שירותי בריאות כללית-קרובים אליך מתמיד

מאת: או-מד מדיקל ● 16/9/2010 10:05 ● ערב ערב 2463
מאת: מיכל לב מה אנחנו מבקשים, רק בריאות. למשפחה, לילדים ולהורים. כדי לשמור על בריאות המשפחה דרושה בחירה נכונה של קופת חולים. אז מי מבין הקופות היא הקשובה ביותר לצרכים הבריאותיים של המשפחה? היכן ניתן למצוא את השירותים החדשים והמתקדמים ביותר?. קופת חולים 'כללית' היא הקופה המועדפת על מרבית התושבים, ועם עובדות לא מתווכחים

העובדות באילת מצביעות כי קופת חולים 'כללית' היא המועדפת על מרבית מתושבי העיר ולא בכדי. העמדת המשפחה במרכז בולטת בכל פעולה של ה'כללית' באילת, החל מ'מרכז בריאות שחמון' החדש והמודרני שהצטרף למרפאות הותיקות: מרפאה מחוזית ומרפאה ד', ולמרפאת האגס החדשה שבשכונת השחמון, דרך המרכז לבריאות האישה, המרכז לבריאות הילד, מרפאות מקצועיות והמרכז לרפואה יועצת.
'כללית הכי טובה למשפחה' אינה סיסמה בלבד. ב'כללית' מאמינים כי החוליה המשמעותית ביותר בקשר עם הלקוח הוא רופא המשפחה. הרופא מתייחס למשפחה מתוך ראיה משפחתית כוללת, הכרות אישית ממושכת ואכפתיות.
מרבית השירותים וההטבות הניתנים ללקוחות הקופה, נבנו מתוך התמקדות בבריאות המשפחה ובראיה של כל מעגל החיים. כך למשל, נשים הרות ב'כללית' נהנות משירותים בלעדיים בתקופת ההיריון והלידה כגון: שרותי הריון בלווי אישי, סדנאות, מוקד הריון ולידה הפועל 24 שעות ביממה ב*2700 ערוץ הריון ולידה וכמו כן מתן כלים ייחודיים למעקב הריון באינטרנט. גם ברפואת ילדים לקוחות ה'כללית' נהנים משירותים בלעדיים, כמו במרכז לבריאות הילד שבשכונת השחמון, בו מרוכזים רוב השירותים הניתנים לילד עד גיל 18, ושרות "רופאי און ליין" בניהול מומחי בית החולים 'שניידר' הפעיל כל הלילה.

כשמדובר בילדים אין פשרות
המרכז לבריאות הילד שבשכונת השחמון מאגד תחתיו את הריכוז הגדול והמקצועי ביותר של רופאי ילדים ונוער. כמו כן עומד לשירות לקוחות ה'כללית' מרכז גדול להתפתחות הילד המוביל בתחומו. במרכז נמצאים כל המומחים לאבחון וטיפול בהתפתחות ילדיכם.

מרפאת האגס החדשה שבשכונת השחמון
מרפאת האגס שבשכונת השחמון, היא מרכז מומחים לבריאות המשפחה המתפקדת בשעות פעילות מיוחדות ונוחות, ממש ליד הבית. במרכז רופאי משפחה מומחים העובדים בשעות המתאימות לכם, מרפאת נשים עצמאית ומרפאות 'כללית מושלם', מיטב המומחים לא.א.ג., מרפאת עיניים, מרפאה אורולוגית, ומרפאה לכירורגית כלי דם.

מרפאות מקצועיות חדשות
שורת המרפאות החדשות שמציעה ה'כללית' לתושבי אילת כוללת בין השאר מרפאה לייעוץ גנטי לנשים בהריון, ילדים ומבוגרים עם ממצאים חריגים או עם תסמונות גנטיות. מרפאה גריאטרית לשירות האוכלוסייה המבוגרת בעיר, מרפאה הפועלת על ידי טובי המומחים בארץ ומספקת שרותי רפואה המותאמים לצרכים הספציפיים של אוכלוסיה זו. בנוסף נפתחה מרפאה ריאומטולוגית ואולטרא סאונד מפרקים. מרפאה מקצועית נוספת היא מרפאה עצמאית לרפואת ילדים של דר' טניה ברנשטיין, רופאת ילדים מומחית, המרפאה ממוקמת במרכז העיר בסמטת צין 828.

שירותים חדשים לרווחת המטופלים
שורת השירותים החדשים הניתנים למטופלי ה'כללית' באילת ארוכה ומגוונת. בין השאר ישנה מעבדת שינה הפועלת בבית המטופל בתנאים נוחים וטבעיים, המדובר בבדיקות שינה המבוצעות על ידי מכשיר יעודי, למטופלים הסובלים מנחירות והפרעות שינה.

מערכת לניהול תורים למרפאות מקצועיות ולמרפאות משפחה
מערכת משוכללת כזו הותקנה לאחרונה במרפאה המחוזית בעיר, המערכת מאפשרת ארגון יעיל של תורים למטופלים המגיעים למרפאות ה'כללית' באילת.

שירות אל תור
בבית המרקחת שבמרפאה המחוזית - ניתן לקבל תרופות ללא המתנה בתור.

מרכז זימון תורים
פועל בימים א'-ה' בין השעות 07:30 עד 18:30 בטלפון אחד וללא המתנה ניתן להזמין תור לרפואת ילדים, משפחה ולרפואה מקצועית.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש