צהריים בחדוה

מאת: רותם ג'קסון ● 13/10/2010 16:03 ● ערב ערב 2467
אם ילדכם זקוק לצהרון ואתם מחפשים אווירה חמה, משפחתית ועוטפת, הגעתם למקום הנכון!. בצהרון של חדוה לא רק שלא מתפשרים על פחות, אלא גם זוכים לטיפול מסור ובטוח בידיה של אחות מוסמכת ומקבלים בחזרה הביתה ילדים נינוחים ורעננים שאפילו יוכלו ללמד אתכם דבר או שניים ברפואה.

חדוה ביטון (53) היא הדמות האולטימטיבית שתרצו להעניק לילדכם בתור בונוס לשעות הצהריים! היא גם רוצה להכיר את ילדכם ברמה האישית ולהיות מסוגלת לתת להם יחס פרטני ואוהב במסגרת הקטנה והמשפחתית של הצהרון. בנוסף לאהבתה לילדים היא גם אחות מוסמכת במקצועה, כך שאם אתם מההורים הדאגנים- אצלה אתם יכולים להיות הכי רגועים בעולם. בנוסף היא זו שמרכזת ומעבירה את החוג היוקרתי במתנ"ס 'קולייר' 'רופאי העתיד' כך שילדי הצהרון שלה זוכים ליהנות מהידע הרב הזה ויוצאים בכל יום עם כמה תובנות על גוף האדם. היא גם מעבירה קורסים וסדנאות ברפואה ובבריאות כך שאתם יכולים להיות בטוחים לחלוטין שהילדים מקבלים אצלה את כל אבות המזון והוויטמינים שהם צריכים כדי לגדול כמו שצריך. ואם לא די באלו, תרשמו לפניכם נתון נוסף - היא מרוקאית מה שאומר שהאוכל שהיא מבשלת הוא מן הסתם, טעים וביתי מאוד. ואם זה לא מספיק אז היא גם מדריכה, ב'קרן קרב', המעבירה פעילויות של בעלי חיים ותנועה בגנים ובבתי ספר יסודיים. כך שפעם בשבוע החיות ממשיכות איתה מהגן הביתה לצהרון ופעם עד פעמיים בשבוע היא מעבירה בצהרון גם חוגי תנועה.
בקיצור, הצהרון של חדוה, אותו היא מקפידה למלא עד עשרה ילדים לכל היותר, הוא התשובה המנצחת לכל מה שאתם רוצים לתת לילדכם בצהריים כשאתם עסוקים מידי בעבודה.

תמונת כתבה


חום והעשרה


אחרי עשרים וחמש שנה בתור אחות בבית החולים "רמב"ם" בחיפה, החליטה חדוה לעשות שינוי ולהדרים לאילת הרחוקה. במשך שש השנים בהן היא גרה פה היא הספיקה לפלוש למאות לבבות של ילדים בכל הגילאים.
אחרי האיסוף מהגנים ומבתי הספר היא מביאה אותם לביתה כשריחות התבשילים שבסירים מושכים אליהם את הילדים מיד לשולחן. כמו בכל מסגרת משפחתית כל ילד זוכה ליחס אישי ועזרה צמודה בהכנת שיעורי הבית, תוך התחשבות ברצון ההורים בכל הקשור לנושא השיעורים, האוכל, השינה וכו'. המסגרת המצומצמת בצהרון מעניקה לילדים את הפריבילגיה ליהנות מהעשרה בתחומים רבים החל מזמן פרטי בליטוף חיות, למידה עליהם וכלה בפעילויות מדע ובניסויים מרתקים.

תמונת כתבה


"חשוב לי מאוד לתת לכל ילד יחס אישי, לכן אני לומדת להכיר את הילדים לעומק", מסבירה חדוה, "בצהרונים המוניים לא מגיעים לרמה כזו של פתיחות ואינטימיות בין ילדי הצהרון עצמם לבין מנהלי הצהרון. זו הסיבה שהגבלתי את הכמות לעשרה ילדים בלבד. כל חיי היה לי חיכוך עם ילדים למרות שאין לי ילדים משלי. חשוב לי להקפיד שהצהרון לא יהיה כמו עוד סתם בייביסיטר המעביר את הזמן עד שההורים מגיעים, אלא כמקום בו הם ירגישו טוב, יאכלו טוב וגם ישכילו. כמובן שיש גם פעילויות יצירה, חצר מלאה משחקים, בריכה קטנה לימים החמים וזמן של התרגעות".

תמונת כתבה


סבי, אמא ללוקאס בן ה-5 אשר מגיע כבר שנתיים לצהרון של חדוה מספרת שחדוה היא כמו האמא השנייה של לוקאס. "לוקאס מאוד אוהב להיות שם וכשהוא אצלה אני יודעת שהיא דואגת לו לכל. לחדוה יש לב זהב ואני ממליצה עלה בחום לכל מי שמעוניין בצהרון".
גם יוני ואדוה, הוריה של מאי בת ה-8, מתארים את חדוה כאישה אוהבת, תומכת ואחראית. "היא כל כך אכפתית עד כי היא יצרה קשר עם המורה של מאי בנוגע לשיעורי בית. חדוה הפכה עבורנו לחברה קרובה של המשפחה ואנחנו מאוד אוהבים אותה ומעריכים אותה על העזרה והאהבה לילדים".

הצהרון של חדוה, "צהריים בחדוה", פועל במשך כל השנה כולל שביתות, חופשות וחגים במחיר שווה לכל כיס תוך שהיא מעניקה הנחות משמעותיות לאחים ומתחשבת במצבים בהם יש במשפחה קושי כלכלי. בכל קיץ היא מקיימת קייטנה עשירה ומגוונת ובכל חופשה הילדים מגיעים מהבוקר והצהרון מקבל אופי של קייטנה. (תדמית)

'צהריים בחדוה'
מיקום: שכונת הדקל, רחוב גשרון 404/2.
טלפון ליצירת קשר: 054-5338633.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש