זודיאק-חיזוי באמצעות קלפי הטארוט

מאת: או-מד מדיקל ● 23/11/2010 20:29 ● ערב ערב 2473
רחל ארז - יעוץ והכוונה על פי מסרים וידע רוחני דרך קלפי הטארוט 050-4242050 - 08-6334669
זודיאק-חיזוי באמצעות קלפי הטארוט

מזל טלה - מלך המטות


בשורה משמחת תתקבל ותגרום לכם לראות את המצב מזווית שונה. גם אם ישנן עדיין בעיות, אתם תבינו כי הנכם מסוגלים להתמודד עימן יותר בקלות. אתם עשויים להרגיש את הברכה שבעשייה ואפילו להשתכנע שהמלאך שלכם ניצב לצידכם יותר מאי פעם. ישנו בהחלט מוטיב מברך ומפנק, שמחה ונחת. הסכמים יחתמו ללא בעיות. יש לכם צורך לבלות כמה שיותר במסגרת הבית, המשפחה ובני הזוג. למעשה האנרגיה זורמת ואתם במיטבכם.

מזל שור - מלכת המטבעות


הנאות ביחסים האישיים יבואו לידי ביטוי בצורך שלכם למסד את הקשר ולהובילו ליציבות. הקלפים מלמדים על מיניות ויצריות רבה. השמש זורחת ומאירה היטב גם את תחום העבודה החשוב לכם במיוחד. יעלה אצל מרביתכם רעיון חדש בתחום העבודה ומוטב לכם להניף אותו ללא חשש. נצלו את הדלת הפתוחה שניצבת מולכם.

מזל תאומים - נסיך החרבות


מצאו קצת זמן לעצמכם ואל תתכננו לוח זמנים כה עמוס. זהו זמן מצוין לתחביבים ולהתעסקות בתחום בו אתם מתעניינים, הדבר יסייע לכם לשחרר חלק מהלחץ הנפשי שמלווה אתכם לאחרונה. הזדמנות שתעלה בזמן הקרוב קשורה לעבודה שעשיתם בעבר ולניסיון חשוב שצברתם. תתכן תקלה ברכב, שיבוש נסיעה או נסיעה חפוזה ומצערת.

מזל סרטן - מלך הגביעים


מגמת קידום משמעותי בעבודה, אולי תפקיד ניהולי. קלפים של היריון ופריון. פינוק מיוחד מבני הזוג והפתעה נעימה. למרות זאת, מומלץ לכם בתקופה זו לדבר על הדברים המעיקים עליכם. אתם מושפעים מאוד ממתחים סביבכם ומשינויים המתרחשים תחת אפכם. הרגשות שלכם קיצוניים גם הראש והעורף ברגישות.

מזל אריה - מלכת המטות


פגיעות ורגישות יתר של אחרים יכולה לגרום לכם להגיב באופן לא אובייקטיבי ואף להזדרז ולבצע מהלך שגוי כי אינכם חשים בטוחים לגמרי בעצמכם. הניסיון לשנות משהו בגישה המקובלת במקום העבודה לא יתקבל באהדה. התנתקות מהכל תוכל לעזור לכם לראות דברים שלא הבחנתם בהם קודם. נסיעה קצרה יכולה לתת זווית ראיה נכונה וכך תוכלו לטרוף את הקלפים מחדש.

מזל בתולה - נסיך המטבעות


נראה כי הינכם חוזרים בכם מהחלטות חשובות שנלקחו זה מכבר. הזדמנות חדשה לקדם את הקריירה תעלה על הפרק ותעורר שוב את שאפתנותכם למרות שמדובר כרגע ברעיון בלבד, אך האנרגיה שתתעורר תהווה פתח להתחלה חדשה. חבל לבזבז זמן ואנרגיה בכעס על חוסר טאקט או על התנהגות לא ראויה של הצד השני. הקפידו על הדרך בה אתם מבטאים את עצמכם. שמירה על איזון רגשי יביא שיפור בהרגשתכם ותחושה שהכוחות שבים אליכם.

מזל מאזניים - מלך החרבות


העבודה והלימודים במגמת זרימה, תתכן זכייה כספית. פעולה חכמה תביא הכנסה קבועה מעבר לשכר העבודה. החזרי מס או סכום ממקור לא צפוי יפתיעו. יתכנו גילויי רגש מפתיעים. מסתמן פתרון שמגיע מאליו, וגמול על מעשי העבר בנושאי האהבה שכה חשובים לכם. ישנו מוטיב של התעוררות ואנרגיה בריאה וזורמת. אתם יצירתיים וטוב יהיה אם תמצאו לעצמכם את הזמן לעסוק בדברים שאתם אוהבים. מסתמנת רגישות בקיבה, מוטב לברור את התזונה.

מזל עקרב - מלכת הגביעים


גישתכם והאופן שבו תציגו את הדברים עשויים להשפיע מאוד על התגובה שבה תיתקלו מצד הסובבים. שווה לנסות לרסן ולשקול את תגובותיכם ולקבל גם את דעתם של אחרים. רצוי שתגלו גמישות, זה הזמן לתקן או להתקרב ולהדק את היחסים. הקפידו על הדרך בה אתם מתקשרים עם הסובבים. אתם ממהרים להעיר ולהגיב בחריפות, כל מילה מקפיצה אתכם, למרות הצורך ביצירת הרמוניה ושיתוף.

מזל קשת - נסיך המטות


נסו לראות את המצב בפרופורציות הנכונות ולא להיות קיצוניים. מתח ואי שקט. קשרים שייווצרו עכשיו יהיו חשובים לכם הן מבחינה אישית והן מבחינה מקצועית. הצורך שלכם בתמיכה ובהבנה מצד אנשים בסביבה בולט.

מזל גדי - מלך המטבעות


חשוב שתפעלו בשיתוף פעולה עם האנשים הקרובים אליכם. כבר לא תרגישו חסרי אונים, אלא נכונים לפעולה. עצה או אמירה של אדם קרוב יכולה ליצור הבנה חדשה ואתם תצטרכו לערוך תכניות לעתיד או לקבל החלטה אם לקבל התחייבות כלשהי. מוטב לדחות כל החלטה עד לאחר יום ההולדת.

מזל דלי - מלכת החרבות


אל תדברו על התכניות שלכם, זה עדיין מוקדם ועלול להזיק להתקדמות. עייפות מצטברת חייבת להילקח בחשבון. חשוב שתציגו עמדה ברורה וחד משמעית במקום העבודה, מוטב לכם להיות קשובים יותר ולשוחח בגילוי לב רק עם הקרובים בבית, הם יהוו קהילה תומכת נפלאה ויציבה מתמיד.

מזל דגים - נסיך הגביעים


התאזרו בסבלנות, ייתכנו עיכובים, אך תגלו שאין דרך לזרז את התהליך גם אם הנושא רגיש ולא נוח. שיחה גלויה היא הדרך הטובה ביותר להתמודד עם אלה שמנסים לעכב אתכם, ולעתים תיתקלו בהתנגדות דווקא במקום שחשבתם שאין בו שום בעיה. יחד עם זאת, קיימת יכולת לפתור כל מצב באמצעות גישה דיפלומטית.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש