולם, ברמת השירות המסורתי, רמת האוכל האותנטי עם מוטיבים ייחודיים שלנו".

כדי להגיע לרמה שכזו, בנו שמעון ומנכ"ל המלון צוות מנצח מקצועי ביותר ועם תודעת שירות מיוחדת במינה. שמעון ומנכ"ל המלון יחד עם שף המקום, השף דני מהרטו, ממוצא אתיופי, בעל טעמים עשירים וייחודיים, עמלו חודשים רבים, תוך ניסוי וטעייה, טעימות לרוב, לילות ללא שינה, מפגשים עם שפים מהתחום, כדי להביא לכם את הטעמים ברמות הכי גבוהות ומדויקות. תוך סיעור המוחות, התגלה דני השף כעילוי בתחום, וכך יצאו לדרך.

האולם המרהיב מכיל עד 220 מקומות, הוא בעל נוף משגע ומרפסת קבלת פנים שהיא שם דבר. "כל אירוע מעוצבת המרפסת לפי איזור אחר במרוקו ונותנת נגיעות ייחודיות לכל הנושא המזרחי", אומר שמעון וממשיך: "בקבלות הפנים, הצוות לבוש במיטב המסורת, עמדות קבלת הפנים עוטות דקורציה מרשימה, המשרה אווירה אותנטית. ישנם גימיקים טקסיים ייחודיים אך ורק לנו".

אולם האירועים מעוצב בתפאורה מזרחית אותנטית, ובאירוע החינה, היחס והשירות הוא לפי מיטב המסורת המרוקאית, עם מוסיקה, תפאורה. "אנחנו לא מפסיקים להפתיע. הערב נבנה בהדרגה, עד לשיאו – שהוא טקס החינה המסורתי, שבו בין היתר תמצאו גם עמדות ייחודיות של ספינג', מופלטות והפתעות רבות שלא תפגשו בשום מקום אחר", מספר שמעון ומוסיף: "אנו רוצים לאפשר לתושבים לחוות חוויה באווירה מרוקאית, לשמור על צביון העדה. לתת חווית טעמים של הבישול המושקע שלנו – בישולים ארוכים בקדרה עם כל המוטיבים הקיימים לרמת שלמות של טעמים, והכל כמובן בהגשה לשולחן. ברצוני להוסיף, כי אצלנו מתקיימות גם חינות של העדות השונות, עם תפאורה, בישולים מתאימים".

לא על החינות לבדן


ולא רק חינות תמצאו במלון C , באמתחתנו אולמות נוספים בהם אנו מקיימים אירועים שונים: בר/בת מצווה, חתונות ועוד, עם מגוון תפריטים עשיר לכל אירוע, עם דקורציה מתחלפת. אנו מכוונים לרמות אירועים שלא נראו כמותן!", אומר שמעון.

והוא מציין: "כאמור, הכל נעשה בשיתוף פעולה יוצא מן הכלל עם צוות המלון בראשות המנכ"ל המדהים – שלום בן משה, המכוונים כולם למצוינות".

תוכניות לעתיד?
שמעון: "ירידים וכנסים. יש למה לחכות".

שמעון מסכם: "אנחנו מזמינים את כל תושבי אילת לחוות את החוויה היוצאת דופן הזו. חשוב שהתושבים ייהנו מחוויית אירועים אחרת באווירה אותנטית וביתית. לנרשמים עד סוף ינואר – מבצעים מיוחדים!".

להזמנות: שמעון בן לולו, 050-8811507, 08-6366777.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש