'רוטמן' בגובה העיניים

מאת: סוזי שרם כהן ● ● ערב ערב 2462
אופטיקה 'רוטמן', העסק המשפחתי המוביל, בניצוחו של עמנואל רוטמן, ולצידו בנו הממשיך יועד ואשתו חתונה, נותנים את המענה ההולם ביותר לעיניים. משקפי שמש של מגוון מעצבים, משקפי ראייה ממותגים, עדשות מגע לשיפור הראייה או בכדי להוסיף צבע לעיניים ושאר אביזרים נלווים. שנים של ניסיון עושים את ההבדל. העסק המשפחתי בעל המוניטין ממשיך לשמור על אמינות ואיכות ונותן לנו מחירים ללא תחרות

בחירה באופטומטריסט אינה בחירה של מה בכך. בריאותנו חשובה לנו וכך גם מאור עינינו, ולכן אנו רוצים להיות בטוחים שהגענו לאופטומטריסט שיתאים את העדשות הטובות ביותר עבורנו. כבר בפסיעה למכון האופטיקה של רוטמן, אפשר לחוש שההחלטה נכונה. אין מדובר בעוד חנות למשקפיים, אלא בקליניקה של ממש, המספקת מבחר רב של פתרונות לבעיות ראייה, בדיקות מדויקות והתאמה מלאה.
עמנואל רוטמן מוביל כבר למעלה מ-35 שנה את מכון האופטיקה. הניסיון, איכות הטיפול, והשירות האדיב, הפכו את העסק המשפחתי, במהלך השנים, למוסד בעל מוניטין ללא עוררין. כל לקוחותיו של רוטמן רואים בו את הגורו של המשקפיים. הבדיקות שלו הם שם דבר, מוצא פיו הוא עבורם המילה האחרונה בתחום הראייה, בנאמנותם רבת השנים ניתן לראות את ההוכחה הניצחת לכך. לעמנואל הצטרף לפני שנים בנו יועד, אופטומטריסט מזה עשור, המחקה את דרכו של אביו בנועם הליכותיו, בסבלנותו וממנו הוא לומד את רזי המקצוע. לצידם אשתו של יועד, חתונה, המאירה בשלוותה את המקום והופכת את חווית הקנייה לנעימה ומושכלת.
לצד הוותק והשירות האדיב מושם דגש על האיכות. לאורך כל השנים ניתן למצוא את מיטב הטכנולוגיה בתחום האופטיקה במכון. הם היו הראשונים להביא לאילת את המכונות הממוחשבות וממשיכים מאז כל העת להתעדכן ולהביא את מיטב הציוד והטכנולוגיה בתחום. כך גם לגבי חומרי הגלם של כל המוצרים, אין פשרות, הכל בהתאמה אישית, ממשקפי הראייה, משקפי השמש ועד לעדשות המגע.

משקפי שמש


משקפי שמש הם ללא ספק תכשיט אופנתי אבל לא רק. משקפי שמש הם גם עניין בריאותי שכן הם מסננים את קרני ה-UV המזיקים לעין וידועים כגורם עיקרי בגרימת ירוד (קטרקט) בגיל צעיר.
אספקט חשוב נוסף אשר נוטים להתעלם ממנו ברכישת משקפי שמש הינו נושא הסינוור. באופטיקה 'רוטמן' ניתן למצוא את המילה האחרונה במשקפי שמש איכותיים, עם עדשות זכוכית, פולרויד, עדשות שמש אשר מתכהות לפי עוצמות שמש שונות ובהנחות גדולות. כך לדוגמא משקפי Ray-Ban אופנתיות תמצאו כאן ב-490 ₪ בלבד, 'אוקלי' ב-349 ש"ח ומבצעי 1+1.

קל להתרגל - מולטיפוקל


עדשות המולטיפוקל מיועדות לאלה הזקוקים למשקפיים למרחק וגם לקריאה וגם לכאלה שלא רוצים להוריד ולהרכיב את משקפי הקריאה שוב ושוב. העדשה המתקדמת כוללת שלושה חלקים עיקריים: למרחק בחלקה העליון, לקריאה באזור התחתון ובאמצע למרחק ביניים. משקפיים אלה יקרות יותר בדרך כלל ובנוסף ישנה שמועה שקשה להתרגל אליהן, אך מסתבר כי אם ההתאמה מדוייקת לעיניים אין זו בעייה. באופטיקה רוטמן החליטו להרים את הכפפה ולצאת בהצעה חסרת תקדים ומלאת ביטחון לפיה מי שעושה את עדשות המולטיפוקל יוכלו לנסות להתרגל אליהם עד שלושה חודשים, אם במהלך תקופה זו לא הצלחתם להתרגל תוכלו לקבל את כספכם (לא זיכוי, אלא ממש את כספכם) בחזרה על העדשות. ההבטחה להחזר כספי מורידה את החשש מלנסות את הפתרון המשולב וזוכה להצלחה רבה. והמחיר? החל מ-900 ש"ח לזוג עדשות ושלל מבצעים כמו 1+1 ועוד...

עדשות מגע


למרות החן והסטייל במשקפיים, יש המעדיפים את עדשות המגע. באופטיקה 'רוטמן' תמצאו עולם שלם של עדשות מגע מסוגים שונים. עדשות צבעוניות ליופי או משולבות בעדשת ראייה אלו מגיעות במבחר רחב של צבעים, אפור, כחול, ירוק, חום, סגול, ואפילו חתוליות. מחירן של עדשות צבעוניות רגילות עומד על 120 ₪ והן מתאימות לשלושה חודשי שימוש.
עדשות מגע לשם ראייה מותאמות אישית לכל אחד, על פי המספרים, הצילינר והקימור של העין. עדשות שאינן מתאימות יגרמו לתחושה לא נוחה, יכולות לגרום לצריבה ולעיתים גם לדלקות עיניים. למרכיבי עדשות מגע חדשים, באופטיקה 'רוטמן' ממליצים תחילה על זוג ניסיון ורק לאחר בדיקת התאמה יזמינו עבורכם את העדשות המבוקשות. למרות ההתאמה האישית והמקצועית, המחירים עומדים בתחרות ומנצחים. עדשות מגע חודשיות לשנה עולות כאן 450 ₪, עדשות יומיות 80 ₪ לקופסא. ישנן גם עדשות שניתן לישון איתם, אלו הן עדשות מיוחדות, איכותיות ביותר, מחומרי הגלם הטובים ביותר, בעלי עבירות חמצן גבוהה במיוחד. ובזכות זה הן מספקות לעיניים את כל החמצן לה העין זקוקה גם בשינה.
לאופטיקה 'רוטמן' כל הפתרונות לבעיות הראייה השונות.
כי על איכות, ניסיון ושירות לא מתפשרים ולאופטיקה 'רוטמן' יש את כל הקבלות לכך.

אופטיקה 'רוטמן'
מרכז עירוני(צמוד לבנק 'אוצר החייל').
שעות פעילות: ימים א'-ה' 09:00-14:00 ,17:00-19:00
יום ו' 09:00-14:00 טלפון: 08-6334114


תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש