חוזרים לבית הספר עם 'כפר השעשועים'

מאת: סוזי שרם כהן ● ● ערב ערב 2458
לא הספקנו למצמץ ובאופק מסתמן כבר סוף החופש הגדול. בעוד פחות משלושה שבועות הפעמון יצלצל ובאחת יחזרו בנינו ובנותינו חזרה אל ספסל הלימודים. זה הזמן לערוך 'צ'ק ליסט' לפני פתיחת הלימודים, ולהצטייד נכון - צעיר, עדכני, איכותי ובזול. שימו לב- סקר שבוצע עבור 'כפר השעשועים' מגלה כי הרשת נתפסת בעיני הציבור כבעלת המחירים האטרקטיביים והזולים ביותר מרתון הקניות הגדול לקראת החזרה לבית הספר בעיצומו.

ב'כפר השעשועים', הרשת המובילה, כבר ערוכים ומוכנים. באוהל הענק מבחר הפריטים עצום: תיקים, ילקוטים, קלמרים, קלסרים, יומנים ושאר כלי כתיבה מהמותגים המובילים, ואפילו חולצות עם סמלי בית הספר במבצע. אז הכינו את הרשימות, השוו מחירים, קחו את ילדכם ותנו להם לבחור את שאהבה נפשם.

זולים ואטרקטיביים


והנה נתון שחשוב לכם לדעת- סקר שבוצע עבור רשת 'כפר השעשועים' בארץ לקראת החזרה לבית הספר, מגלה כי הרשת נתפסת בעיני הציבור כבעלת המחירים האטרקטיביים והזולים ביותר, כך לפחות קובעים 43 אחוז מהציבור הישראלי, זאת בפער מובהק מכל שאר הרשתות שנבדקו. הסקר נערך בקרב מדגם ארצי מייצג של 500 הורים לילדים בגילאי בית ספר. עוד קובע הסקר כי 55 אחוז מהציבור הישראלי מעדיפים לרכוש את כל מוצרי החזרה לבית הספר החל מספרי לימוד, כלי כתיבה ועד לתלבושות בקניה מרוכזת בחנות אחת, ממש כפי שמוצע ב'כפר השעשועים'. 80 אחוז מהציבור יעדיפו לרכוש מוצרי חזרה לבית הספר בחנות בה המוצרים טובים וזולים על פני חנות המציעה חווית קניה טובה יותר אך מוצריה יקרים יותר.

מחכים לכם


האוהל הגדול של 'כפר השעשועים' נפרס ברחבת החנייה של מתחם ה'ביג' ומסמן לנו את בוא שנת הלימודים החדשה. בכפר תוכלו למצוא את סל המוצרים המגוון ביותר, האיכותי ביותר והזול ביותר. היריד הגדול של הציוד הנדרש לבית הספר מוצג בחגיגיות ובנוחות. כאן תמצאו את מגוון התיקים, הילקוטים והיומנים הגדול ביותר שאפשר להעלות על הדעת. כל המותגים, כל המינים והסוגים בקשת רחבה של מחירים, מתוך תודעת שירות שאין שני לה, ללא צפיפות, האחד לצד השני מוצגים כל הפריטים. בין המעברים תיתקלו בצוות הצעיר והדינמי של הכפר שחי את האופנה, יודע מה נכון ומוכן לעזור, לכוון ולהציע, 'מה הולך' ו'מה רץ' כך שמקום לטעויות אופנתיות-אין. הצוות הקבוע של הכפר ערוך לבואכם, מצויד בנחמדות הקבועה והסבלנות האין סופית לכל שיגעונותינו.

גולת האופנה - התיק


מבחר התיקים ב'כפר השעשועים' כמו בכל שנה הוא גדול ועשיר במיוחד. בני הנוער, כמו בשנים שעברו, מעדיפים לבחור בתיקים ממותגים. הנוער האילתי מעדיף את המותגים בעיצוב הספורט והגלישה ברוח המקום -O'NEILL, RIP CURL SPIDER, NIKE ו-PUMA ועוד. להפתעתנו הרבה, ניתן למצוא תיקים של O'NEILL, המותג החזק ביותר, החל מ-49.90 ₪. לתלמידי הכיתות הנמוכות יותר מוצע לראשונה ה-iTrolly, תיק אורטופדי שהוא גם ילקוט על גלגלים.
ועכשיו חדש - תיק טרולי ספיידרמן, לעולים לכתה א' בלעדי ב'כפר השעשועים' במחיר פיצוץ של 149.90 ₪.
ילדי הגן גם הם לא נשארים מקופחים. להם מוצעים תיקי טרולי ממותגים ב-42.90 בלבד.
ואם לא די באלו בלעדי ב'כפר השעשועים' - תיק 'הכל כלול' ובו מבחר מוצרים לבית הספר במחיר של 29.99 ₪ בלבד. ערכה מושלמת הכוללת בין השאר: תיק גב עם כתפיות, בלוק ציור, קלמר ג'ינס, טושים, עפרונות צבעוניים, 10 עפרונות עם מחק, מספרים, דבק פלסטיק, דבק סטיק, סט של ארבעה סרגלים ומחק.

ממלאים את הילקוט בחנות


בקפיצה קליל מהאוהל לחנות של 'כפר השעשועים' תוכלו למלא את הקלמרים בכלי כתיבה וציוד נלווה במחירים מצחיקים. מגוון סוגי עפרונות, מחקים, עטים צבעוניים וטושים נמכרים במחירים שנעים בין שקל אחד לחמישה שקלים בלבד. קלסרים ממותגים, דפדפות ספירליות, מחשבונים ואפילו שעון יד מעורר במחיר של 13.90 ₪, מחירו של הקלמר החל מ-8.90 ₪.
תנו לילדים לשוטט באוהל ובחנות, להתרשם מהמבחר הרב, לבחור יחד איתכם את הפריטים האולטימטיביים ואף למצוא גימיקים מדליקים כמו מחק עם שעון ב-1.70 ₪.
עוד במבצעים במחיר פיצוץ- סט עפרונות וטושים איכותיים של 'שטבלר' ב-8.90 ₪, לוח מחיק מגנטי - 8.90 ₪, מימיה של בוב ספוג עם קרחון ב-8.90 ₪. להיט הנוער- העט המחיק עכשיו במבצע 1+1.

וגם תלבושת בית ספר


השנה, ב'כפר הצעצועים' תמצאו גם חולצות עם סמלי בתי הספר. החולצות האיכותיות של חברת SENCE הטריקו האיכותיים בשלל צבעים במידות 8-18, שאינם מתבלים במהירות, אינם מתכווצים בכביסה וצבעיהם אינם דוהים בין רגע, נמכרים כאן ב-13 ₪, או במבצע מדהים של 8 חולצות ב- 100 ₪, אלו יסגרו למעשה את סל הקניות לקראת החזרה של ילדיכם לבית הספר. ב'כפר השעשועים' יצאו במבצע- מי שקונה בסכום העולה על 250 ₪ ציוד לבית הספר, מקבל כרטיס ללונה פארק. אילתים יכולים להמיר את הלונה פארק בחולצת בית ספר מתנה.

להזכירכם - החופש, עדיין, בעיצומו


ב'כפר השעשועים' חשבו גם על האמהות שנמצאות בבית עם ילדיהן בחופשה הגדולה. ב'כפר השעשועים' מוצעים חומרי יצירה רבים ב-4.90 ₪ שיספקו לכן שעות של בילוי משותף ומהנה עם ילדיכן כמו פלסטלינה ובצק בנוסף לשאר מארזי יצירה. גם משחקי הקופסא של חברת "אורדע" ו"יצירה" מוצעים במבצע - משחק שני ב-70%, גם אלו יעניקו לכן כמה שעות של שקט... בפן החווייתי ניתן למצוא במקום מגוון שטיחים, שטיח ריקוד, שטיח תיפוף ושטיח מערכת תופי דרבוקות, שטיח אורגן ועוד גם אלו במבצע שני ב- 50% הנחה.

אוטוטו - ראש השנה


ב'כפר השעשועים' נשארים תמיד עם יד על הדופק, עוד לא החלה השנה והם כבר מעודכנים לראש השנה. שבוע לאחר תחילת השנה מתחילים חגי תשרי ובכפר כבר מכינים לנו הפתעות חגיגיות בהתאם. יש למה לצפות. (תדמית)

'כפר השעשועים'
מיקום: מרכז ה'ביג' והאוהל בחנייה
ימים ושעות פתיחה:
א'-ה' - 9:30-21:30,
ו' - 9:00-15:00,
מוצ"ש - 19:30-22:30
טלפון: 08-6315468





תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש