זהר אשר – הובלות

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 16/11/2010 22:21 ● ערב ערב 2472
זכרו – את ההובלה הבאה שלכם אתם עושים אצל המומחה בתחום. העברת דירות, ריהוט, ציוד חשמלי – רק אצל אשר זהר הובלות באילת!, כמעט 33 שנה בתחום ההובלות – הרבה בתים עברו תחת ידיו המיומנות, הוא בין הוותיקים בתחום.

תמונת כתבה


זהר אשר מבצע הובלת עבור דירות, בתים ומשרדים, ובין היתר מוביל רהיטים, מוצרי חשמל, וכאשר יש לאנשים מוצרים מיוחדים להוביל – תמיד פונים אליו, כי הוא שוס בתחום. בנוסף, עובד אשר זוהר עם חנות הרהיטים של הוכמן ומוביל עבורם כבר כ- 23 שנה.
''זהר אשר – הובלות' מבצע הובלות באילת ולכל חלקי הארץ. כמו כן, מבצע איסופים מחנויות במרכז (תל אביב) גם לפרטיים וגם לעוסק מורשה.
ההובלות כוללות ביטוח מטען – סבלות, פריקה, טעינה וצד ג' ב'מגדל'.
ברשות 'זהר אשר – הובלות' שתי משאיות, אחת להובלות באילת ואחת – לתל אביב. צוות העובדים שלו מונה כארבעה מובילים קבועים ומיומנים, אילתים כולם.
"אנחנו נענים לרצון הלקוח והולכים לקראתו עד כמה שאפשר, שהרי הובלה היא דבר גדול ומשמעותי וכאב ראש לא קטן, אז כדי שזה יעבור חלק, אנחנו זורמים כמה שיותר עם הלקוח, עם יחס חם, נענים בחיוב לבקשות מיוחדות של לקוח ומשתדלים לתת מענה לכל אחד בהתאם לכיסו. בעבודתנו אנחנו מקצועיים, זהירים ועומדים בלוח זמנים", אומר זהר אשר.
והנה טיפ לעוברים דירה: "כדי שתהיו בטוחים שההובלה תעבור על הצד הטוב ביותר, כדאי ואף מומלץ שאריזת הדברים, הצד שלכם בהובלה, תהיה טובה, וזהו עוד מקדם בטחון לכך שהדברים שלכם יגיעו בבטחה. על הצד שלנו בהובלה אתם יכולים לסמוך בעיניים עצומות", מסכם זהר אשר.


ליצירת קשר: 08-6331025, 050-5310490, במשאית - 057-3313311.