'סלקט'- רשת האופנה לכל המשפחה

מאת: סוזי שרם כהן ● ● ערב ערב 2460
רשת 'סלקט' פרצה לראשונה לפני שבע שנים לאילת והפכה לרשת הבגדים המובילה בביגוד לכל המשפחה. ב'סלקט' ניתן למצוא מגוון ביגוד עצום לתינוקות, ילדים, נוער, נשים וגברים בעיצובים על פי צו האופנה האחרון במחירים מפתיעים. לאחרונה הסניף באילת שופץ, והחנות הורחבה ושודרגה לרווחת הקונים

לפני שבע שנים פתחו בעלי הרשת אלון דויטש וקובי הראל את הסניף האילתי של רשת הביגוד המצליחה 'סלקט' במרכז החנויות 'שמי בר'. החנות שהפכה מיד להצלחה, הפכה לבית אופנה פופולארי ונגיש לכל בית באילת. מאז ועד היום, שומרת החנות על מיקומה זה כמבשרת האופנה הנוחה והזמינה באילת, במחירים האטרקטיביים ביותר.
דויטש והראל, שני צעירים המאוהבים בתחום האופנה, מייבאים קולקציות של המותג 'סלקט' והופכים את האופנה לייחודית שלהם.

לשניים סניפים בכל רחבי הארץ בקונספציה דומה, ואף על פי כן, את הסניף האילתי הם אוהבים לטפח במיוחד וזאת לא בכדי, קובי הראל גדל באילת כילד, ולכן אילת תמיד קרובה לליבו.
החנות המורחבת של אופנת הביגוד 'סלקט' עברה בימים אלו מתיחה, שיפוץ ושדרוג והיום החנות הגדולה הפכה ענקית על פי כל קנה מידה ומשתרעת על שטח של כ-1000 מ"ר של בגדים במגוון עצום. האופנה העכשווית שמביאה הרשת פונה לכל המשפחה, מגדול ועד קטן ויוצרת חוויית קניות נעימה. כל אחד מבני המשפחה יכול ליצור את הקולקציה האישית שלו בעיצובים חדשים ובמחירים לכל כיס. בחנות אלפי פריטים, בכל הגזרות ובכל הצבעים, המגוון העצום מאפשר לכל אחד ואחת למצוא כאן את מה שהוא אוהב על פי טעמו ועל פי צרכיו. ביגוד אלגנט לעבודה, ביגוד ערב, ביגוד יומיומי למבוגר ולצעיר כאחד באפשרויות אינסופיות של שילובים, צבעים ובדים.
מנהלת החנות, חבצלת, וצוותה הופכים את הקניות לחוויה נעימה, השירות האישי לכל לקוח, האדיבות ומקצועיות, העצות יעילות ועוזרות למצוא הפתעות טובות בחיוך ובנחת. כל המשפחה לבושה, כל המשפחה מרוצה, במחירים מעולים.

חוזרים לבית הספר


את החזרה הגדולה לבית הספר כולנו כבר מרגישים. זה בדיוק הזמן לעדכן את הביגוד האופנתי לבית הספר. רשת 'סלקט' מציעה חולצות בית ספר, מעוטרות בסמל במבצע 3+1 על חולצות קצרות, ארוכות וסווצ'רים. להשלמת הופעה, מגוון מכנסיים, חצאיות, מכנסי ספורט ועוד. מבצעי בית הספר אינם רק לתחילת השנה אלא ימשיכו וילוו אותנו גם בחורף, כך שנוכל להמשיך את החגיגה.

סוף עונה ללא תקנה


סוף הקיץ כבר כאן ועימו ניקוי המדפים מבגדי הקיץ. למרות שהחום עדיין בעיצומו אנו מרוויחים אלפי פריטים ב-10 שקלים בלבד!! מכנסיים, חולצות, גופיות, אוברולים, שמלות, שמלמלות ומה לא, במחירים מצחיקים שלא מאפשרים להשאיר אף פריט על המדף. אז אם עדיין לא ביקרתם ועדיין לא ניצלתם את מבצעי הענק, אל תחכו. (תדמית)

רשת הביגוד 'סלקט'
מיקום: מרכז 'שמי בר', חטיבת גולני 40.
מרכז 'שמי בר', חטיבת גולני 40.
שעות פעילות:
ימים א'-ה' 9:00-21:00,
ביום ו' 09:00-15:00, מוצ"ש מצאת השבת ועד 23:00.
טלפון: 08-6330157

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש