'דיסקידס' - כשמשחק פגש חינוך

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 9/11/2010 22:13 ● ערב ערב 2471
מה יכול להיות טוב יותר מאשר משחקים לילדים שהם לא רק מקוריים ומלהיבים אלא גם חינוכיים?. את כל החבילה הזו ועוד מציעה חברת 'דיסקידס', כחול- לבן. תנו קפיצה לדוכן המושקע בקניון 'מלכת שבא' ותגלו עולם שלם

להיט נולד


הכירו את חברת 'דיסקידס', המתמחה בהעברת מסרים חינוכיים לילדים. מאחורי היוזמה: עידית ויריב ויינברגר, המנהלים מערכת גני ילדים ייחודיים ודמוקרטיים המעודדים חשיבה יצירתית בחינוך בעיר מודיעין. באחד הימים, ביקשה מעידית רוני בת ה-3 שיר חדש שיהיה רק בשבילה, הגננת המסורה כתבה לה שיר שנשא את שמה. ביום הולדתה, שרה רוני ורקדה לצלילי השיר המיוחד שנכתב רק עבורה. בשבוע שלאחר מכן, חגג רועי את יום הולדתו, וגם הוא ביקש שיר מיוחד. ברגע הזה בדיוק נולד הרעיון- להפיק דיסק מוסיקלי עם שירים מקוריים, שיציב את הילד במרכז העניינים. איך עושים את זה? משלבים את שמו בדיסק כאילו נכתב במיוחד עבורו. ועם הצלחה לא מתווכחים. מאז ועד היום, הפכה 'דיסקידס' ללהיט מצליח מאין כמותו. ששה עשר דוכנים של החברה פזורים בכל רחבי הארץ, ואלו הגיעו כבר גם לקנדה, לארצות הברית, והיד עוד נטויה. בד בבד עם הפריסה המכובדת, מולידים בני הזוג ויינברגר עוד ועוד מוצרים בלעדיים שהופכים את המשחק בהם לחוויה לא רק לילדים, אלא גם להורים. כל אלו בדיוק הם שכבשו את אייל דמתי, תושב אילת, לאחר 10 שנות עבודה בעמדות בכירות בבתי מלון בעיר, לקחת על עצמו את זכיינות 'דיסקידס' באילת. "כאבא לשלושה בנים והרביעית בדרך", מסביר דמתי, "התחברתי למוצר, לגישה, לרעיון ולתפיסה החינוכית".

תמונת כתבה


ורק כדי להבין את גודל ההשקעה במוצר, כדאי שתדעו, כי אין שום טריק מחשובי ששותל את שם הילד שלכם בתוך הדיסק. אם במאגר השמות ישנם כיום למעלה מ – 2,000 שמות שונים, הרי שבאולפן ההקלטות המיוחד של החברה, הוקלט השיר 2,000 פעם, כל פעם אגב אזכור השם החדש. מטורף? בהחלט. אתם, מכל מקום, תקבלו לידיכם את הדיסק המיוחד שלכם עם שמונה שירים מקוריים במקצבים שונים (מתאים עד גיל 6).

אימפריה בהתהוות


ולא רק דיסק ייחודי תמצאו בדוכן 'דיסקידס' ב'מלכת שבא'. מוצרי החברה נחלקים למחלקות שונות:
המוצרים המוסיקליים- כוללים ערכת יום הולדת במארז דמוי עוגה. המארז היפהפה מכיל דיסק עם 10 שירים יום הולדת בהם מוזכר שם הילד למעלה מ- 100 פעמים (מתאים לכל הגילאים כולל למבוגרים). ה- LOVE DISK , מוצר למבוגרים בלבד, כולל שני שירים עם הקדשה אישית. מתאים לימי הולדת של בן או בת הזוג, לימי נישואין, להצעות נישואים, לימי אהבה ועוד.
מוצרי הלומדה ומשחקי החשיבה מציעים תוכן באווירה חווייתית. דיסק לומדה אנגלית למחשב, דיסק משחקי חשיבה למחשב. שניהם בפניה אישית ללקוח.
תחום היצירה- מציע סט של 27 חותמות עץ איכותיות וכן את צבעי הקסם המוכרים.
ואם לא די באלו, הרי שכיום תחום התוכן עדיין בשלבי פיתוח. בשלב זה, מציעה החברה מוצר ראשון ואטרקטיבי- הספר 'הטיול שלי בארץ ישראל'. ספר שמשלב באופן אישי את הילד הקורא בו. שילוב מקסים בין סיפור מקורי, צילומים, איורים ואפילו משחק באמצעות בובה המסתתרת בכל מיני מקומות בארץ. בסיום הסיפור, על הכריכה הפנימית, מצפה ליד הפתעה אמיתית.
כל אלו הם רק תחילת הדרך של החברה 'דיסקידס' שמבטיחה עוד הרבה הפתעות בהמשך. אז אם עדיין לא ניסיתם ולא חוויתם, אסור לכם לפספס.
מוסדות חינוך, וועדי הורים וארגונים ייהנו ממחירים אטרקטיביים בקניה מרוכזת. בקרוב יעלה לאוויר אתר אינטרנט של 'דיסקידס' שיאפשר בין השאר טעימות ממגוון מוצרי החברה- רשמו לפניכם: www.diskids.co.il

'דיסקידס', 'קניון מלכת שבא'
(מול 'קפה הילל'). שעות פתיחה: ימים א'- ה' 10:00-23:00, יום ו'- 10:00-16:00, מוצאי שבת- 18:00-23:00. טלפון: 057-6661517, יש משלוחים. מייל: diskids.eilat@gmail.com.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש