וולנס טיפאני ס. אילת בע"מ - מכון כושר גופני לנשים בלבד

מאת: סימונה סולומון שאואט ● ● ערב ערב 2460
סוף סוף גם לנו הנשים יש מכון כושר באילת שבו אנחנו יכולות להרגיש הכי בנוח. עם מדריך מקצועי צמוד ואווירה נעימה – הדרך לכושר ולאושר מתקצרת. בקרוב – נפתח המכון גם לנערות בגילאי 14-18 ולנשות המגזר הדתי

נא להכיר - וולנס טיפאני ס. אילת בע"מ, מכון הכושר לנשים – הראשון באילת. זה לא סוד, שיש נשים שעבורן הליכה לחדר כושר היא מביכה, לאור זאת שרוב המתאמנים בחדרי הכושר הם גברים, מסיבות שונות. יהודה וסילביה קלאוזנר, בעלי המכון, שעלו לארץ (ומיד לאילת) לפני 14 שנה בדיוק, הכירו את הטרנד החדש הזה מקרוב באירופה ובארה"ב, התייעצו עם נשים בעיר והחליטו להביא אותו גם לאילת, וכך קרה שלפני חודשיים, נפתח המכון, והוא צובר תאוצה מדהימה. המכון ממוקם במלון 'אקספרס ביט' ('הולידיי אין אקספרס' לשעבר) במקום מרווח, שקט ונוח. מדריך הכושר במקום הוא לא אחר מאשר עמי גרוסמן, שמצוי בתחום חדרי הכושר משנת 1999. הוא בעל שמונה סוגי תעודות הקשורות לחדרי כושר, בין היתר תעודת מנהל חדרי כושר ומרכזי ספורט, מאמן אישי ומאמן קטינים בחדרי כושר (יכול לאמן ילדים מגיל שש), תעודת פעילות גופנית ותזונה נכונה, תעודת שיקום עמוד השדרה .

מה דעתך על מכון כושר המיועד רק לנשים?
עמי: "זה רעיון מצוין. לא כל הנשים מעוניינות רק באימוני אירובי, פילאטיס וכדומה, יש בפירוש נשים שרוצות להתאמן בחדרי כושר, אך הן לא העזו להגיע אליהם כי הרוב הגברי שולט שם. הגברים ברובם עובדים על פיתוח גוף כנגד משקל, וזה לפעמים מפחיד אותן או גורם להן לאי נוחות. לכן זה התבקש לפתוח מכון כזה באילת".

במה שונה ממכון כושר רגיל?
"אצלנו העיקרון הוא שהמכשירים עובדים על לחץ אוויר ולא על חשמל. קביעת המשקל של האימון היא אישית ונעשית בשליטת המתאמנת על ידי העלאה והורדת הלחץ, כשהמטרה היא עיצוב וחיזוק. העבודה היא כנגד משקל הגוף. קחי לדוגמה את מכשיר ה'טוטל ג'ים', המוכר מערוץ 21 – המשיכה של המכשיר היא כנגד משקל הגוף וזווית המכשיר. עם התקדמות האימונים, הדבר הופך קל יותר, וזה שווה ערך לירידה במשקל ולחיזוק השרירים".

איך מתנהלים האימונים?
"אימון אורכו בין 50-60 דקות, כאשר היתרון הוא שזה בעצם כמו אימון וליווי אישי. אני ממליץ למתאמנות להגיע ברגל, כי אז השרירים כבר חמים, והן מוכנות לאימון העיצוב. האימון הולך על פי תחנות, עובדים על סטים וחזרות. עם סיום האימון, יכולות המתאמנות להמשיך ולבצע אימון אירובי על הסטפר או האופניים".

אישורים רפואיים?
"בוודאי, כל מתאמנת צריכה להביא אישור רפואי".
ואם מתאמנות מבקשות ייעוץ תזונה, אימון, כאבים?
"אני לא רופא. אבל באמתחתי ידע רב שצברתי במהלך הלימודים בוינגייט ובכלל וכמן כן אני אדם שהתחביב שלו הוא ללמוד. הקלסר הזה שאת רואה מלא במאמרים מדעיים שאספתי ואני אוסף ואאסוף בנושא. כל מה שאני לומד, אני מעביר באהבה הלאה. יש כאן מאמרים על: אכילה לפי סוגי דם, מה לאכול לפני אימון, פירות, קפאין, ארוחות בוקר, פעילות אירובית ואנאירובית, היבטים פיזיולוגים בפעילות בחדר כושר ועוד ועוד".

איך עושים מנוי?
"כדאי לבוא להתרשם ולהירשם. יש אפשרות למנוי לחודש ולמנוי לשלושה חודשים. לבוא, להתאמן, לראות אם מתאים. המחיר אטרקטיבי ביותר, במיוחד לאור זאת שזה ממש כמו אימון אישי".

תוכניות לעתיד?
"ממש בעתיד הקרוב, שזה אומר אחרי החגים, ייפתח המכון למגזר הדתי בשעות מסויימות עם המדריכה- סילביה. כמו כן, יפתח המכון שעריו לנערות בגילאי 14-18".

וולנס טיפאני ס. אילת - מכון כושר גופני לנשים בלבד. מלון 'אקספרס ביט', רחוב קאמן. שעות פתיחה: א', ב',ד', ה' - 14:00-20:00, ג' 9:00- 20:00, ו' 9:00-14:00. מכון- 08-6323253, סילביה - 054-4621689, עמי- 057-7411480.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש