אשרם - מלבישים לך את הבית

מאת: מירב לוי דיאמנט ● ● ערב ערב 2462
אין כמו טכסטיל כדי לחדש את הבית לקראת השנה החדשה. לעיתים די בנגיעה קטנה של מפה, כרית או וילון חדש, כדי לשנות את העיצוב ואת האווירה. אמרתם טכסטיל לבית, אמרתם - 'אשרם', עולם של בדים, צבעים ועיצובים שלא ישאיר אתכם אדישים. סיפור של הצלחה מקומית שכבש את הארץ כולה

לכתוב כתבת תדמית על 'אשרם' עבורי זה כמעט כמו לכתוב על הבית. כמי שמבקרת בחנות אחת לשבוע לפחות, אין משהו שם שמצליח לחמוק מעיני. בכל פעם מחדש אני נפעמת לגלות את העיצובים, הצבעים ואת הטאצ' המיוחד והכל כך יפה שכל פריט מהחנות הזו מוסיף אצלי בבית.
עם הכנסך לעולם עיצוב האופנה לבית של 'אשרם', ילוו אותך צבעם החם של הוילונות, המפות והשטיחים. מרקמי הבד הנעימים, עיטורי הזהב והכסף, נצנוצי הפייטים והחרוזים, היד ממהרת ללטף ולחוש את בדי הסאטן, הוויסקוזה, בדי הכותנה והפשטן הארוגים והמקושטים, הראש כבר מתחיל לדמיין את הבית מעוצב מחדש. לצד המבחר העשיר של הטכסטיל תמצאו כאן על המדפים מגוון אביזרי עיצוב לבית, שישנו לכם את האווירה ואת המראה במגע אחד קטן. אם לא די במגוון ובעושר, הרי שבחצי השנה האחרונה מפרגנים בעלי הבית ללקוחות בשלל מבצעים אטרקטיביים. בסכום כמעט סימלי של 9.90 ₪, תוכלו למצוא מגוון פריטים בהחלט משתלמים. מה שאומר שכדאי מאוד לעקוב אחרי הפרסומים...

כובשים ברוך


לפני תשע שנים, החלה אתי למכור טקסטיל לבית בביתה. כבר בחודשים הראשונים הבין שרון, בעלה, את פוטנציאל השיווק הטמון באתי ואת האופק הכלכלי של העסק והחל לייבא טקסטיל מהודו. במקביל למכירה בבית, פתחו השניים דוכן בשוק שהצליח לחוש את השוק האילתי המקומי ולגעת בטעמו, העסק הקטן הפך הצלחה מיידית והביקוש הלך וגדל. האופי השאנטי הראשוני שאפיין את העסק בתחילת דרכו נעלם, טעם הלקוחות הפך מעודן, ייחודי ומורכב, אתי ושרון מיהרו לתת מענה עכשווי, מעוצב, חדשני, בעל גוון אותנטי ועבודות יד מרהיבות. לא עבר זמן רב וההצלחה פרצה צפונה, כיום אשרם הוא עסק סיטונאי המשווק את מוצריו בכל חלקי הארץ ללמעלה מ-500 חנויות ואף מספק ממיטב הסחורה לרשתות מובילות בתחום.

לחוש גם בתמונות


גם על מי שלא יכול להגיע בכל הזדמנות ל'אשרם' ולצאת למסע בין המדפים המלאים כל טוב, חשבו בעלי הבית אתי ושרון. אמנם את האווירה המיוחדת שבחנות ואת המגע הנעים עם הבדים הם לא מצליחים להעביר אליכם עד הבית, אבל את כל העיצובים העדכניים, הצבעים והחידושים, תוכלו לקבל עד הבית מעל גבי קטלוג מהודר ואופנתי. בכל מחצית השנה יוצא קטלוג שכזה, המכיל את כל עיצובי 'המילה האחרונה' של 'אשרם' בתחום. ומה יכול להיות טוב יותר מאשר להזדקק לפריט טכסטיל זה או אחר, לפתוח את הקטלוג, לחפש, למצוא ולמהר לרכוש... חוצמזה, פעמיים בשנה מוצגים עיצובי 'אשרם' הבלעדיים והמקוריים בתערוכות בארץ.

אז איך נשארים כל הזמן מעודכנים בתחום?


"עולם עיצוב הטקסטיל הוא עולם דינמי הנמצא בתהליכי התפתחות מתמדת. אנחנו נוסעים מספר פעמים בשנה לתערוכות בחו"ל, לומדים את הטרנדים החדשים, החידושים בעולם עיצוב הבית, החומרים המשתנים, הסגנונות, המרקמים, ואנחנו מתאימים את הידע הנרכש לטעם הלקוחות בבית" מספרת אתי.
שרון ואתי נוסעים להודו וסין שם הם מייצרים את רוב הטקסטיל במומחיות ומיומנות. אתי מממשת את יכולותיה בתחום העיצוב, מעצבת את הפריטים השונים. כאמן, היא יוצרת את השילובים השונים, משלבת בין החום להדפסי הזהב, מוסיפה את חבלי הקריסטל המהודרים ויוצרת וילון מדהים שהופך את חלל הבית לעולם חדש ורבגוני. את הכריות היא מעצבת בהדפסים שונים, רקמות מיוחדות, וחורזת באבנים המוסיפים טעם וחן. המפות ההדורות והמזמינות, מבדים דוחי כתם, במגוון צורות גיאומטריות שונות, הכל פרי יצירתה של אתי.

ביחד


על האימפריה המרשימה מנצחים אתי ושרון יחד. הם נשואים 12 שנה וחובקים יחדיו שלושה ילדים בהם ילד בן שנה וכמה חודשים. הם חולקים יחד משרד משותף, שולחן מול שולחן ומבלים את כל זמנם יחד.
איך מנהלים את העסק ביחד? אני שואלת נפעמת ואתי משיבה: "הכל אנו עושים במשותף, אני אחראית על השיווק והעיצוב ושרון אחראי על הניהול השוטף, העובדים והכספים. הנסיעות לתערוכות, ולחו"ל מוסיפות מאוד לחיזוק הקשר ומוציאות אותנו מהשגרה".

הכל אפשרי

"היתרון בכל הרעיון שלנו לעיצוב הבית,שאנו ממצבים עצמנו כייחודיים, מעוצבים, ועם זאת תמהיל הסחורה שווה לכל כיס. מגוון אפשרויות העיצוב מאפשרות לכל בית לשנות, להחליף ולהוסיף מגוון מוצרים ואביזרים, כריות, שטיחי "שאגי" מערסלים, מוביילים, המייצרים אווירה, במחיר זמין לכלל האוכלוסייה".
ואם רגע לפני החגים עדיין לא ביקרתם באשרם ולא התעדכנתם והתחדשתם במילה האחרונה בתחום הטכסטיל לבית, זה בדיוק הזמן

'אשרם'
מיקום: רחוב החרש (מול "הום סנטר" צמוד ל"טובלי שטיחים")
שעות פתיחה: ימים א'-ה' 08:30-20:00
יום ו' 08:30-14:00 ולקראת החגים פתוחה החנות גם במוצאי שבת בין השעות 19:00-22:00
טלפון: 08-6317799,08-6378943.


תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש