ה'איימקס' מארח: מוזיאון השעווה הישראלי

מאת: רותם ג'קסון ● 24/11/2010 14:51 ● ערב ערב 2473
אם תהיתם לגבי האטרקציות השוות באילת, לבטח לקחתם בחשבון את הפירמידה הכחולה!. 'איימקס אילת' - אטרקציה ייחודית, קסומה וזמינה לאילתים.... סרטי תלת ממד עוצרי נשימה ומוזיאון שעווה ישראלי יחיד מסוגו בארץ!. חוויה בלעדית ששווה להנציח!

תמונת כתבה


קשה לפספס את היצירה הארכיטקטונית הכחולה המתנוססת בגאווה בלב ליבה של עיר התיירות הישראלית - אילת!
ה'איימקס', אשר הוקם בעיר בשנת 2004, היה הסנונית הראשונה של סרטי התלת ממד בישראל. עובדה שהפכה את העיר אילת, ביום אחד, לנושאת הבשורה של האטרקציות העתידניות בארץ, והפכה את ה'איימקס' למרכז עלייה לרגל עבור אילתים ואורחים רבים הפוקדים את העיר.
מספר שנים אחר כך הוחלט על הבאתה של סנונית שנייה ל'איימקס', כזו שתבחש פעם נוספת בהיררכיה של האטרקציות התיירותיות בישראל- מוזיאון השעווה.
בפעם השנייה הפך ה'איימקס' למוקד משיכה תיירותי באילת בפרט ובארץ כולה, תוך שהוא מקפיד למלא את ה'חורים השחורים' של החופשה באילת בתרבות ופנאי, המספקות אופציה נוספת לפעילויות שניתן לעשות באילת, ולא רק בילוי על חוף הים.

תמונת כתבה


אנחנו האילתים יכולים כמובן רק להודות על כך ש'מוזיאון השעווה הישראלי' הינו אטרקציה ייחודית ובלעדית בישראל והוא נמצא כאן אצלנו, מתחת לאף.
בימים אלה עובר המוזיאון שיפוץ ושדרוג בהשקעה עתירת הון כדי להפכו למרהיב ומרשים אפילו יותר ממה שהיה עד היום. 'מוזיאון השעווה הישראלי' מיועד לכל הגילאים ומסודר על פי קטגוריות של דמויות מעולמות ותחומים שונים כך שכל אחד- מגדול ועד קטן יוכל למצוא בו את תחומי העניין שלו ואת הדמויות המוכרות לו. החל מדמויות מההיסטוריה העולמית, גיבורי אגדות מכל הזמנים, כוכבי קולנוע וספורט ועד כוכבי מוסיקה, פוליטיקאים שונים ביניהם, בן גוריון ויצחק רבין. דמויות ממוזיאון השיאים של גינס ואנשי מפתח בחברה הישראלית כמו האסטרונאוט, אילן רמון ז"ל.
כרטיס כניסה למוזיאון השעווה מקנה באופן אוטומטי מחיר מיוחד עבור צפייה בסרט תלת ממד, מה שהופך את ה'איימקס' לאטרקציה כפולה ומכופלת - גם סרט באולם קולנוע בלתי רגיל, וגם סיור במוזיאון שעווה.
שתי אטרקציות שניתן למצוא רק באילת.

חווית צפייה מעולם אחר


למרות שהיום כבר ניתן לראות סרטי תלת ממד כמעט בכל אולם קולנוע בארץ, הרי שאת החוויה המדהימה שבצפיית סרט בקולנוע ה'איימקס' קשה להשוות לצפייה באולם קולנוע רגיל. את חווית ה'איימקס' קשה לתאר במילים, ואם עדיין לא הייתם שם, למה אתם מחכים?! המבנה האדיר של ה'איימקס', המסך הענק, תמונות התלת ממד החדות והעצומות בגודלן בשילוב מערכת סאונד בעוצמה של 12,000 וואט - מהטובות בעולם, טכנולוגיית תלת ממד מהמשוכללת בעולם על גבי מסך קולנוע ענק בגובה 8 קומות.
כל אלו, יוצרים חוויה עוצרת נשימה ובלתי נשכחת לכל המשפחה.
אולם המופעים מכיל 294 מקומות ישיבה נוחים ומרווחים המעוצבים בצורה מיוחדת כך שכל מושב ממוקם בזוית ראייה מושלמת.
לכן אל תנסו אפילו להשוות אותו לחוויה שבצפיית סרט באולם רגיל.

תמונת כתבה


בתוכניית הסרטים החדשה קיימים עוד שני סרטים לימודיים המעבירים מסר חינוכי,'ה'גרנד קניון' - סרט המספר על איכות הסביבה ועוסק בחשיבות המים בחיינו ובכלל בצורך לשמר אותם (הסרט מדובב לשפה העברית וגם לשפה האנגלית בשעות הקרנה שונות).
ו'אוקיינוס פראי' - סרט שלוקח אתכם לצלילה לתוך מעמקי הים בדרום אפריקה ומספר על מאבק איתנים של קיום הדגה בעולם. (מדובב לעברית ולרוסית-ניתן להתעדכן בשעות ההקרנה באתר הבית של ה'איימקס'.

הכי פשוט - מנוי


אם אתם או ילדכם פריקים של סרטים ואתם מחפשים איך למלא את הזמן באיכות ובתרבות, הרי שיותר ממשתלם עבורכם לעשות מנוי משפחתי. כל המשפחה לכל השנה וללא הגבלה יכולה לבקר במוזיאון ולראות את כל הסרטים גם החדשים ביותר במחיר אילתי של 299 ₪ בלבד.
כמו כן מציע ה'איימקס' אטרקציית יום הולדת מפתה לכל הכיתה- הכוללת סיור במוזיאון השעווה, צפייה בסרט על פי בחירה פלוס פופקורן ושתייה לכל ילד במחיר מבצע לאילתים- 1200 ₪ בלבד.
בנוסף, ניתן להיעזר בטכניקות הטכנולוגיות של ה'איימקס' להקרנת שקופיות על פי בחירה, על המסך הגדול עם התמונות והמלל המבוקשים.
ההצעה יכולה להתאים למגזר העסקי והאישי כאחד - החל מכנסים של חברות גדולות וכלה בהפתעות ימי הולדת או הצעות נישואין מקוריות.
לדברי ורד לביא, מנהלת הפרסום של ה'איימקס', החל מינואר הקרוב יעלו מחירי הכניסה לסרטים ולמוזיאון. בהמלצתה כדאי לחדש את המנויים ממש עכשיו לפני עליית המחירים. כמו כן מדגישה ורד כי האילתים מקבלים מחירים מיוחדים עבור כל רכישת כרטיס או מנוי.
(תדמית)
3D IMAX אילת
הפירמידה הכחולה - ממוקמת במקום המרכזי ביותר בעיר מול שדה התעופה ובסמוך לכיכר המרכזית בכניסה לעיר.
כתובת: דרך יותם 4 הפארק המרכזי.
טלפון: 08-6361000
אתר: www.imaxeilat.co.il

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש