אסטרולוגיה

מאת: או-מד מדיקל ● 9/11/2010 21:37 ● ערב ערב 2471
צילה שיר-אל, יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה-נומרולוגיה-טארוט zila@012.net.il טל: 9661812-03, 2248626- 052
אסטרולוגיה

טיפ לילידי השבוע
נושאי כספים יהיו הנושאים עליהם תצטרכו להקפיד בשבוע הזה, נראה שאתם משקיעים יותר ביחסים בין אישיים ומזניחים את הפן הכלכלי בחייכם.

עקרב


בשבוע הקרוב תסיים את נסיגתה וונוס שהייתה במזל שלכם בכל התקופה האחרונה, כך שנושא מערכות יחסים יתחיל להיות יותר ברור עבורכם. חכו עוד כשבועיים עד שתתחילו באמת ליהנות מהשפעתה של וונוס במזל שלכם, גם מבחינה אישית וגם מבחינה כלכלית. אתם לקראת התחלות חדשות בתקופה הקרובה, ובזמנים שכאלה, האינטואיציה תהיה הדבר הנכון ביותר עבורכם לקבל ממנו הכוונה.

קשת


הכוכב מרס, המבקר כרגע במזל שלכם, גורם לכם להתעורר לעשייה ולנסות לפתור בעיות שמטרידות אתכם בדרכים שונות. גם מרקורי, כוכב התקשורת, נכנס למזל שלכם וייתן לכם את היכולות להביע את עצמכם ולהגיד בדיוק מה אתם חושבים בדרך שתישמע לכם נכונה כדי להעביר את המסר האישי שלכם. זהו שבוע של עשייה שבו אתם חייבים לתפוס את הרגע ולפעול להשגת מטרות.

גדי


מומלץ לכם למרות הקשיים לא לחכות עם תוכניותיכם יותר מדי, כיוון שלאחר נסיגת הכוכב וונוס, שגרמה לכם לתהות מהו הכיוון הנכון והאם אתם פועלים בצוות עם האנשים הנכונים, תגיע גם נסיגת הכוכב מרקורי במזל שלכם, וגם הוא יעורר אצלכם את חוסר הביטחון לגבי המשך הדרך. על כן, בגלל שתמיד יהיה כוכב כלשהו שישפיע עליכם, מומלץ לכם לפעול בזריזות למימוש תוכניותיכם.

דלי


בשבוע הקרוב, תרגישו שיש לכם צורך לפעול ולהחצין את עצמכם במקום העבודה. חשוב שתפרצו את התדמית שלכם במעגל בו מכירים אתכם מבחינה מקצועית ותוכיחו לאחרים שאתם הרבה יותר טובים ממה שחשבו עליכם. אתם עלולים להיתקל בקשיים שיגיעו מתוך עצמכם בגלל העובדה שתתלבטו הרבה מדי מהי הדרך הנכונה לפעולה מצידכם, כדי שסוף סוף תגרמו לממונים עליכם להתייחס אליכם במלוא הרצינות שלה אתם מצפים.

דגים


השבוע הקרוב ולמעשה בכל החודש יהיה זמן מתאים לעשייה כדי להחצין את עצמכם בכל נושאי הקריירה בהם הייתם רוצים לבלוט. העשייה שלכם אינה בהכרח זורמת, ופעמים רבות אתם מתלבטים מה לעשות כדי לפעול נכון. השתדלו לא לפעול בצורה אימפולסיבית, אלא ביישוב הדעת, כיוון שנראה שאתם עלולים להיקלע למצבים בהם לא תדעו אם אתם פועלים נכון, ואתם עלולים לפעול מהר מדי.

טלה


השבוע הקרוב, יתחיל בדאגה לקידום וטיפוח עצמכם. לאחרונה, יש לכם תחושה שנתקעתם בביטוי האישי שלכם ואינכם יודעים כיצד להמשיך ולפתח את עצמכם. הדרך הנכונה בשלב הזה תהיה לנסות לפתח קשרים עם מקומות הרחוקים ממקום מושבכם הטבעי. בשבוע הקרוב, תסתיים נסיגת הכוכב יופיטר בבית תת המודע שלכם, כך שתרגישו יותר משוחררים ופחות מפוחדים להתחיל לפעול בעוצמה רבה.

שור


אתם נמצאים בחצי שנה שלאחר יום ההולדת שלכם, זהו הזמן המשמעותי ביותר בו חשבונות נפש קטנים הופכים להיות יותר מורכבים, כיוון שלאחרונה לא הייתם בטוחים שאתם עושים את הדבר הנכון. חיי היום יום שלכם דורשים השקעה מעשית ואינטנסיבית יותר, ואתם חייבים לפעול בשיתוף פעולה עם אחרים למרות שהדבר גוזל מכם את החופש לו הורגלתם.

תאומים


נושאי מערכות יחסים מטרידים אתכם כיוון שאתם פועלים לעיתים בצורה מהירה מדי. העובדה שאתם משתעממים מהר לא מוסיפה לכם ליציבות במקומות בהם בדרך כלל כדאי וחשוב לגלות יציבות. פעלו בזהירות כיוון שאתם עלולים להכניס את עצמכם למצבים מהם לא תוכלו להתחמק. המקום בו תהיו חזקים בתקופה הזו הוא היכולת שלכם להשקיע אנרגיה בכל מה שקשור ליישום מטלות.

סרטן


מהשבוע ולמשך כל החודש הקרוב, מומלץ לכם להשקיע מאוד בנושאי עבודה כיוון שהכוכב מרס נכנס לבית העבודה שלכם וייתן לכם אופציות חדשות. בתקופה האחרונה, בגלל נסיגת הכוכבים, הייתה לכם האטה, אך עכשיו, אם תדעו לפעול נכון, תוכלו ליישם תוכניות ומטרות. זה הזמן להשקיע יותר שיווק ויחסי ציבור כדי שאנשים נוספים יכירו אתכם ותוכלו להגיע לתודעה של אנשים רבים נוספים.

אריה


בית המשפחה שלכם מתעורר. כך שהצורך בלחוות משפחתיות עם האנשים הקרובים לכם מתעורר דרך אירועים שונים בחייכם. ההבנה שאין כמו משפחה תומכת ואוהבת מתחילה להיות מושרשת בכם, ואתם מנסים להכיל את התובנות החדשות שלכם. בית היצירה שלכם התעורר לחיים מחדש לאחר תקופה של ירידה רגשית ועכשיו, אתם יכולים סוף סוף לפעול מחדש כדי לפתח את תוכניותיכם.

בתולה


בית המשפחה שלכם מתעורר לחיים בגלל ביקור שני כוכבים משמעותיים. מארס הינו כוכב שגורם לפעולה ועשייה, אך בדרך, כשהוא מופיע אצלכם, הוא יכול גם לעורר פעולה מהירה מדי ולא מחושבת מראש כפי שבדרך כלל אתם רגילים. הצורך שלכם להתעסק עם הסביבה הקרובה אינו תמיד טוב עבורכם, ואתם חייבים ללמוד להרפות גם כדי לשחרר את האחרים וגם כדי להרשות לעצמכם לפעול בכיוונים חדשים.

מאזניים


בתקופה האחרונה, הייתה נסיגת וונוס בתוך בית הכספים שלכם, כך שנושאים אלה היו מאוד טעונים ובעייתיים בגלל נסיבות החיים החדשות שחוויתם. האחריות החדשה אותה אתם נוטלים גורמת לכם להיות יותר קשובים לצרכים של אנשים בסביבה שלכם ולוותר להם, לא רק בגלל שאתם שוחרי הרמוניה טבעית, אלא בעיקר בגלל שאתם גם מבינים שאתם חייבים לפעול בשיתוף פעולה כדי להתקדם.


* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש