זודיאק-חיזוי באמצעות קלפי הטארוט

מאת: או-מד מדיקל ● 1/12/2010 10:01 ● ערב ערב 2474
תחזית אסטרולוגית לתאריכים 25.11.10 - 1.12.10 רחל ארז - יעוץ והכוונה על פי מסרים וידע רוחני דרך קלפי הטארוט 050-4242050 - 08-6334669
זודיאק-חיזוי באמצעות קלפי הטארוט

מזל טלה - מלך המטות


דבש ניגר מפיכם. היכולת הוורבלית שלכם בשיאה. כל הדלתות פתוחות והאנרגיה בזרימה. מסתמנת דרך חדשה ומפתיעה לטובה. הניחו לעבר והדקו חגורות לקראת המראה בכל התחומים. צעדכם מונחים מתוך תחושות בטן אשר מובילות לאמת ולמקומות שראוי לכם להיות בהם. תנו בזמן זה לדמיון לקחת אתכם למחוז חפצכם.

מזל שור - מלכת המטבעות


הקלפים מספרים כי בימים אלה תחושו דחף בלתי מוסבר לנסוע ולבקר בני משפחה. צפויים ימים נוסטלגיים בהם אתם שואפים לפגוש חברים מהעבר. ישנו מוטיב של סגירת מעגלים וסולחות. יש לשים לב לארנקכם כי תתכן אבדה או גניבה של חפץ יקר ללבכם. גם בזבזנות לא מחושבת תתכן בימים אלה.

מזל תאומים - נסיך החרבות


תחושת חג והוללות. נראה כי אתם מבלים בחברת אהובכם ומוותרים על נסיעה לשם שינוי. פינוקים והפתעות. המתנות המשמעותיות יבואו מכיוון זוגי מפתיע. לרווקים צפויה היכרות שתוביל למיסוד קשר. יתכן שבעבודה יבקשו להחתים אתכם על חוזה שיבטיח את מעמדכם ויחמיא לכם במיוחד.

מזל סרטן - מלך הגביעים


הקלפים מתריעים מפני כבדות ונפילת מתח במצב הרוח, כאופייני לבני המזל. תתכן התעסקות מיותרת בנושאים משפחתיים שאינם ניתנים לפתרון כעת. מוטב להמתין ולחזק את המקומות שיכולים להניב תוצאות בונות ולא להתעקש לחדור היכן שהדלת נעולה.

מזל אריה - מלכת המטות


הוללות לשמה ופינוקי הגוף והנפש מאפיינים את סופשבוע הקרוב לאחר ימים מתישים בעבודה. ישנה אנרגיה של התאהבות וזרימה. חיזורים ומחמאות. אתם בהחלט יוצאים ממצב אפור על כל צבעיו למקום צבעוני מואר ומאיר.

מזל בתולה - נסיך המטבעות


עייפות יתר ממחשבות ללא הרף בנושאים הקשורים לעבודה ולטרדות כספיות. אם תרפו מעט תגלו שנעשית עבודה מאחורי הקלעים לטובתכם ולטובת הקידום המקצועי. ישנה הבטחה לבהירות ולתגמול הולם לקראת שני בערב.

מזל מאזניים - מלך החרבות


הצעות נישואין, חיזורים, פינוקי גוף ונפש. התחום הזוגי והרומנטי בהמראה. בכל הקשור בענייני עבודה נראה כי אתם מחזיקים רעיון בראש אשר אינו מאפשר לכם מנוחה עד אשר תמצאו דרך ליישמו. הכיוון הנכון כבר בדרכו אליכם ויתכן שבזמן הקרוב ייחתם הסכם. ישנו תדר חדש לקראת השינוי.

מזל עקרב - מלכת הגביעים


נראה כי הנכם חווים את תשלומי העבר וכעת אתם פורעים את השטרות שצברתם. זהו זמן לחשבון נפש ולהסרת מסיכות. התחום הרומנטי יכאיב במיוחד ותתכן אכזבה. אם תבחרו לקחת אחריות על מעשיכם תוכלו לבחון את המשך דרככם. תתכן זכייה כספית או סכום כסף שיבוא ממקור לא צפוי.

מזל קשת - נסיך המטות


נראה כי הנכם מתקשים כעת להחליט על הצעדים הנכונים עבורכם. ישנה תחושה של אי בהירות או בגידה בערכים. דבר מה שיקרה ישמח אתכם ואתם ותרגישו נקמה סודית ומתוקה. אתם נראים בימים אלה טוב מתמיד ותגרפו מחמאות. תתכן התמודדות בתנאי המגורים ואתם עשויים להחליט על מעבר בזמן הקרוב.

מזל גדי - מלך המטבעות


כמה עוצמה וכוח אתם חשים מתוך היכולת המדהימה שלכם לדלג על וכחנות כוחנית. השליטה על הנעשה מתוך מחשבה עתידית. כבוד פינוק והערכה מבני המשפחה יגרמו לכם לבטוח בגישתכם הדיפלומטית הכנה. נסיעה מסתמנת בפתח והתכנון כבר מריץ את האנרגיה גבוהה למעלה.

מזל דלי - מלכת החרבות


הבריאות נחלשת אצל הדליים. תתכן רגישות באזור הגב. האזהרה נכונה גם לצעירים. סכסוכי עבודה ואי הבנות. ישנה המלצה מפורשת למנוחה וטעינה מחודשת של כוחות. הכף תוטה לטובתכם בכל הקשור לנושאים משפטיים. אור הזרקורים יופנה אליכם ואתם הופכים קערות על פיהם. הכל לטובתכם.

מזל דגים - נסיך הגביעים


יתכן קיפאון או שיבוש הליך בענייני העבודה. ישנו תסכול אשר נובע מעיכובים ותוכניות שלא יוצאות לפועל כמתוכנן. הנושא הכספי מעיק אף הוא למרות ההטבה שחוויתם בחודשיים האחרונים. התחום הזוגי מקבל פרופורציה שהייתה כה חסרה אצלכם לאחרונה. מוטב לעצור בתחנה זו ולהתבונן בנעשה.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש