אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט

מאת: או-מד מדיקל ● 13/10/2010 18:28 ● ערב ערב 2467
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת zila@012.net.il טל: 9661812-03, 2248626-052
אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט

טיפ לילידי השבוע


ילידי שבוע זה יוכלו לממש תוכניות בצורה טובה, כיוון שכוכב התקשורת נמצא גם הוא בנוסף לשמש במזל שלכם ונותן לכם יכולת וורבלית גבוהה ביותר.

מאזניים


הכוכב האחראי על הכספים נמצא בימים אלה בבית הכספים שלכם, אך במקום לגרום לכם לפעולה בצורה חיובית ושקולה בנושא, נמצא בנסיגה ומקצין דווקא את האירועים החריגים והלא טובים בחייכם. בכל תקופת הנסיגה מומלץ לכם לא לבצע מהלכים חדשים בתחומי הכספים, אלא להמשיך ולהתנהל עם הישנים ורק לבדוק מהם הדברים שעולים עכשיו על מנת שתוכלו לתקנם בהמשך.

עקרב


התקופה די מעניינת עבורכם, כיוון שאתם בזמן בו שני הכוכבים האחראיים על מערכות יחסים נושקים זה לזה ונמצאים אצלכם במזל. בתקופה הקרובה תהיו מעורבים בהרבה מערכות יחסים שייתכן וחלקן יהיו טובות ואפילו מפתיעות, ואולם מומלץ לכם לא לרוץ מהר מדי קדימה במחשבות, כיוון שייתכן שבחלוף הנסיגה, דעתכם תשתנה. אך בכל זאת, בשלב זה מומלץ לכם ליהנות מהנסיבות.

קשת


הכוכבים האחראיים על מערכות יחסים נמצאים אצלכם במקום המקושר עם תת המודע, ולכן אתם מרגישים שכל מערכת יחסים שאתם נמצאים בה עכשיו מעלה אצלכם קשיים מהעבר שקשה לכם להתמודד עמם ולמעשה גם אינכם רוצים להתמודד איתם. אתם פועלים רבות אך לעיתים יש לכם תחושה שאתם נמצאים במבוי סתום ואינכם מגיעים לתוצאות המקוות. מאחר ואתם מתחילים את תסמונת יום ההולדת, מומלץ לכם לחכות.

גדי


מבחינה חברתית, אתם נמצאים בתקופה בה אתם צריכים לשקול מחדש את היחסים הבין אישיים שלכם כדי לא להיות מופתעים מההתרחשויות המהירות בחייכם. אנשים חדשים יכולים להיכנס עכשיו אל תוך חייכם ולהישאר שם לאורך זמן, ולכן אתם צריכים לבדוק היטב את ההתנהלות שלכם מולם, כי דווקא הנושא של יחסי אנוש לוקה במקצת אצלכם, כי אינכם משקיעים בו את המאמצים הראויים.

דלי


נראה שההתנהלות שלכם מול אחרים די מפתיעה בגלל ההתנהגות הלא יציבה לעיתים שלכם. מצד אחד, אתם מנסים לשמח את עצמכם ולפעול בדרכים שונות להשגת המטרות שלכם ומצד שני, ברגע שאתם קצת מאבדים עניין, יש לכם תחושה שמיציתם ואתם קמים והולכים, והדבר מתאים לכל תחום. כיוון שכך, אתם עלולים לפגוע באחרים. קחו בחשבון שהחיים הם גלגל, והתנהגות לא נכונה שלכם תחזור אליכם בהמשך כבומרנג.

דגים


תפיסת העולם שלכם בעקבות האירועים בחייכם הולכת ומשתנה לה מעת לעת בגלל העובדה שאתם מגלים בעצמכם תכונות חדשות שלא ידעתם על קיומם ואתם מעוניינים לחדש את חייכם האישיים ובעיקר הרגשיים. מאחר והדבר אינו פשוט כל כך, הרי שכרגע הדבר הנכון הוא לחכות ולא לנסות לפעול ולהשיג במלוא הכוח את מטרותיכם. חכו קצת עד אשר דברים יתבהרו, ואז תוכלו להחליט מה נכון עבורכם.

טלה


בית הזוגיות שלכם מופעל בצורה מאוד אינטנסיבית, כך שלא בטוח שאתם נהנים כרגע מהזוגיות בה אתם נמצאים, למרות שנראה שקיימים אירועים רבים סביב נושא הזוגיות בחייכם. עליכם לפעול בצורה החלטית יותר ולהפסיק להתנדנד במצבים בהם אתם לא בטוחים בהתנהלות שלכם. הכספים שאתם מחכים להם ועדיין לא מגיעים גם הם מורידים את היכולת שלכם להיות בזוגיות טובה.

שור


בעקבות האירועים האחרונים, יש התרחשויות רבות בחייכם ולכן, חשוב מאוד שתתגמשו עם האחרים בכל מה שאתם יכולים, כיוון שלעיתים יש לכם יכולת להיות עקשניים או אף להתרגז בנושאים שאינם מהותיים במיוחד, אך אתם רוצים להישאר צודקים. השקיעו את מירב זמנכם ומרצכם בעבודה, כי זהו המקום הפגיע אצלכם כרגע, ושם אתם צריכים להשקיע את מחשבותיכם כיצד לעזור לעצמכם.

תאומים


את היחסים הבין אישיים שלכם להם אתם מייחלים פעמים רבות תוכלו למצוא בשלב זה לא במקומות רחוקים, אלא דרך מקום העבודה שלכם. השקיעו שם את מירב מרצכם, כי נראה שהעבודה דורשת מכם מאמץ קשה שאין ברצונכם לעשות אלא אם אתם חייבים. למרות שיש לכם נטייה לרצות לבלות כמה שיותר, הרי שנראה שאתם מקשים על עצמכם בחוסר המנוחה הנובע מחוסר יכולת לממש צורך זה בשלמותו.

סרטן


נראה שהאנשים בסביבת המגורים הטבעית שלכם גוזלים לכם את מירב האנרגיה ואין לכם את הזמן לעצמכם כפי שבאמת הייתם רוצים. אתם פועלים לפי מחויבות ולא לפי הרצון האמיתי שלכם. עובדה זו מקשה עליכם יותר כיוון שאינכם יכולים אף לדבר בנושא זה מבלי לחשוב שאתם פוגעים זה בזה. למרות שלכאורה על פניו הכל בסדר אצלכם, נראה שכל הנושא של מערכות יחסים דורש בדק בית שני.

אריה


לאור האירועים האחרונים, אתם צריכים לבדוק את ההתייחסות שלכם לסביבה הקרובה ולא להרשות לעצמכם להיגרר אחרי דעות ישנות. החיים שלכם דורשים ארגון והתנהלות מחודשת, ולכן אתם לא יכולים להגיד שאתם פועלים כשורה מבלי לבדוק זאת גם ביחס לסובב אתכם. המשפחה שלכם זקוקה לכם הרבה יותר מכפי שאתם מודעים לכך, ולכן השקיעו בהם קצת יותר זמן איכות.

בתולה


בית הכספים שלכם עמוס בכוכבים, כך שנראה שאתם פועלים באינטנסיביות במישורים אלה. זה כמובן הזמן הנכון עבורכם לבצע התנהלות חדשה כיוון שנראה שעד היום הייתם חסרים את האפשרויות הנכונות להצליח בתוכניותיכם. אתם חייבם לדבר ולהפעיל גם את האחרים הסמוכים אליכם שיעזרו לכם ויחדדו את מחשבותיכם שלעיתים הולכות לאיבוד בשפע האירועים האחרונים.


* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש