ליאן מערכות – טכנולוגיות מיגון מתקדמות

מאת: או-מד מדיקל ● ● ערב ערב 2459
מצלמות אבטחה מהמשוכללות שיש בשוק יגנו על העסק הבית והרכב שלך מגוון ציוד אבטחה ואזעקה ידאג לכך שרכושך בידיים יהיה טובות. רוצים עוד? כנסו!

מאת: סימונה סולומון שאואט וליאת בן יוסף

לשמור על היקר לך


'ליאן מערכות' יעשו הכל כדי שתרגישו בטוחים. המכשור המקצועי והאיכותי הנמכר אצל 'ליאן מערכות' מתאים לבעלי סופרמרקטים, פיצוציות וחנויות, כמו גם לבעלי בתים גדולים, או בעלי גינות גדולות וחשוכות. כיום השימוש במצלמות אבטחה נפוץ ברוב מקומות העבודה. מעסיקים רבים חשים צורך, לדעת במה עוסק העובד שלהם במהלך שעות העבודה. מצלמה זעירה ודיסקרטית תאפשר לך לדעת, האם העובדים שלך אמינים. שימוש עדכני נוסף במצלמות, הוא בגני הילדים ובבתים, בהם מעסיקים מטפלות, וההורים מבקשים להיות רגועים ולדעת שהתינוק והפעוט שלהם אכן מקבל את הטיפול המסור ביותר.
חידושי האלקטרוניקה מציעים פיתרון נוח וקל לכל בעיה, חבל לדאוג, בואו לברר!
לשרון בוחבוט, בעלי סניף 'ליאן מערכות' באילת (הסניף השני ממוקם בתל אביב) מזה שנה, יש את כל הציוד הדרוש לך, כדי לשמור על בטחון העסק שלך. אמרתם מצלמות אבטחה בצורת זרקור? קיבלתם. ב'ליאן מערכות' תוכלו לקבל ייעוץ מקצועי וליווי צמוד בבחירת סוג המצלמה, שתשרת אתכם בצורה הנכונה והמותאמת ביותר לצרכיכם.
במקום ניתן למצוא את כל המערכות הפועלות במתח נמוך. אצל 'ליאן מערכות' תמצאו מצלמות אבטחה - למעקב מצולם 24 שעות אחר הנכנסים ויוצאים, טלוויזיות במעגל סגור, מערכות אזעקה - להתראה למוקד שמירה, במקרה שנכנס פולש, כריזה ואינטרקום, מערכות גילוי פריצה, גילוי אש ועשן, מטף אש לכיבוי שריפות, בקרת כניסות, ציוד תקשורת וציוד נלווה: כבלים, מפצלים, הן לחשמלאים ולאנשי תקשורת לסוגיה, וכמו כן- ציוד נלווה למחשבים. למי מאיתנו שלא מכיר את סדר הגודל של הדברים, מומלץ לבוא ולהתרשם, מאחר שכל הציוד מוצג בתצוגה חיה בחנות, ולא דרך קטלוג.
המקום נותן שירות לפרטיים, עצמאים, בעלי עסק, בתי מלון ומוסדות אחרים, במחיר שווה לכל נפש.
לשרון בוחבוט, בעל העסק, תעודת משווק של חברת 'אנטקו', היבואנית הבלעדית של 'סמסונג' ו'סוני', חוד החנית של המהפכה הדיגיטלית העולמית מזה כמה שנים, וכמובן מערכת ההקלטה הטובה בארץ Magic Radar , חברה הפועלת רק על פי הסטנדרטים הגבוהים ביותר ולה ותק של 70 שנה .
עם אחריות מלאה על כל המכשור, איכות עבודה, שירות ומחירים אטרקטיביים, יש לכם את כל הסיבות להיכנס ל'ליאן מערכות' ולרכוש את שייתן לכם שקט נפשי ואיכות חיים.
בנוסף, אפשר למצוא בחנות מבחר כבלים לתקשורת, מצלמות, כבלים למחשבים, סוללות מכל הסוגים ואפילו מסכי מחשב.

חדש בליאן מערכות
מערכת אזעקה אלחוטית+מצלמה המיועדת במיוחד לבעלי יאכטות.
*התראות לגבי מפלס מים.
*מידע בזמן אמת על טמפרטורה.
*תיעוד אירועים בזמן אמת דרך *סלולארי.
*גיבוי כל האירועים בשרת מרוחק.
*קבל SMS על כל תנועה ביאכטה.


'ליאן מערכות', רחוב המלאכה 6, שעות פתיחה:
ימים א'- ה': 08:00-17:00
יום ו' 08:00-14:00
08-6325395, 050-3334411
בקרוב באינטרנט
liansystems.fav.co.il

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש