אסטרולוגיה

מאת: או-מד מדיקל ● 1/12/2010 11:59 ● ערב ערב 2474
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל: 9661812-03, 2248626- 052
אסטרולוגיה

טיפ לילידי השבוע
מומלץ לכם להסתיר את תוכניותיכם ביחס למערכות היחסים שלכם בשבוע זה ולמעשה, במשך כל החודש הקרוב. ככל שיחלוף הזמן, תדעו מה לעשות.

קשת


אתם נמצאים בתקופה של התרגשויות חדשות סביב תקופת יום ההולדת כתוצאה מאירועים חדשים שנכנסו לחייכם. זוהי תקופה מעולה לקשירת יחסים בין אישיים חדשים ולבדיקה של כל מערכות היחסים שלכם. התכוננו יותר מבחינה כספית, כיוון שבמהלך החודש הקרוב, ייכנס הכוכב מרקורי לנסיגה בבית הכספים שלכם ותהייה לכם תחושה מסוימת של חוסר יציבות עד אשר הדברים יתייצבו.

גדי


בחודש הקרוב, ייכנס הכוכב מרקורי למזל שלכם וישהה שם בנסיגה. למרות שאתם נמצאים בהתחלות חדשות, הרי שעדיין מומלץ לכם להשהות תוכניות עד לסיום הנסיגה ורק אז ליישם את התוכניות. החודש הקרוב עדיין מתאים לבדיקת השורות הקטנות כדי שלא תעשו מעשים שאחר כך תתחרטו עליהם. בכל מקרה, יחסי ציבור יהיו הדבר הנכון עכשיו עבורכם, עד אשר דברים יסתדרו בדרך שרציתם.

דלי


אתם עוברים עכשיו שינויים שונים במהלך חייכם, וזאת לאחר שנים שבהם הייתה לכם תחושה שאין בהם תזוזה אמיתית. גם מבחינה מקצועית תזכו לעזרה פתאומית מאנשים שלא הייתם מצפים שיעזרו לכם, אך איכשהו ממרחק של זמן הם בודקים אתכם ועכשיו החליטו שהגיע הזמן שלכם ליהנות מהיכולת שלהם לעזור לכם. הקשיבו למה שאומרים לכם והשתדלו ללמוד לקבל.

דגים


יש לכם עדיין תקופה של חודשיים ליהנות מהמתנות שהיקום יביא לכם בגלל ביקורו של כוכב השפע במזל שלכם. מבחינה מקצועית, יש לכם לבטים רבים הגורמים לכם לעיתים לא להיות בטוחים בתוכניות שלכם, אך שיחות עם אנשי מקצוע מתאימים יעזרו לכם להשיג את מטרותיכם. אל תצפו להיעזר כלכלית באנשים אחרים, כיוון שנראה שאת מרבית הכסף תצטרכו לגייס מתוך המשאבים שלכם.

טלה


אתם עוברים שינויים משמעותיים בנושאי קריירה ואינכם בטוחים שאתם מרוצים ממה שמתרחש, כיוון שאתם רגילים לתת את הקצב, אך נראה שהפעם החיים מכתיבים לכם את השינוי ולא ההיפך. כדי לעבור את התקופה, אתם זקוקים לחשיבה שתהיה קצת יותר יצירתית ומחוץ לקופסה... רק בדרך זו תוכלו לגייס רעיונות חדשים ולהגיע להצלחה ממקום בוגר בשל ויציב יותר.

שור


השבוע ייפתח בהתלבטות מבחינה מקצועית מה הדבר הנכון עבורכם לעשות. אתם חייבים להשקיע הרבה יותר זמן איכות בעבודה, כיוון שנראה שאתם נדרשים להוכיח יכולות שכרגע אינכם בטוחים שאכן בנמצא אצלכם. מבחינה אישית, יהיו ימים ומצבים שאכן מאוד נחמד לכם באופן כללי בסביבה בה אתם נמצאים, אך איכשהו אינכם מרוצים ושלמים עם הנסיבות, ומה שאמור לשמח אתכם נוגע בכם רק באופן כללי אך לא עמוק מדי.

תאומים


זוגיות ושותפויות הינם נושאים מאוד משמעותיים, כיוון שהאירועים בחייכם רודפים עכשיו אירוע אחר אירוע. זה הזמן לקחת לעצמכם כמה ימים שקט כדי לעכל את המצב החדש ולהחליט כיצד אתם רוצים לפעול בתנאים החדשים. מבחינה מקצועית, אתם עומדים עכשיו בפני אירועים חדשים, אך עליכם לדעת כי ייתכנו שינויים רבים, ואם אתם חושבים שהגעתם למיצוי כלשהו, הרי שאתם טועים.

סרטן


זוהי תקופה מעולה ללקיחת אחריות מחודשת על חייכם. נראה שהחיים הרגילים משעממים אתכם, ואתם מרגישים שאתם חייבים להיות בתנועה. עליכם לארגן את העניינים בצורה כזו שתהיה לכם פינה משלכם גם בתוך מסגרת מחייבת. סטורן, הכוכב שגורם לאדם ללמוד כיצד ואיך להתנהג, משפיע על המזל שלכם בדרך כזו, שאתם תהיו חייבים להקשיב לו ולהתנהל שונה ממה שהורגלתם עד היום.

אריה


הכוכב הנמצא כרגע בבית העבודה שלכם הוא פלוטו, והוא זה אשר יביא לכם את השינוי שלא בהכרח חיכיתם לו. נראה שתנאי החיים שלכם משתנים, ובעקבות כך, אתם יכולים להרשות לעצמכם לעשות את השינויים ההכרחיים. הגיע הזמן שלכם לשנות כיוון וללכת לדרך חדשה גם אם הדבר אומר התנתקות מהקיים והליכה אל הלא נודע. הגיע הזמן שלכם לצעוד בסגנון חיים חדש.

בתולה


הקשיים הכלכליים ממשיכים להדאיג אתכם, וזאת בגלל ביקור הכוכב סטורן בבית הכספים שלכם. נושאים אלה מדאיגים אתכם בדרך כלל, אלא שנראה שהפעם יש לכם סיבה טובה יותר להיות מודאגים. מאחר ואין לכם יכולת לשנות את העובדות, הרי שאתם חייבים לעבור שינוי חשיבה כלשהו שיעזור לכם להבין כי אפשר לפתור את הבעיות בדרך יצירתית אחרת ממה שהורגלתם לה עד היום.

מאזניים


סטורן, הכוכב שגורם ללקיחת אחריות, נמצא במזל שלכם, ולמרות שאתם מרגישים שקשה לכם פעמים רבות, הרי שלמעשה אתם נמצאים באחת התקופות היותר טובות ובונות בחייכם. השינויים שאתם נאלצים לעשות הינם מעולים למרות העובדה שאתם מרגישים שקשה לכם איתם. ככל שיעבור הזמן, תהיו בטוחים יותר במעשיכם, והחיים יחייכו אליכם בתודה על השינויים שעשיתם.

עקרב


בשבוע הקרוב, יחזור הכוכב וונוס למזל שלכם, ולמשך כל החודש הקרוב, צפויים לכם ימים נחמדים, מלאים בפינוקים שתרשו לעצמכם ולפינוקים שהקרובים אליכם יחשבו שמגיע לכם בגלל יחסיהם איתם. בנוסף, מבחינה כלכלית, נראה שאתם צריכים לבדוק היטב את ההתנהלות שלכם, כיוון שיש לכם יכולת לעשות שינויים ואתם רק צריכים לבחור את העיתוי המתאים לכך.


* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש