קידסנילנד-צהרון מלא הפתעות

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 13/10/2010 16:20 ● ערב ערב 2467
ברוכים הבאים ל'קידסנילנד', הממלכה הגדולה של הילדים, המקום שתמיד כיף לבוא אליו בסוף יום הלימודים או הגן. ולא סתם השם נשמע לכם דומה – לדיסנילנד, כי בצהרון המקסים של סמדר, ההפתעות, המשחקים והשמחה, הם כמו בפארק שעשועים מהנה.

כולם אוהבים את סמדר אלקיים, בעלת צהרון 'קידסנילנד', אשר באמתחתה תואר ראשון בחינוך וניהול, כי היא פשוט מקסימה, קוּלית, אחראית, מצחיקה, נכנסת לראש של הילדים מהר וזורמת איתם, ותאמינו לי, מבט חטוף בסרטי הווידאו שצילמה בצהרון, מראה כמה הילדים מאושרים, כמה פעילות ברוכה יש במקום, וששמח. כל הזמן שמח.

תמונת כתבה


צהרון 'קידסנילנד' קיים בשחמון מזה שמונה שנים וגידל ילדים רבים, ולאחריהם האחים של אותם ילדים וכן הלאה. "חיי סובבים סביב ילדים. לטפל בילדים מבחינתי זו רוטינת חיים מבורכת, זו שמחה. הילדים באים לכאן בשמחה רבה וקשה להם לעזוב את המקום", אומרת סמדר, שנמצאת בתחום כבר שנים רבות, כשבעצם היא בין החלוצות בנושא הצהרונים באילת (ניהלה בעבר בהצלחה רבה את צהרון מתנ"ס 'קולייר').
צהרון 'קידסנילנד' מיועד לילדים בגילאי 3-7 מאיזור השחמון. הקבוצה מונה עד 13 ילדים, "כי לדעתי צהרון צריך להיות קטן עם אווירה משפחתית".

תמונת כתבה


בתום הגן/יום הלימודים, מגיעים הילדים אל הצהרון בהסעה אותה עושה סמדר (לגנים ובתי הספר המרוחקים). הילדים נחים, שותים, נרגעים, שוטפים ידיים והופ – לארוחת הצהריים הטרייה, המזינה והטעימה שמכינה סמדר יום יום ממוצרים טריים וכמובן איך אפשר בלי קינוחים.
בצהרון נהנים הילדים ממשחקים שונים, תיאטרון, חישוקים, בלונים, עבודות בצבעי גואש ופלסטלינה, סוגי לגו שונים, משחקים ממותגים – ספיידרמן, טרזן, באולינג, משחקים של פעם כמו חבל, קליעה למטרה, יצירה, סיפור, משחקי חברה ברמה אישית וקבוצתית. לבנות יש חוג בלט אחת לשבוע, והבנים – נהנים מכדורגל, בחגים עורכים פעילויות נושא, כך למשל בסוכות חגגו הילדים בסוכה שבצהרון.
אם לא ראיתם את החצר של צהרון 'קידסנילנד' – לא ראיתם חצר ענקית מימיכם... ובנוסף למרחבים העצומים, יש ים של פעילויות – תחפושות עדכניות לבנים ובנות, אופניים, בימבות ממונעים – טרקטורון, ג'יפ, דשא רחב ידיים, ארגז חול, בריכה מפנקת בימי הקיץ ועוד.
יש לציין שילדי ביה"ס זוכים לעזרה בשיעורי הבית, כמו בשיעור פרטי, אחד על אחד.

כאשר אין גן או בית ספר – הפעילות ב'קידסנילנד' מתחילה בבוקר ונמשכת עד 16:00 או 17:00. כמו כן, בחודשי הקיץ, יולי-אוגוסט מתקיימת במקום קייטנה.
והמחירים – נוחים ביותר: הצהרון ממוקם מטרים ספורים מגן 'ורד' ו'שושן' – המחיר 650 ₪. עבור גנים מרוחקים יותר ובתי ספר – כולל הסעה – 800 ₪. ניתן להישאר גם עד 17:00 בתוספת תשלום מינימלית.

ליצירת קשר - סמדר 052-6198502

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש