'טקסטיל השלושה' ילביש אתכם לבית הספר

מאת: סוזי שרם כהן ● ● ערב ערב 2457
זה הזמן להתארגן בנחת לקראת החזרה לבית הספר. ביגוד אופנתי, נוח ואיכותי הוא חלק חשוב מתכנון החזרה לא פחות מהמחברות וכלי הכתיבה. ב'טקסטיל השלושה' מצאו את השילוב המנצח - חולצות בית ספר במחירים הטובים ביותר, איכות הבד הגבוהה ביותר, (מיוצר בארץ) והעיצובים המחמיאים ביותר לכל תלמיד ותלמידה

לבושים לבית הספר


בימים אלו ערוכים ב'טקסטיל השלושה' לקראת החזרה לבית הספר ולמוסדות הלימוד השונים. התלבושות האחידות מקבלות גוון שונה, מבחר חולצות טריקו, בשלל צבעי הקשת, עליהן מדפיסים במקום את סמל בית הספר. חולצות ה'ריב בנות' הן המבוקשות ביותר בשל גזרתן המחמיאה, נתפרות בארץ על ידי תופר הבית, באיכות בד הגבוהה ביותר. ועכשיו מבצע מיוחד לחזרה ללימודים, חולצות 'ריב בנות' של חברתBOX עם הדפסת סמל בית ספר ב-5 ₪ בלבד. בשלוש השנים האחרונות הדרישה לחולצות המיוצרות בארץ עולה בהתמדה, מלבד הפטריוטיות הישראלית החולצות הן מהבד הטוב ביותר, אינן מתכווצות או מאבדות צורה והצבעים נשארים חיים. החולצות מגיעות במגוון גזרות, גם בשרוול שלושת רבעי המתאים לתלבושת התקנית בבתי הספר הדתיים. להשלמת ה-look ניתן למצוא גם מכנסיים, מכנסי ספורט לבנים ובנות , טייצים, וחצאיות. כחלק מתודעת השירות הגבוהה הבגדים הם באיכות הגבוהה ביותר.
לקראת החזרה לבית הספר מעניקים לנו ב'טקסטיל השלושה' מבצעים חמים - עד 50% הנחה על כל ההלבשה לבית הספר.

עולם של ביגוד ייצוגי


אבל לא רק ביגוד לבתי הספר תמצאו ב'טקסטיל השלושה'.
במקום פועל מפעל לדפוס משי, שבו מבצעים הדפסות לעסקיים, פרסומות ולפרטיים, מדפיסים חולצות תיירות לדראגסטורים. כמו כן יש אפשרות להביא תמונה ולהדפיס על חולצות בעיצוב אישי. בשלוש השנים האחרונות שותפים ומנהלים את 'טקסטיל השלושה' יוסי אזולאי, הממשיך את מלאכת אימו שהיא בעלת ניסיון של 30 שנה בתחום הטקסטיל וההדפסות, ניסיון אותו הביאה איתה מארה''ב, ואדר זינו, איש עסקים וכדורגלן, שותפו הבלתי נלאה. כיום, 'טקסטיל השלושה' הוא מפעל מקומי מוביל בתחום ענף הביגוד המקצועי ומציע ליין מלא הכולל בגדי עבודה, בגדי טבחים, חולצות טריקו, חולצות פולו ועוד. בכל המידות ובשלל צבעים. תוכלו לקבל הדפסה על חולצות העבודה או רקמה של השמות והלוגו של החברות בהתאם לצרכים ולרצונות באיכות וברמה הגבוהה ביותר. מגוון ההדפסים רחב אותו תוכלו לבחור או להציע בעצמכם, וכן לבחור רקמות שונות על מגוון מוצרי הביגוד. אביזרים נוספים לעבודה כמו כובעים יכולים גם הם להיות מעוטרים בלוגו ושם.
(תדמית)

'טקסטיל השלושה'
שעות הפעילות ימים א'-ה' 09:00-19:00, יום ו' 09:14:00
טלפון: 08-6334380
textil3@bezeqint.net
פקס: 08-6334699.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש