'ענת שיווק והפצה' חנות קטנה וחכמה

מאת: מירב לוי דיאמנט ● ● ערב ערב 2459
האם ידעתם שיש דבר כזה - עיפרון אורטופדי? האם ידעתם שישנה כרית גומי קטנה שמורכבת על עיפרון ומסייעת לילד ללמוד לאחוז אותו נכון? נתקלת במספריים שלא יפצעו את ילדיכם ויאפשרו לו ללמוד לגזור? אלו רק כמה דוגמאות מעולם שלם של אביזרי לימוד ומשחקים לילדים שתמצאו ב'ענת שיווק והפצה' במרכז 'עינת'. רגע לפני החזרה לספסל הלימודים, אין מקום מתאים יותר להשלמת הקניות

אם שאלתם את עצמכם היכן רוכשות גננות אילת את כל החומרים שלהן? מהיכן הן משיגות את הגימיקים הלימודיים, כאלו שמשלבים בין משחק ללימוד, ומהיכן משיגות המורות את הטריקים הפדגוגיים? הגעתם למקום הנכון. בחנות 'ענת שיווק והפצה' במרכז 'עינת', תמצאו את כל אלו ועוד המון אביזרים שכלל לא ידעתם על קיומם. בעידן בו הסופר נני הפכה לגורו של המשפחות, בעידן בו הורים כבר הפנימו כי לחנך ילד זה כבר לא אומר לתת לו כדור ולבקש שיחזור בזמן, אלא גם לשבת ולשחק איתו משחקים שהם גם מהנים וגם חינוכיים, תשמחו לגלות את המקום שהולך ותופס תאוצה ולא רק בקרב כוחות ההוראה. יותר ויותר הורים מגיעים לכאן ומגלים עולם ומלואו.
ושגודלה של החנות לא יטעה אתכם, הקטן הזה מכיל פשוט ה..מ..ו..ן.. לא רק אביזרים, משחקים וציודים אלא שבמקרה הזה, לא תצאו מכאן כמו שנכנסתם. אחרי שנים של ליווי גננות ומורות שרוכשות ממש כאן את כל הציודים החינוכיים והפדגוגיים, הפכה בעלת החנות, ענת דורון אהרוני, למומחית בהכוונת הורים ועל כך, בין השאר גדולת המקום. אני נכנסתי לקנות כמה מדבקות כדי לצ'פר את הבן הפרטי שלי על התנהגות טובה, כן, ממש כמו שעושים לו בגן. כי מה שטוב בגן, כך חשבתי, טוב גם בבית, אלא שענת חשבה אחרת, "אל תהפכי את המדבקות שנותנים לו בגן למשהו שבשגרה", היא ייעצה לי, "תשאירי את זה למשהו מיוחד, שהוא יכול לקבל רק בגן", היא אמרה וצדקה. לתומי לא חשבתי על זה. וכדי שבכל זאת לא אצא ללא הצ'ופר המיוחל, ענת ייעצה לי רעיון מקורי, נהדר. יצאתי מהחנות נפעמת ומכאן החל הרומן. מאותו יום על כל שאלה אני מתייעצת איתה והיא מכוונת אותי. וכשברשותה בחנות עולם שלם של ציודים, אביזרים ומשחקי קופסה, לכל שאלה שלי יש לה גם תשובה. תמצאו כאן החל מהציודים הכי טריוויאליים לתלמידים ועד לגימיקים מעניינים. ושיהיה ברור, היא תייעץ לכם רעיונות חכמים שיעלו לכם הרבה פעמים הרבה פחות ממה שהתכוונתם לרכוש מלכתחילה. "כזו אני", היא אומרת בחיוך, "מחשיבה את עצמי לאצנית למרחקים ארוכים. אני יודעת שבזכות האמון הזה שאני רוכשת אצל ההורים והצוותים המקצועיים אני רוכשת לעצמים לקוחות לטווח ארוך"

חוזרים לבית הספר


רגע לפני החזרה אל ספסל הלימודים ב'ענת שיווק והפצה' תמצאו את כל מה שילדכם צריך לקראת החזרה המדוברת. האיכות מצוינת, המחירים יותר סבירים מסבירים וכמובן שלא נשכח את המגוון העשיר של הפריטים שלא בטוח שתמצאו במקומות אחרים בעיר..
החנות כוללת את כל הציוד לבית הספר: כל סוגי המחברות, כולל מעוצבות, כלי כתיבה, עטים מיוחדים, צבעים רגילים ומיוחדים, עולם של מדבקות, עטיפות, אפילו עיפרון אורטופדי או כריות מיוחדות ללימוד הילד אחיזה נכונה של העיפרון תמצאו כאן. ענת, כמובן תסייע לכם בבחירות ותכוון אתכם לקחת את הדברים המתאימים ביותר לילדכם.
כמו כן תמצאו ב'ענת שיווק והפצה' מגוון עשיר של חומרים לגיל הרך, משחקי למידה והכוונה, משחקי קופסה, חומרי יצירה, מיני דבקים, מספריים, החל ממספריים ללימוד גזירה, דרך מספריים לא חדות ובלתי מסוכנות (מצוין לאמהות פולניות כמוני), מחוררים צורניים להגברת הגירוי אצל הילדים ועוד. אפילו עולם של דיסקים לימודיים תמצאו כאן, החל מדיסקים של מוסיקה נעימה לגיל הרך ועד לדיסקים לימודיים שמגיעים בליווי חוברות הסבר והדרכה להורים. ומה על ההכנות לקראת החזרה לבית הספר? למעט העובדה שתמצאו כאן את כל הציודים שאתם מחפשים, ענת תצייד אתכם באין סוף עצות חכמות. כך למשל היא מייעצת לכל ההורים לא להשתגע ולהצטייד בערמות של מחברות ומיני ציודים, "אחרי הכל את כל הנחוץ ניתן להשיג בכל ימות השנה. אם הורה יכול להוריד מעצמו את הנטל הכספי הכבד בלאו הכי עם החזרה לבית הספר, אז בעצם למה לא?", היא אומרת ושוב צודקת בגישתה. אז אם אתם מחפשים לא רק את הפתרונות הנכונים אלא גם את האביזרים הטובים, טיפים והכוונה פלוס חיוך, הבנה והרבה סבלנות, תנו קפיצה ל'ענת שיווק והפצה', לא תצטערו. (תדמית)

'ענת שיווק והפצה'
כתובת: מרכז 'עינת' מערב 7, ליד בית הספר 'מצפה ים'.
טלפון: 08-6336263
שעות פתיחה:
א'-ה' 08:00-20:00 רצוף,
יום ו' 08:00-16:00.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש