רוז עוגות מעוצבות

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 28/9/2010 12:49 ● ערב ערב 2465
אין, אין, אין חגיגה, בלי, בלי, בלי עוגה!. אז איפה איפה איפה העוגה?. העוגה שלכם – האמנות של רוז! חוגגים יומולדת? בר/בת מצווה? נולד לכם תינוק/ת, נכד/ה, אחיין/ית? מתחתנים או מתכננים מסיבת רווקות פרועה? – רוצים להפתיע עם מתנה טעימה ומקורית? אצל רוז – ניתן להפוך כל חלום או פנטזיה לעוגה!!!. וגם: הפעלות לימי הולדת, גנים וסדנאות אישיות ועוד ועוד

ישנן בנות ששיחקו בפינת המטבח בילדותן והתאהבו ללא עוררין בתחביב. רוז זילכה היתה אחת מהן. עם כשרון לא מתווכחים, וכבר בתיכון, מכרה רוז את העוגה הראשונה שלה, עשויה מבצק סוכר, שהוזמנה במיוחד לחגיגה של צייר וקושטה במכחולים וטיובות של צבע, בדיוק מופתי ואכילה לחלוטין.
רוז נזכרת, איך עוד מילדות, אהבה לחקור קינוחים ואיך הייתה אופה עם אמה במטבח הביתי. עוד בתיכון, השתלמה בסדנת יצירה בבצק סוכר, ובזמן שירותה הצבאי, רכשה תעודה בקונדיטוריה מכיתת אמן לקונדיטוריה 'אסטלה' בגבעת שמואל. כל השאר, הוא שילוב של יצירתיות, אהבה למטבח והרבה הרבה אפייה. אם כן, רוז מעצבת עוגות כבר שש שנים ובעלת תעודת קונדיטוריה.
רוז הגיעה לאילת לפני שנה והביאה עמה ניחוח חדש של עוגות מיוחדות מבצק סוכר, קינוחים אישים, עוגות ועוגיות לאירועים או לערב שישי, והכל נאפה סמוך לאירוע שלכם, יוצא חם וטרי ישר מהתנור הביתי.
ואם בעוגות עסקינן, אז כדאי שתדעו, שרוז מכינה את כל סוגי העוגות במגוון טעמים: שוקולד, וניל לבן, תפוזים,שמרים ועוד.. היא משתמשת בחומרים המשובחים ביותר כדי שאתם תקבלו את עוגת החלומות טעימה להפליא.

תמונת כתבה


עוגות יומולדת ואירועים


עוד שנה חלפה ושוב הגיעה הפקת הענק - יומולדת לגוזל הקטן שכבר גדל. הקטן רוצה יומולדת בסגנון ספיידרמן \הישרדות \בן טן, והגברת הקטנה לא מוותרת על בראץ \נסיכות ואיך אפשר בלי דורה והלו קיטי?
עוגת יום הולדת היא ללא ספק מרכז החגיגה - ועוגת השוקולד עם הסוכריות הצבעוניות כבר מזמן הוחלפה בעוגה שוקולד מופלאה ממולאת בקרם שוקולד מצופה בבצק סוכר, ואיך אפשר בלי בחירת הדמות האהובה של ילדכם למעלה...
על העוגה תפסל לכם רוז כל שתרצו: החל ממטוסים, פיות, חופי- ים, פרחים, ועד דמויות טלוויזיה (בובת ספיידרמן עומדת על העוגה, בראץ יושבת במרכז העוגה. דורה, סופרמן, מיקי מאוס ופו הדוב, גם הם יצטרפו למסיבה...) ועוד, וכל אלו מבצק סוכר אכיל, בדיוק מפתיע וירידה לפרטים, בגודל אמיתי, שיהפכו את יום ההולדת לחגיגה המושלמת. בא לכם יומולדת לפי נושא לכיתה או חגיגה עם המשפחה לבת או לבר המצווה, לגיוס, או לחתונה או סתם לפנק חבר או חברה? אצל רוז תקבלו - עוגות מיוחדות מבצק סוכר בשלל צבעים וצורות לאירוע מושלם. רק תאמרו לה מה חלומכם הפרוע ביותר, והיא תגשים לכם אותו באהבה. בנוסף ישנן עוגות מודפסות שגם הן מצופות בבצק סוכר.

כמה זמן לוקח לפסל עוגה מבצק סוכר?


רוז מסבירה: "תחום הפיסול בבצק סוכר מצריך השקעה של שעות עבודה רבות. זמן ההכנה של עוגה בסיסית הוא כחמש שעות מינימום, ויכול להמשך עד 48 שעות, בעוגת קומות מסובכת, או עוגת חתונה מורכבת". אכן השקעה. תהליך הכנת העוגה: בתחילה אופים את העוגה הפנימית, שחייבת להיות יציבה וגבוהה (10 ס"מ) בטעם המבוקש, אותה עוטפים בגנאש שוקולד ועליו בצק הסוכר הצבעוני, ולבסוף הפיסול או הציור שבחרתם.
מבחר הצבעים ברשותה של רוז גדול במיוחד. הבית של הזוג הצעיר מלא שפורפרות בגוונים שונים המורכבים מצבעי מאכל. "בבית אנחנו אוכלים רק עוגות", היא מחייכת, וגם החברות והאורחים, נהנים מפינוקים מתוקים, כשהם בסביבה.

פעילות לימי הולדת


מחפשים פעילות מיוחדת ליום ההולדת ?אצל רוז ניתן למצוא פעילויות שונות מבצק סוכר לימי הולדת. הילדים יקבלו עוגה אישית וילמדו כיצד לצפות אותה בבצק סוכר וילמדו לפסל דמות (פיה, כבשה ועוד) לפני בחירת ילד היומולדת. פעילות נוספת היא קישוט עוגיות חמאה ברויאל אייסינג: הילדים יקבלו מספר עוגיות בצורות שונות ויקשטו אותן.

קינוחים אישים


קינוחים בכוסות אישיות הם ללא ספק הקינוח האידיאלי באירוע שלכם, בחג או סתם אם בא לכם לפנק בשישי בערב. אצל רוז ניתן למצוא מגוון רחב של קינוחים אישים ועוגיות שנאפות כאמור סמוך למועד ההזמנה. ניתן למצוא בסדנא הביתית של רוז: מוס שוקולד, טריקולד, מלבי, פבלובה, פאי לימון\פירות עוגות גבינה ועוד. עוגות בחושות: שיש, דבש, מייפל, נס קפה, שוקולד,שמרים ועוד .עוגיות: אלפחורס, מושלגות, שוקוצ'יפס, כדורי שוקולד, חמאה במילויים שונים ועוד.

ניתן להתרשם מהעוגות המופלאות באתר WWW.ROZCAKE.CO.IL
טלפון: 0525636325.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש