המשפחתון של טלי

מאת: סימונה סולומון שאואט ● ● ערב ערב 2459

אי אפשר שלא להתאהב בטלי אדירי, בעלת 'המשפחתון של טלי', אהבה ממבט ראשון. אתם מכירים את ההרגשה הזו, שאתם באים לחפש משפחתון ליקר לכם מכל, ואתם חוששים? אז את התסריט הזה ממש לא תראו כאן. עם טלי אתם יכולים להיות שקטים ורגועים, כי מהמפגש הראשון ישנה כימייה מיידית בין ההורים לטלי וכמובן הילדים. ואיך אפשר שלא: בחורה מקסימה, חייכנית, אוהבת ילדים, שאת חייה מייעדת אך ורק להם. לראייה – היא עבדה בעבודות אחרות ובהצלחה רבה יש לומר, ומהר מאוד חזרה בחזרה לאהבת חייה – ילדים.
היא נמצאת בתחום כבר מעל לעשור, עבדה בגנים פרטיים, לאמה היה גן, ומאז שהיא זוכרת עצמה, היא היתה מבלה בו עם הילדים בהם טיפלה אמה. ועם נקודת פתיחה כזו, השמיים הם הגבול. אני מודה, באתי לראיין אותה ונשארנו לפטפט יותר משעתיים!!! היא מדהימה. ואם להעצים את ההתרשמות החיובית שלי, הרי שאי אפשר להתעלם מגודל המשפחתון, עיצובו, האווירה המשפחתית הנעימה שבו. המשפחתון, הממוקם בקומת קרקע ברחוב עין יהב בשחמון, חולש על בית שלם!
עם סלון ענק המעוצב בדיוק לרווחת הילדים, אקווריום ענק מרשים המקבל את פניהם, חצר מוצלת גדולה מאוד עם פינות פעילות, צעצועים ושעשועים לרוב, חדר שינה מרווח, חדר יצירה, חדר ג'ימבורי (בקרוב!) ומטבח, שבו מוציאה טלי תחת ידיה תבשילים – ללקק את האצבעות.
רק שתדעו, שהמשפחתון קיים רק שנה, ויש עליו ביקוש רב מאוד – שאפו לטלי!
הבוקר של הילדים בגילאי 8 חודשים ועד 3 שנים (עד 15 במספר, עם 3 מטפלות) מתחיל ברינה ובששון, החל מ- 07:30, עם מפגש בוקר הכולל תכנים שונים, שירים (בחגים – שירי חגים). מיד לאחר מכן, עוברים לארוחת הבוקר המזינה, הכוללת כל יום הפתעה אחרת – פנקייקים, חביתות, המון ירקות ופירות טריים ועוד ועוד.
אחר ארוחת הבוקר, מתחלקת הקבוצה לשתי קבוצות משנה – על פי גילאים, שרצות בשמחה לחצר הגדולה והעשירה בפעילויות וכן משחקים במשחקי קופסה, לגו, הרכבות, הצגות, ריקודים, חוגים, שעת סיפור, שיעור ריתמיקה עם נעמה זר (כל קבוצה מתמקמת בעמדה אחרת).
בימים חמים, מפתיעה טלי את הילדים עם 'עולם המים' – גיגיות עם מים והמון סבון, דליים, כפות, והילדים נהנים מהקרירות של המים.
ארוחת הצהריים המדהימה מוגשת במשפחתון בין השעות 11:30-12:00, ומה אוכלים? קשה לפספס, כי הריחות המדהימים של הבישול, שנעשה טרם הגעת הילדים לגן, לא משאיר מקום לספקות – אוכל טעים! קוסקוס, קציצות עם אורז וירקות, תבשילים שונים ועוד ועוד... אחרי ארוחה דשנה שכזו, מה רוצה הילד? – בעיקר לנוח. הילדודס מתכנסים בחדר השינה הנעים, הנקי והשקט וישנים להם את שנת הצהריים.
בתום שנת הצהריים, מקבלים הילדים ארוחת מנחה, מקשיבים לסיפור, משחקים, משחקי יצירה. וב- 16:00, הם פוגשים אחרי יום מהנה את ההורים.
יש לציין, שהמשפחתון לובש חג בכל חג מחגי השנה, אם בקישוט, שירים, סיפורים, ובכלל מקפידה טלי להעביר לילדודס המון תכנים בימי חול כמו למשל 'אני וגופי', 'אני נקי', והכל תוך שירה ויצירה. בנוסף, בקרוב מאוד יחל במשפחתון חוג חיות.
המשפחתון עובד בערבי חג עד השעה 12:30, יש מעט מאוד חופשות, והמחיר אטרקטיבי.
"החיוך של הילד שמגיע למשפחתון בבוקר עושה לי את כל היום, החיבוק, השמחה, זה ממלא את כל המצברים, אין כמו ילד שנותן אהבה, ואני נותנת בחזרה את כל האהבה הגדולה שיש לי. אני רוצה לסכם ולומר, שזהו משפחתון כייפי, המשפחתון מבוטח, יש המון סבלנות כלפי הילדים, אהבה, נתינה. ההורים יודעים שהם יכולים לבוא מתי שירצו לבקר את היקר /יקרה להם מכל", מסכמת טלי.
ההרשמה לשנה הבאה בעיצומה.

'המשפחתון של טלי', רחוב עין יהב 62/3. לפרטים:
052-5801115, 077-5346507.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש